Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kisailut ja visailut

Featured Replies

Kirjoitettu

10/10, Yksi ei ollut ennestään tuttu, mutta päättelemällä meni

• Viestejä 669
  • Katselut 45.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

..piti tehdä testi, mutta samalla sivulla oli sitten talviruokintapaikan lintuja niin siittä sain kyllä täydet pisteet :) tosin urpiainen näytti oudolta, mun mielestä päässä on punaista ja koirailla myös rinnuksissa, tää oli joku mustavalko-versio? ...aika liian helppo visa, mutta nyt olen oppinu hömötiaisen ja kuusitiaisen eron.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010024795.html

kehtaako kukaan laittaa tänne testitulosta tyyliin 3/10? luultavasti sivistystestistä mulle tulee toi...

..eikä tullut kun ysi :D arvalla meni kaksi oikein ja muut tiesin, apuja en jaksanu käyttää.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
17.3.2024 klo 11.16, Jopotuinen kirjoitti:

No nyt katsotaan kuka on rattimiehiä ja kuka ei!
Tulos:  1/10 :D 

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/77014e16-8781-4046-9f4b-4969837e848f

Tuossa pitää olla joku tunnistautuminen, mutta todennäköisesti tulee 0 pistettä, ellei sitten mukana ole Lempäälän kiertoliittymää jossa on Villu Jaanisoon autonrengastaideteos.

Kirjoitettu

Tää on kiva :)

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010301065.html

Musta tuli Saimaannorppa :)

Ja kuvaus mukaan jollei ole ollut aiemmin esillä!

Olet kuin saimaannorppa!
Muistutat luonteeltasi saimaannorppaa. Sileistä linjoistaan ja pyöreistä muodoistaan tunnettu saimaannorppa on vesieläjä, joka viihtyy omassa rauhassaan ja viettää päivät uiden ja kivillä loikoillen. 

Olet saimaannorpan tapaan luonteeltasi varsin rauhallinen ja rento, mutkaton tyyppi. Lepo ja verkkainen oleskelu on sinulle tärkeää. Et koskaan hötkyile turhia, vaan otat asiat vastaan tyynesti. Liikkeissäsikin olet hitaanpuoleinen: kun kerran asetut johonkin, voit viihtyä paikoillasi tutkikausia välillä kylkeä kääntäen. Nautit kuitenkin uimisesta ja pulahtelet mielelläsi luonnonvesiin. Kaipaat omaa rauhaa ja viihdyt itseksesi tai vain lähimpien ystäviesi seurassa. Tiedät, että olet arvokas ja riität juuri sellaisena kuin olet – ominaisuus, josta moni voisi ottaa mallia. 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

No minä olen taas ovela ja neuvokas kettu, joka tunnetaan punaisesta turkistaan. Kas kun on hiukset just sopivaa väriä.

Muistutat luonteeltasi kettua. Kettu on ovela ja neuvokas eläin, joka tunnetaan upeasta punaisesta turkistaan ja viehkeästä ulkomuodostaan.Olet ketun tapaan luonteeltasi ovela ja oppivainen. Merkittävin ominaisuutesi on äly: olet hyvä ratkomaan ongelmia ja sopeudut moniin eri ympäristöihin. Sinulla on hyvä itsesuojeluvaisto, ja neuvokkaana tyyppinä olet taitava selviytymään vaikeistakin tilanteista. Tiedät usein asioista muita enemmän, sillä sinulla on terävät aistit ja seuraat herkeämättä uteliaana, mitä ympärilläsi tapahtuu. Muut pitävät sinua usein hurmaavana: saatat kerätä huomaamattasi ympärillesi ihailijoita ihan vain olemalla oma itsesi.

Tosin voi viimeinen lause ei pidä mun kohdalla paikkaansa, ei mulla ole ihailijoita, mutta oma itseni mä olen täällä ja töissä. Ei myöskään toi viehkeä ulkomuoto.

Kirjoitettu
20.2.2024 klo 08.29, alpensau kirjoitti:

Sitten visailujen visailu: Oletko onnellinen ? Kysymyspohja ensin saksaksi ja linkin takana englanniksi. Oma tulos 4,3 (en olisi uskonut). https://www.focus.de/gesundheit/ratgeber/12-kurze-fragen-happiness-formel-verraet-wie-gluecklich-sie-wirklich-sind_id_259681117.html

Testin laatijan mielestä tähänastiset onnellisuustutkimukset ovat virheellisiä. Kestovoittaja Suomi on samaan aikaan itsemurhatilastojen kärkipaikoilla, joten ei voi olla oikein. Stubb on myös astunut miinaan. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da75e8a5-c413-4f2f-817f-5a4a4515f5e4

Kirjoitettu

Aasian maat 9/11, sivistyssanoista ja uudissanoista täydet, ja saimaannorpaksi tuomittiin täälläkin!

Kirjoitettu

Voisiko jäsen "Concorde" ja "taski63"  saada arvonimen "professori" aina kaikista testeistä täydet tai ainakin melkein. 

..eh, sain näistä uudissanoista täydet pisteet :D yksi arvalla ( kulttuurisota)

Kirjoitettu

Keltaisen lehdistön älykkyystestin voittaja olisi siis iltapaskaprofessori. (Huom ! Vain 50 % suomalaisista selviää tästä testistä) 😗😆

Kirjoitettu

^ ne on pääsääntöisesti MeNaiset- lehden testejä. Eikä varsinaisesti älykkyystestejä, vaan mitä tiedät? Kivoimpia oli lintuvisa ja "mitä eläintä muistutat"  mutta mainitsemani palstalaiset saa aina kaikki oikein tai korkeintaan 1 väärin, kyllä se nyt jostain kertoo.
Ite kun olen yrittäny opettaa vanhemmilleni tuo on talitiainen, tuo sinitiainen ja sitten pikkuvarpunen ( pihassa ruokinta). Aika huonosti on oppi menny perille....

Kirjoitettu

Pitäisikö alkaa lottoomaan...

Miten hyvin tunnet hittibiisien sanat. Ja nämä on kappaleita joita en kuuntele...9/10 oikein ja 2 tiesin ja 7 arvalla :D tai osin päättelemällä miten tässä voisi mennä mutta ei ihan tavanomaisin vaihtoehto.
Jenni Vartiaisen "Lanka" olen kuullut, mutta yhtään tiedä sanoista ainoat tutut kappaleet oli se Pilvi Hämäläisen, ja Ruoska.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010285112.html

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.