Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h 12 tuntia sitten, concorde kirjoitti:Donitsiakut taivaalle: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/2e6a7e02-9e58-40bd-bc64-24752f359c01Mä arvelen, että koska maailmalla on koditonta rahaa niin paljon, niin donut-yhtiöt tulevat saamaan pääomaa edelleen muutoinkin kuin lainaksi.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Nyt on jo kohtalaisen varmaa että tyhjää myyvät, katotaan kauan jatkuu
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h Mutta bisneshän on sitä, että taotaan rahaa. Voi sen tehdä näinkin, jos omaat hyvät puhujan taidot.Monessa startupissa johto kuppaa surutta rahoittajien varoja omiin ökypalkkoihin ja etuuksiin, ollan kuin jonkin suururityksen arvovaltainen pääjohtaja.Lightyear oli ihan käsittämättömiä tempauksia... antaa pölyjen vielä laskeuta, ehkä joskus sitten.
Kirjoitettu 2 tuntia sitten2 h ^ Niissä startupeissa joiden kanssa mä oon ollut tekemisissä johto on kyl elänyt puolisonsa palkalla kunnes on sitten päästy vauhtiin/tehty exit. Minkä jälkeen sitten uutta putkeen. Mitä nyt välissä ensimmäinen loma vuosiin.
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Silloin siellä on mukana myös omaa rahaa, ihan isostikin. Toisin kuin vaikkapa nyt tämä täysin omarahaton vetykäyttöinen terästehdashanke, pääkonttorinakin Norjassa toimii syrjäinen vanha ok-talo. Muokattu: 1 tunti sitten1 h, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään