Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta Sait arvosanaksi E:n, eli eximia cum laude approbaturin. Latinankielinen sana eximia cum laude approbatur tarkoittaa suomeksi "erinomaisin kiitoksin hyväksytään". Kokonaispisteet 9 / 12
Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta Joo, ruotsi oli myös kompastuskivi, ei auttanut vaikka isän suku on svenskatalande
Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ psykan olkipukki??? tarkoitatko jotain psykologiaa? se vaan että eri psykologian oppikirjoissa on asiat hieman eri tavalla, ja lääketieteellisen pääsykokeisissa ei pärjänyt lukion psykologian kirjalla, piti lukea toinen kirja. Luin sen kahteen kertaan kesällä rannalla. Mikä on ärsyttävin sanonta tai hokema? voi olla myös joku muu kuin tästä listasta. Josta muuten ärsyttävin mielestäni tämä do-diin. Toinen on sitten "hiinä ja hiinä" ( ei tässä listassa) mä nään punasta kun joku nää sanoo, arrrrgggh. ( mun mielestä se on "jumankauta juunääs päivää" ja "kylä lähtee" ( tamperelaisittain lausuttuna "kyllä" ) "ime parsaa" on myös tosi yök ilmaus, en ole aiemmin ikinä tämmöisestä kuullut. https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010285257.html
Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta Joo, olkipukkiin kompastus täällä... isä vainaa oli myös Psykologian proffa Muokattu: 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta Huomenta, mun kohdalla on aina mennyt niin että testit menee onnettomasti > mutta sitten oikeesti suoritus menee hyvin. Ennen SE-juoksua olin jossain testissä ja oli todella paljon mitä pitäisi kehittää, samoin pyöräilyssä tempossa semmoiset trainerilla poljetut testit meni ihan onnettomasti mutta viikon kuluttua tuli tempon SM-kultaa. Mitä noilla testeillä nyt enää tekee? yo-kokeet on nykyisin täysin erilaiset kun 80-luvulla. Niin siis voisiko joku selittää tämä olkipukki-jutun, ei ole tuttu asia lain, paitsi se Gävlen olkipukki kun yleensä poltetaan....googlen haullakin tuli vain Gävlen olkipukkia... Niin, pääsin sisään lääketieteelliseen arvalla, ja valmistuin armosta. Joskus miettii olisiko ollu parempi etten olisi päässyt jolloin olisin menny joko ammattikouluun tai opiskelemaan biologiaa... Luoja päätti näin.. Muokattu: 12. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Eiku olkinukkehan se olikin... Joo, en ole koskaan psykologiaa lukenut
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20242 vuotta ^ psykologian, sosiaalipsykologian ja psykiatrian tenteistä sain aina parhaat pisteet, sillä osasin esittää vaihtoehtoja ja toisenlaisia ratkaisuja....tai sitten tentaattori ei jaksanu lukea mun kuuden sivun pituisia vastauksia ja laittoi vaan 6/6... Tulee mieleen se kappale "olkinainen" jossa hameen alta pilkottaa viikate... ai tämä, en ole ikinä kuullut tai tiennyt... Olkinukke tai olkiukko (engl. straw man) on argumentointivirhe, jossa vastapuolen argumentti sivuutetaan esittämällä se vääristeltynä karikatyyrinä. Tällöin sanoja pannaan toisen suuhun ilman, että vastataan siihen, mitä toinen todellisuudessa väitti. Näin vastapuolen mielipide yritetään saada vaikuttamaan epäuskottavalta tai jopa naurettavalta, tai hänet pyritään saattamaan huonoon valoon.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20242 vuotta Käydäänpäs kaupassa välillä. Mitä muistat hintatasosta? 8/13, pari tyhmää hutia. https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010264112.html Muokattu: 13. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20242 vuotta no harvemmin edes katson hintoja, ja tuossa nyt oli se ketsuppi mitä olen ostanu mutta ostan juuri tuon joka tapauksessa. Prismassa pussi jääsalaattia on 0,99e ja tomaattien kilohinta huitelee vähän alle 5 euroa. Ostan tomaatit silti. Ostan myös Löfbergin tumminta kaffetta, on riittoisaa ( kun en jaksa Lidliin erikseen mennä, siellä 2,99euron paketti on sitä riittoisaa myös ) että Juhla-Mokan hinnasta mitään hajua, mutta ehkä se kallein hinta? Käyn Prismassa, joten Pirkka-tuotteiden hinnoista mitään tietoa. Noissa nyt oli niin pieniä hintaeroja että ei vaikuta ostopäätökseen. 10 oikein ja kaikki arvalla, en osta maitoa, jauhelihaa enkä noin isoja juustopaketteja, en tonnikalaa enkä jogurttia. Enkä ole sen ketsupinkaan hintaa katsellut. Muokattu: 14. Maaliskuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20242 vuotta 5 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: 10 oikein ja kaikki arvalla Kannattaisiko alkaa lottoamaan ?
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Tää oli hauska pakopeli: https://yle.fi/aihe/a/20-10006140
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja https://www.is.fi/viihde/art-2000010146622.html 9/10 , sitä yhtä en ollut koskaan kuullutkaan, eikä poissulkeminen onnistunut
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään