Kirjoitettu 9. Maaliskuuta9. Maalis Kirjoittaja Cloudflare palautettu päälle. Katsotaan räjähtääkö koko keksintö, ei pitäisi..
Kirjoitettu 9. Maaliskuuta9. Maalis 8 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mitä ihmettä – onko palsta ollut pari päivää pois päältä? Eikä kukaan ole kertonut mitään! 🤭 Jaahas, nyt on jotain tekeillä, kun äskön heitti kesken pois täältä, jokin errori kai päällä. Mä olin kyllä aika ahdistunut kun viikonlopun aikana useita kertoja yritin päästä palstalle.
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti 15.2.2026 klo 16.56, VesaP kirjoitti: Joo, ei kysele enää. Kiitos! Nyt kyseli olenkohan ihminen vieläkin vai en. Kokeilin sit toisella selaimella, kyseli myös siellä.
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti Kirjoittaja Jaa vai olisiko se joku kk-tarkastus, näyttäisi päivä täsmäävän.
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti 44 minuuttia sitten, Sulo kirjoitti: Tuleeko muilla? Vielä toistaiseksi kohdellaan ihmisenä ilman tarkistusta 🙂
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti Voip johtua cookieseista ja välimuistiin jääneestä törystä. Firefonks on ainakin ihan perseestä välillä.
Kirjoitettu 12. Huhtikuuta12. Huhti Ahaa, muillakin ollut kyselyitä, ei ollutkaan mun vika. Puolassa taisi kysellä vielä lauantainakin, mutta Suomessa ei. Muokattu: 12. Huhtikuuta12. Huhti, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta10. Kesä Varmaan huima menekki hyökkäysdrooneille tämän palstan käyttäjien kesken. Minäkin voisin tilata pari ja lähettää ne tuon naapuritaloyhtiön peelon pihaan.
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta11. Heinä Kirjoittaja Voi sertit... 28 päivää vanhenemiseen, Cloudflare piti olla konffattu kuntoon ja silti kyrvähtää omia aikojaan.Pitää suomipopittaa vielä kolmas päivä ja ihmetellä sitten taas CF:n asetuksia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään