Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pitäisikö olla huolissaan?

Featured Replies

Kirjoitettu

Pitää olla huolissaan. Toivottavasti kuitenkin saatte hyvät uudet naapurit. 

Me kun takavuosina muutettiin maalle niin kyllä se vähän jännitti että minkälainen tuo lähin naapuri on, osoittautui hyväksi porukaksi ja toki itsekkin pyritään olemaan sellainen hyvä naapuri. 

• Viestejä 91
  • Katselut 4.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Ymmärrän täysin... 😉

• Mä näin unta, että kaksi rakennustarkastajaa tuli yöllä ryöstökeikalle mun taloon. Onnistuin kopsauttamaan kummankin. Unien selittäjää kehiin.

• ˄ "Suomalaisten pitämistä teurastamoissa pidetään arveluttavana ja riskialttiina." Kyllä tuo minustakin on aika arveluttavaa.  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Edellisessä asuinpaikassa (maalla sekin) yksi naapurustosta kasvatti rottereita ammatikseen. Välillä koko lauma kulki meidän pihan läpi. Kerran niiden siitosuros hyppäsi aitauksestaan pois ja halusi lähteä mun koiran kanssa lenkille. Olin oman narttukoiran kanssa juuri lähtenyt liikkeelle. Kesti varmaan päälle 10 v saada tieto, että yksi heidän lapsistaan oli ollut koulussa mun luokalla. Vanhemmat olivat muuttaneet kaupungista (Lahti) tuonne lasten aikuistuttua.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

No tuskin tulee yllätyksenä että olen aina ( ja ollutkin aina) huolissani huomisesta.

Mutta nyt kertakaikkiaan, jos jäsen "alpensau" kuvittelee että olen joku ...öö...supertietäjäosaaja, niin olen todella huolissani miten sitä voi joku ymmärtää väärin mun kirjoitukseni. Tai olla niin väärässä.
Ja huolissani kyllä siitäkin että kyseinen jäsen on inasen liian kiinnostunu mun asioista ja postauksista >  Hanki oma elämä, tai joku kiva harrastus ( muu kuin mun postauksieni lukeminen ja kommentointi )

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

• 3 weeks later...
Kirjoitettu
17.3.2025 klo 20.51, concorde kirjoitti:

Nyt alkaa olla kovat piipussa, kun uhataan, että kalja ja makkara loppuu lakon takia... 😁

https://yle.fi/a/74-20149936

Teurastusten siirto aiheuttaa ihmeellisen tilanteen sikaketjuun. Potseja ei saada siirrettyä eteenpäin aikataulussa. Emakkosikalassa tulee uusia potseja kaiken aikaa, mutta vieroitusosasto ei tyhjene. Tätä oli n. 10 v sitten vastaavan lakon takia. Mulla revähti toinen olkapää liian painavien porsaiden siirrossa.

Tilanteen korjaantuminen kestää todella kauan. Porsaat myydään lihasikaloihin normaalisti about 25 kiloisina. Lakon takia keskipainot lähentelee 40 kiloa pitkään. Suomalaisten työntekijöiden pitämistä teurastamoissa pidetään arveluttavana ja riskialttiina.

Kirjoitettu
18.3.2025 klo 12.57, Vierringe kirjoitti:

˄

"Suomalaisten pitämistä teurastamoissa pidetään arveluttavana ja riskialttiina."

Kyllä tuo minustakin on aika arveluttavaa.

Asia liittyy työsaavutukseen suomalainen vs. ulkolainen. Olisko ollut Forssa kyseessä.

Kirjoitettu

Keksin joskus lainalaisuuden 'joka kahdeskymmenes aikuinen on mätämuna'. HSL:n lipuntarkastus: Vuonna 2024 matkaliput tarkastettiin noin 2,8 miljoonalta HSL:n matkustajalta. Heistä noin 3,8 prosentilla ei ollut lippua. Siis yhdellä 26:sta. Menikö mun laskusääntö uusiksi ?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Müncheniläinen metsästyskoira Urax esiintyy yhdellä nettisivulla jalostuskoirana. Tämä muodosti syyn lähettää koiralle kysely, että onko hänen toimipaikassaan yleisradiolaitteita tai autoradioita. Koiran omistaja vastasi koiran puolesta, että " Koirani ... on vakuuttanut minulle uskottavasti, että hän ei pyöritä yritystä tai toimipaikkaa ja kieltäytyy siksi myös maksamasta yleisradiomaksua. Hänen ainoa työpaikkansa on metsästysreviiri ja siellä ei ole liittymää yleisradioon eikä internettiin."

Juttu baijerilaisessa maatalousviikkolehdessä

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Sain elämäni ekan pankkihuijausmeilin. Melkoisen tökerö. SAADA PÄÄSY-kohtaa pitäisi klikata. Pankin osoitekin on kummallinen. Voisihan tuonne toki syöttää hienot salasanat moran666 tai foreclosure.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tekoaltaan muuri 220m - saa benjihypätä. James Bond on käynyt täällä.

Minäkin olen käynyt tuolla, kaksi vuotta sitten. En hypännyt.

Uimassa olen tuolla käynyt, mutta uimareissusta on jo yli 30 vuotta. Ainakin siihen aikaan tuonne (ei just tuohon kohtaan, mutta tuolle joelle) hukkui joku joka vuosi. Se vesi on keskellä kesääkin yllättävän kylmää, ja toisin paikoin virtaukset ovat aika kovia. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.