Jump to content
ESTETTY

Video


El Duderino

Recommended Posts

  • 6 years later...

Olis voinut aloittaa uuden videotopicin, mutta mennään tällä.

Tuossa heitetään Gardan pohjoispäässä varsin nousuvoittoinen lenkki. Yleensä en katso näitä, mutta kun on tullut ajeltua tuo alkupää min 25.55:een asti, niin piti katsoa läpi. Jännä alamäkipäätös about h 1.25 (metsäosuus h 1.16-) eteenpäin Arcon puolella.

 

Muokattu: , käyttäjä: alpensau
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja tuosta uutta videota eilisestä kisasta. Vähän lisää tommosta suomehtavaa baanaa.

On sanottava, että toi GoPron automaattivideoeditori tms. on aika loistava tämmoselle sunnuntaikuvaajalle. Mulla menisi monta tuntia ton parin minuutin videon tekemiseen, tai siis menisi niin kauan että jäisi tekemättä. Pitää vähän tutkailla miten noihin videoihin saisi omat musiikit ton Gopron hissimusiikin sijaan.

 

Muokattu: , käyttäjä: OJ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Siitä seuraava videonpätkä. GoPro Quik karsi aika paljon hyvää matskua pois, eli on varmaan tehtävä toinen ihan manuaalisesti.

Perinteinen kevätretki tehtiin tänä vuonna Cuyuna Lakes Mountain Bike Trails nimiseen kohteeseen. Cuyuna Lakes on IMBA:n hopealuokituksen kohde, eli ei hassumpi paikka viikonloppuretkelle. Polkua tuolla on noin 110km, eli saa painaa tukka putkella jos aikoo ajaa kaikki polut viikonlopun aikana, yhdyspolkuja tulee tietty ajettua useammankin kerran. Vaikeimmat polut jäivät minulta ajamatta, liian isoja droppeja, liian isojä gäppejä. Onneksi mestasta loytyy polkuja lähes joka tarpeeseen. Pyoräilijoitä oli paikkakunnalla PALJON, mutta poluilla ei ollut minkäänlaista ruuhkaa eikä ravintoloihinkaan tarvinnut jonottaa. Meiltä tonne autoilee kuudessa tunnissa, eli ei ihan joka viikonloppu voi käydä, mutta pitää varmaan tehdä perhereissu joskus syksymmällä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mulla on vähän ristiriitainen mielikuva persoonasta. Videoiden ja kirjoitusten perusteella pääasiassa mutta sivusta hetken myös yhdessä alamäkikeskuksessa kuunnelleena. Hienoja innovaatioita ja pyöriä toki ovat ja siinä mielessä arvostan häntä ja merkkiä.

Itse pyöristä olen ainoastaan yhtä (158) Evolinkkiä aikanaan kokeillut Fiskarssin messuilla ja se ei ollut mun juttu. Machine oli silloin myös tarjolla mutten viitsinyt ajaa kun olis ollut niin paljon yli budjetista. 

Näissä uusissa mulla tökkii kyllä ulkonäkö pahasti tuon perän osalta. Machine ja Stamina olivat jopa ihan hienoja. 

Link to comment
Share on other sites

Tulee vanhat Orangen mörssärit mieleen 😁 En ole koskaan testannut, mutta eikai se kovin paljoa haittaa, jos on huikea ajettava 🤷🏼‍♂️ Makunsa ja painoarvonsa kullakin..

Koneistettu pinta kiehtoo itseäni jostain syystä, erityisesti kultaisena. Kauneudenkestävyyttä tosin pohtinut, videolla puhuttiin hapettumisesta ja teippiäkin näytti olevan aika reilusti rungossa 🤔

image.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.