Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Tervetuloa vaan... tämä on paljon helpompi kun se toinen foorumi, kuvatkin menee suoraan. Se nahkiaiset ja muut oli aluksi pelkkä nahkiaistopicci, mutta kun se feikkiteikäläinen ei lähtenyt kirjoittamaan sinne, muutin aihetta vähän Vesaa ajatellen, mutta sekään ei mennyt putkeen. Kuvan saa kun klikkaat tota kuvan kohtaa, niin siinä sitten aukeavassa sivussa kuvaslotin vieressä on sellanen pieni kuva jota klikkaamalla voi lisätä kuvan (olipas huonosti selostettu) josset halua muuten perustaa omaa nahkeeta topiccia, mä voin muuttaa ton olemassaolevan nimeksi pelkän nahkiaiset. Miten vaan. Muokattu: 20. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta ..ei ole helpompi, kun en saa omakuvaa tuohon ympyriäiseen tunnukseen. Miten kuva lisätään? vähän huono aloittaa nahkiaistopiccia kun en tiedä mistä kuvan, siis kuvan viestin yhteyteen, saa. Kuvat joko omalta koneeltani tai netistä. Aika hitaasti myös näyttää viesti tallentuvan... Muokattu: 20. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Jos tietokoneella käytät niin mulla ainakin lukee suoraan "siirrä/vedä tiedosto tähän kenttään tai vaitse tiedosto laittelstasi" ja siihen vaan sit laitat kuvan... Paina hiirellä sitä ympyräistä tunnusta... sit katot sen välittömästä läheisyydestä pikkukuvaa ja painat siitä Muokattu: 20. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Tervetuloa! Tuolla profiilin asetuksissa se käy kätevästi. Täällä kuvien liittäminenkin noin muutoin on paljon helpompaa. edit. Tommi2 ehtikin jo opastaa. Muokattu: 20. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Kuvat saa copy-pastella mistä vain, tai omalta koneelta ladattua. Viestien tallennus/lähetys on kieltämättä hämmentävän hidasta 🤔
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja täytyy ihan kokeilla copy pastea Ha, tosi helppoa
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Jipii avatarkuva onnistui, kiitos ohjeista! kokeillaan seuraavaksi kuvaa ( tietokoneelta)... ..tästä se pikkuhiljaa lähtee ~ ~ Muokattu: 20. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta 14 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mun suurin pelko on että f-foorumi taas romahtaa ja ne ottaa backupit käyttöön... jossa jälleen mun tunnus on aktiivinen. Näinhän kävi kerran aikaisemmin... se on jännä ainakin mulla, että jos tonne on tunnus, sitä tulee luettua ja ehkä kommentoituakin jotain. Jossei, niin mä olen esim. nyt käynyt vaan kattomassa jos on ollut jotain juttua että siellä nyt tapahtuu. Koskahan toi kaksikko muuten myy lehden eteenpäin tai hakee konkkaan? Jotenkin ei tunnu kestävältä menolta. Henkilökohtaisesti toivon että lehti jatkaa ja kehittyy. Vaikka foorumin pyörittäminen olisi hiukan heikkoa, niin perinteisestä lehden tekemistä on kuitenkin aika vankka kokemus, ainakin päätoimittajalla.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20233 vuotta Se tuossa on ihmetyttänyt miksi ylipäätään pyörittävät foorumia, kun osaaminen/kiinnostus siihen ei näytä riittävän. Alkujaan taisi yksi toimituksen vaihtumisen aiheena olla foorumin kehittäminen. Hyvin on tämä edennyt.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta testaan kuvasivulta ( ei varmaan mene näin) ... kuten ei mennytkään, eli miten kuvan saa tempokisu.kuvat-sivustolta ( hankalaa etsiä ne kuvat koneen kuvatiedostolta) ...uusi testi, no nyt se tuli. Harmi muuten kun viime tiistaina meni ihan hukkaan, Nahkiainen 0 lounas 12... tulee se nahkiaistopic, miettiny vaan että mistä aloittaa ne asiatiedot Muokattu: 21. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu testausta
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 8 tuntia sitten, Ohiampuja kirjoitti: Henkilökohtaisesti toivon että lehti jatkaa ja kehittyy. Vaikka foorumin pyörittäminen olisi hiukan heikkoa, niin perinteisestä lehden tekemistä on kuitenkin aika vankka kokemus, ainakin päätoimittajalla. Mitäs lehtiä se on tehnyt? Kirjoja jokunen, kestävyysharjoittelu näyttäs olevan oma ala, mikä välttämättä nyt sitten ei täysin pätevöitä fillareista kirjoittamaan. Se toinenhan on joku maatalouskirjoittaja. Mut joo, mä tykkäisin että ko. lehti kehittyisi, olisi kiva lukea jotain hyvää lehteä. Nyt kun puolet jutuista on hönön kirjoittamia, en vaan kykene enää ostamaan sitä.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Bling! Joku seikka sai äskeisen viestini nostamaan minut harrastelijasta harrastajaksi. Tää on ihan hyvä "arvonimi". Paremman kuuloinen kuin kohta uhkaavat "toveri" tai "nouseva tähti".
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään