Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta 17 hours ago, MRe said: Sitten jossain vaiheessa innostuttiin jakamaan bannneja ns. isolla kädellä, mutta ei reagoitu siihen, että osa porukkaa tuli kaksoisnimimerkillä takaisin. Parhailla taisi olla neljäs menossa ekan bannin aikana. Häh? Oliko siellä muitakin kuin minä, jotka "tulivat kaksoisnimimerkillä takaisin"? Ja kenellä muulla muka oli niitä neljä perä perää?! Minua hiukan huvittaa ja kummastuttaakin käsitys että foorumin tila tai niin sanottu yleinen ilmapiiri olisi vaatinut nopeaa ja päättäväistä reagointia moderaation taholta tai että moderaation taso olisi siitä yhtään parantunut. Ongelmat olivat ja ovat ihan jossain muualla... Muuten olin kuvitellut että kykenit ymmärtämään koko shown pointin (vaikket olisi itse samoin toiminutkaan tai vaikket toimintaa hyväksynytkään). No, se kaikki on jo menneen talven lumia. 11 hours ago, Ohiampuja said: Mikähän poistettu ketju nyt on kyseessä? Nimeä en muista, mutta se oli tämän kirjainyhdistelmänimimerkin avaama ketju, jossa hän jälleen kerran joutui ihmettelemään miten hänen viestimääränsä oli nollattu. Eikun muistinpas: Missä hönö? - Fillari-lehden foorumi fillarifoorumi.fi https://www.fillarifoorumi.fi › forum › showthread 1 postaus · 1 kirjoittaja samalla hönö voi poistaa koko tunnuksen ja samalla haistella sormeaan. Tämä ei liity mitenkään pyäräilyyn, joten hönö voi hoitaa ketjun vek. Sehän oli jännä mysteeri miten ja miksi näin kävi toistamiseen; kenelläkään muulla ei tainnut olla samaa ongelmaa ja haulla kuitenkin löysi nimimerkin viestejä (niissä ketjuissa joita ei oltu poistettu)
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Saiko mgcc toiveensa toteutettua ja tunnuksen poistettua? 😀 Kerrankin FF:n moderointi toimi nopeasti.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Nyt kun hönö-foorumi on osaltani historiaa, voisin hieman ihmetellä, että miksi offariketjua käyvät lukemassa sellaiset, joita aiheet eivät kiinnosta, mutta pitää kuitenkin lukea ja kommentoida lähinnä järjettömästi, että ei pidä topiikasta. Jotenkin muistuu mieleen vuosikausia sitten, kun olin edes jollain tasolla sosiaalinen, ankarissa kotibailuissa ollut ilmiö eli kaikki osallistujat kiihkeinpiä tupakoinninvastustajia myöten kokoontuivat pienen asunnon keittiöön liesituulettimen viereen jauhamaan gaggaa ja vetämään körssiä. Asiaan kuului tietysti bitskaaminen ja liipaaminen vaatteisiin tarttuneesta tupakanhajusta. Mutta samat henkilöt tietysti olivat seuraavissa bailuissa innolla mukana ja sama valituskierre. En tiedä nykytilannetta. Ehkä tupakka on vaihtunut pariin blossiin tödeä ja muuhun kemialliseen valmennukseen. Tässä kuitenkin ohje kaikille: Jos topiikka ei koske tai kiinnosta, älä lue sitä. Jos kuitenkin luet, niin älä kommentoi, koska asia ei koske tai kiinnosta. Koska kuitenkin kommentoit jonkin sisäisen paineen ja kamppailun takia aihetta joka ei koske tai kiinnosta, niin menepä peilin eteen tai kuvaa selvie-viedo, jossa kysyt itseltäsi: ootsä oikeasti noin tyhmä vai vedätkö vaan jotain roolia? Poistu mun internetsistä.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Tulinpa käymään, kun täällä on suurin osa mielenkiintoisista topiceistakin.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta No kappas! Onpa haaska tappa vanha tuttu! Tervetuloa, täällä on kivaa
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Saab nähdä. Ennakolta täällä on mukavia vanhoja tuttuja hahmoja.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Koetas se Kisu maanitella tänne, jotenki. Täällä kerrottiin, että on saanut bannia, vissiin pidempäänkin(!) Sijaa täältä hänelle löytyy kyllä!
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta 7 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Koetas se Kisu maanitella tänne, jotenki. Täällä kerrottiin, että on saanut bannia, vissiin pidempäänkin(!) Sijaa täältä hänelle löytyy kyllä! Ei taida olla minun hallinnoitavissa, huhut kertovat rekkautuneen, aika näyttää. Sai bannin, kestosta ei tietoa. Tampere/Pirkkala-osasto lie parempi maanittelija?
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Juu täällähän sen niminen jo on. Onhan siellä toisella foorumilla muutama aika outo vekkuli, mutta en nyt sentään usko niidenkään "varanneen" kisun nimimerkkiä.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta Noista koulukiusaajista voi kyllä uskoa mitä vain. Luulisin aidon tempokisun jo avanneen sanaisen arkkunsa.
Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja LJL on näköjään päässyt bannista kilpailevalla alustalla. Kisu ei. Ihmetyttää kun eivät ole tänne tulleet/ainakaan kirjoitelleet.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20233 vuotta Pikkuhiljaa pikkuhiljaa! Toivottavasti tämän saitin rauta jaksaa vääntää foorumia kunnolla jos ja kun kaikki muutkin hyvät tyypit siirtyy kilpailevasta palvelusta tänne. Täällä foorumin kellokin käy oikeaa aikaa eikä Moskovan aikaa. 😏 Muokattu: 14. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään