Kirjoitettu 22. Toukokuuta22. Touko Kirjoittaja 3 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:whoooo... nyt on pakko ostaa jotain fillaritorilta. Vaimolle syytän uudistusta.Jojooo, testiostos pakko tehdä 😁 Mutta uskallatkohan koittaa myydä mitään 😜
Kirjoitettu 22. Toukokuuta22. Touko Luultavasti en, kyllästyin näihin "tuo Riihimäelle näytteille" -tyyppeihin.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta22. Touko Kirjoittaja Tykkään itse "vain noudosta", niin on sopivan hiljaista 😅
Kirjoitettu 22. Toukokuuta22. Touko 3 tuntia sitten, Sulo kirjoitti:Laita estolistalle?Pahimmat oon laittanutkin.Eipä sillä oishan se kiva, että joku rajoitus olisi ilmoitusten määrälle per käyttäjä. Tunnistaumisen toteuttaminen taitaa olla sen verran iso homma ettei onnistu tähän hätään. Sen verran noita kaikenlaisia kusettajia näkyy tuolla pyörivän.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta23. Touko Kirjoittaja 10 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:Eipä sillä oishan se kiva, että joku rajoitus olisi ilmoitusten määrälle per käyttäjä.Ei nyt sentään rajoitusta.Miljoonalaatikkoa toivottiin jo aikaisemmin, tein tänään: https://www.fillaritori.com/forum/120-muut-osat-ja-miljoonalaatikot/10 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:Tunnistaumisen toteuttaminen taitaa olla sen verran iso homma ettei onnistu tähän hätään. Sen verran noita kaikenlaisia kusettajia näkyy tuolla pyörivän.Ei ehkä kertakuluna mikään mieletön, mutta jatkuvana kk-kuluna kyllä.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta24. Touko Hieno on, löysin heti rungon itselleni: aito klassikko Test title ja vain 1111e!!
Kirjoitettu 24. Toukokuuta24. Touko Kirjoittaja Voi helevata 😁 Laitanko postissa vai noudatko?Kyllä ei kohtuudella mennyt tämäkään päivitys, mutta kyllä se siitä vielä nöyrtyy.
Kirjoitettu Eilen 06:061 vrk En viittinyt laittaa fillaritorin puolelle, mutta jos ihan pikkujuttu fiksata, niin itteä hämää kun hinnassa näky väli tonnin ja satasten välillä... arvatkaa olenko monta kertaa kattonut "ei ole totta, vain 300e" ja sit tarkemmin zoomailtuna 2 300, mut jos fillarin nimi on Hyper2939 2 ja sit hinta tulee tohon perään sniikisti hyper2939 2 2 300e niin toi luo mun ikänäkösilmille optiset illuusion.Ei tosiaan mikään iso juttu, mut tulihan mieleen kun mietin et mistä tänään valittaisin...
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Kirjoittaja 12.6.2026 klo 09.06, tommi2 kirjoitti:En viittinyt laittaa fillaritorin puolelle, mutta jos ihan pikkujuttu fiksata, niin itteä hämää kun hinnassa näky väli tonnin ja satasten välillä... arvatkaa olenko monta kertaa kattonut "ei ole totta, vain 300e" ja sit tarkemmin zoomailtuna 2 300, mut jos fillarin nimi on Hyper2939 2 ja sit hinta tulee tohon perään sniikisti hyper2939 2 2 300e niin toi luo mun ikänäkösilmille optiset illuusion.Ei tosiaan mikään iso juttu, mut tulihan mieleen kun mietin et mistä tänään valittaisin...PItäisi olla korjattu reilu viikko sitten. Kuva ja/tai linkki?
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja 37 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:Tossahan tota... on tossa joo pilkku ennen hintaa kun hokaa kattoaJovain. Aikaisemmin hinta siis saattoi rivittyä kahdelle riville, se oli sekavaa.
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Okei joo... mua riittää toi välikin hämäämään ja olen pari kertaa riemastunut "huokeasta hinnasta" ... kunnes näin tonnit.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään