Kirjoitettu 29. Huhtikuuta29. Huhti Kelpaa toki, mutta jos käy katsomassa mitä kukin lukee niin sit ruutu täyttyy noista yksittäisistä käyttäjäkuvakkeista. Mutta ei tarvii tietysti säätää jos on monimutkaista tai muuten menee systeemi niin ettei miellytä. Edellisessä versiossa vaan sekin ruutu kun tuosta klikkas "(katso lista)" niin tuli järkevästi muotoiltuna pienenä listana kaikki, käyttäjä ja mitä se katselee parhaillaan. Harvoinhan tuota tietysti tarvii mutta tuli vaan mahdollisena kehitysideana mieleen. Muokattu: 29. Huhtikuuta29. Huhti, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta29. Huhti Kirjoittaja Tuolla sivulla kieltämättä ajetaan rekalla kelville. Laiskasti vain niputetaan käyttäjälaatikot mobiilikäyttäjille.Villi veikkaus, että muutos tulee jossain vaiheessa päivitysten mukana.Pitäisi toimia samanlaisessa kompaktinäkymässä, kuten viestilistaus mobiilissa, mutta ei mitään käryä miten saisi aikaan.. parempi varmaan vain odotella.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta5. Touko Kirjoittaja Automaattisesti linkin liittämällä, kuten edellisessäkin.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta5. Touko Kirjoittaja asdasdasdhttps://youtu.be/gwzPL95k5YQEipä muuten toimi, jos tekstiä edellä. Heti ekana kun liittää tyhjään ikkunaan, niin sitten toimii.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta5. Touko Kirjoittaja asdasasdNo nyt toimii. Onpa erikoinen... toimii ihan miten sattuu.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta5. Touko ^ Oisko joku youtuben puolen ongelmaominaisuus. Huomasin samaa ainakin naamakirjassa. Sai jaettua vain YT:n jakolinkin kautta.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta23. Touko Sitä mä tässä mietin, että voisko tuon luetun ja lukemattoman keskustelun visuaalinen ero olla aavistuksen isompi jollain keinoin? Ilmeisesti tuossa on boldaus niissä jotka lukematta mutta mä en meinaa helppsti nähdä niiden välillä eroa. Voi olla toki, että vika on mun silmissä.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta23. Touko Kirjoittaja Sama vika täällä, pitää opetella tätä sinistä tuijottamaan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään