Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kisailut ja visailut

Featured Replies

Kirjoitettu

Sait arvosanaksi E:n, eli eximia cum laude approbaturin. Latinankielinen sana eximia cum laude approbatur tarkoittaa suomeksi "erinomaisin kiitoksin hyväksytään".
Kokonaispisteet 9 / 12

• Viestejä 669
  • Katselut 45.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ psykan olkipukki??? tarkoitatko jotain psykologiaa? se vaan että eri psykologian oppikirjoissa on asiat hieman eri tavalla, ja lääketieteellisen pääsykokeisissa ei pärjänyt lukion psykologian kirjalla, piti lukea toinen kirja. Luin sen kahteen kertaan kesällä rannalla. 

Mikä on ärsyttävin sanonta tai hokema? voi olla myös joku muu kuin tästä listasta. Josta muuten ärsyttävin mielestäni tämä do-diin. Toinen on sitten "hiinä ja hiinä" ( ei tässä listassa) mä nään punasta kun joku nää sanoo, arrrrgggh.
( mun mielestä se on "jumankauta juunääs päivää" ja "kylä lähtee" ( tamperelaisittain lausuttuna "kyllä" ) "ime parsaa" on myös tosi yök ilmaus, en ole aiemmin ikinä tämmöisestä kuullut.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010285257.html

Kirjoitettu

Joo, olkipukkiin kompastus täällä... isä vainaa oli myös Psykologian proffa :D

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Huomenta, mun kohdalla on aina mennyt niin että testit menee onnettomasti > mutta sitten oikeesti suoritus menee hyvin. Ennen SE-juoksua olin jossain testissä ja oli todella paljon mitä pitäisi kehittää, samoin pyöräilyssä tempossa semmoiset trainerilla poljetut testit meni ihan onnettomasti mutta viikon kuluttua tuli tempon SM-kultaa.
Mitä noilla testeillä nyt enää tekee? yo-kokeet on nykyisin täysin erilaiset kun 80-luvulla. 
Niin siis voisiko joku selittää tämä olkipukki-jutun, ei ole tuttu asia lain, paitsi se Gävlen olkipukki kun yleensä poltetaan....googlen haullakin tuli vain Gävlen olkipukkia...

Niin, pääsin sisään lääketieteelliseen arvalla, ja valmistuin armosta. Joskus miettii olisiko ollu parempi etten olisi päässyt jolloin olisin menny joko ammattikouluun tai opiskelemaan biologiaa...
Luoja päätti näin..

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^ psykologian, sosiaalipsykologian ja psykiatrian tenteistä sain aina parhaat pisteet, sillä osasin esittää vaihtoehtoja ja toisenlaisia ratkaisuja....tai sitten tentaattori ei jaksanu lukea mun kuuden sivun pituisia vastauksia ja laittoi vaan 6/6...
Tulee mieleen se kappale "olkinainen" jossa hameen alta pilkottaa viikate...

ai tämä, en ole ikinä kuullut tai tiennyt...

Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan esittämällä se vääristeltynä karikatyyrinä. Tällöin sanoja pannaan toisen suuhun ilman, että vastataan siihen, mitä toinen todellisuudessa väitti. Näin vastapuolen mielipide yritetään saada vaikuttamaan epäuskottavalta tai jopa naurettavalta, tai hänet pyritään saattamaan huonoon valoon.

Kirjoitettu

:D no harvemmin edes katson hintoja, ja tuossa nyt oli se ketsuppi mitä olen ostanu mutta ostan juuri tuon joka tapauksessa. Prismassa pussi jääsalaattia on 0,99e ja tomaattien kilohinta huitelee vähän alle 5 euroa. Ostan tomaatit silti. Ostan myös Löfbergin tumminta kaffetta, on riittoisaa ( kun en jaksa Lidliin erikseen mennä, siellä 2,99euron paketti on sitä riittoisaa myös ) että Juhla-Mokan hinnasta mitään hajua, mutta ehkä se kallein hinta? Käyn Prismassa, joten Pirkka-tuotteiden hinnoista mitään tietoa.
Noissa nyt oli niin pieniä hintaeroja että ei vaikuta ostopäätökseen. 10 oikein ja kaikki arvalla, en osta maitoa, jauhelihaa enkä noin isoja juustopaketteja, en tonnikalaa enkä jogurttia. Enkä ole sen ketsupinkaan hintaa katsellut.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.