Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 20241 vuosi Huoltoukko käy laittamassa lauantaina tulille. Meillä yhteisössä on harvinaista harvinaista herkkua, saunan voi myös itse käydä taimerilla napsauttamassa päälle ihan koska haluaa No, koskaan en ole tuota optiota käyttänyt, mutta sieluahan riittää pelkkä tieto lämmittämään kovastikin Muokattu: 6. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 20241 vuosi On jo lämmin, kohta meen.... siis vastaus on että "en" (enää toista kertaa).
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Saatan lämmittää. Tai jos meen uimaan ja saunomaan lapsen uintitreenien aikaan niin en lämmitä. Pitääkin tarkistaa vielä uinnit tällä viikolla jatkuu.
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi En tänään mutta viikonloppuna otetaan ekat löylyt mun brand-new saunasta. Koekäytettiin toissa viikolla ja ensi viikonloppuna sitten vakava tavoite kiivetä lauteille asti. Vähän isohan siitä tuli (L-mallinen ylälaude pituudeltaan 240 + 320 cm), mutta eipähän tule ahdasta. Detaljeja vielä uupuu ja niitä laitellaan kunhan keretään mutta kyllä siellä kylpeä voi. On takuuvarmasti meidän kylän paras sauna! Muokattu: 16. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: bici74
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Minä olen miettinyt laudepuiden vaihtoa. Seinät ja katto voisi jäädä entiselleen ja lauteiden runkokin varmaan mutta jos ne päälilaudat vain vaihtaisi niin ei pitäisi olla paha rasti. Tarkkaan vain katselisi ja ottaisi kuvia purkaessa, jotta osaa kasata samalla lailla takaisin. Mutta sauna ei tänään lämpeä. Selvisi, että pojan vesipallotreenit jatkuu vielä tän päivän ja sitten vasta joululomille. Taidan siis käydä uimassa ja saunamassa sillä aikaa itsekin. Vitsi että tuntuu pitkältä 50 m uima-allas, jos edelliset kerrat on uinut 25 m altaassa.
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi Saatan arvata saunojen lukumäärän teidän (bici74) kylässä. Ei silti, kiviseinäinen vois pärjätä kovassakin seurassa. Muokattu: 16. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi 35 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Minä olen miettinyt laudepuiden vaihtoa. Seinät ja katto voisi jäädä entiselleen ja lauteiden runkokin varmaan mutta jos ne päälilaudat vain vaihtaisi niin ei pitäisi olla paha rasti. Tarkkaan vain katselisi ja ottaisi kuvia purkaessa, jotta osaa kasata samalla lailla takaisin. Mä tein tuollai viimeksi. Ylälaude pitkällä laudalla on parempi kuin tällainen poikkilauta. Alalauteet voi kääntää pystyyn, ylälauteet on kiinteät. Muokattu: 16. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi Bauhausissa käydessäni niillä oli tuotu kassojen lähelle jotkin kasatut laudepuut esille. Melko perusmalliset laverit, mutta reunapuihin tehty mukava näkköset pyöristykset. Tiedä sitten millainen palapeli ja kuin jämpti mitoitukseltaan, että saako tarvittaessa sahalla jämptin mitan. Voihan se olla, että nykyisin on siellä STD leveys ja syvyys. Hintaa en tullut katsoneeksi.
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi Otin taannoin starkilta valmispätkät. 1 suora- ja 1 kulmalaude. Niistä puuttui tietystä välistä hengitysrako. Siinä saumassa alkoi kasvamaan erikoinen sieni. Nakkaan kohta kuvalla. Siis tuo rako puuttui. Siis ihan oikea sieni, melkein peukalon uloimman nivelen korkuinen ja muotoinen. Muokattu: 16. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi 23 minutes ago, Densen said: Minä olen miettinyt laudepuiden vaihtoa. Seinät ja katto voisi jäädä entiselleen ja lauteiden runkokin varmaan mutta jos ne päälilaudat vain vaihtaisi niin ei pitäisi olla paha rasti. Tarkkaan vain katselisi ja ottaisi kuvia purkaessa, jotta osaa kasata samalla lailla takaisin. Kuvien lisäksi vielä numeroisin ne osat. Että tarvittaessa voi kasata takaisin just tasan alkuperäiseen malliin uudelleentarkastelun alle...kun kuitenkin joku kuva/mitta on pielessä ja epäilys alkaa kalvaa mieltä. Tai filmi valoittui tai koira söi muistiinpanot ja mitä kaikkea sitä sattuukaan kun askartelee.
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja heh. Kiitos. Pistetään mieleen tuokin vinkki. Ja se että säästää vanhat laudat kunnes uudet ovat varmasti paikoillaan ja oikein.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään