Kirjoitettu Torstai klo 04:143 vrk 12 tuntia sitten, concorde kirjoitti:Donitsiakut taivaalle: https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/2e6a7e02-9e58-40bd-bc64-24752f359c01Mä arvelen, että koska maailmalla on koditonta rahaa niin paljon, niin donut-yhtiöt tulevat saamaan pääomaa edelleen muutoinkin kuin lainaksi.
Kirjoitettu Torstai klo 06:473 vrk Nyt on jo kohtalaisen varmaa että tyhjää myyvät, katotaan kauan jatkuu
Kirjoitettu Torstai klo 07:423 vrk Mutta bisneshän on sitä, että taotaan rahaa. Voi sen tehdä näinkin, jos omaat hyvät puhujan taidot.Monessa startupissa johto kuppaa surutta rahoittajien varoja omiin ökypalkkoihin ja etuuksiin, ollan kuin jonkin suururityksen arvovaltainen pääjohtaja.Lightyear oli ihan käsittämättömiä tempauksia... antaa pölyjen vielä laskeuta, ehkä joskus sitten.
Kirjoitettu Torstai klo 07:573 vrk ^ Niissä startupeissa joiden kanssa mä oon ollut tekemisissä johto on kyl elänyt puolisonsa palkalla kunnes on sitten päästy vauhtiin/tehty exit. Minkä jälkeen sitten uutta putkeen. Mitä nyt välissä ensimmäinen loma vuosiin.
Kirjoitettu Torstai klo 08:433 vrk Silloin siellä on mukana myös omaa rahaa, ihan isostikin. Toisin kuin vaikkapa nyt tämä täysin omarahaton vetykäyttöinen terästehdashanke, pääkonttorinakin Norjassa toimii syrjäinen vanha ok-talo. Muokattu: Torstai klo 08:443 vrk, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 12 tuntia sitten12 h Tuli tuossa tehtyä (vahingossa) suuri oivallus, kun noista Crokseista on jäänyt niiden mukaiset rusketusjäljet, että miksi ei ole sellaisia Crokseja, joissa olisi Lidl tekstin mukainen aukko, että ruskettuisi Lidl teksti jalkaterään? Sitä olisi silloin niinku oikein maistereiden maisteri!Täytyykin vinkata ASPA, ehkäpä ensikesänä sitten?
Kirjoitettu 11 tuntia sitten11 h Vois olla vastaava T-paidassa. Lidl-sähköautoa odotellessa. Saksassa voi ostaa sähköfillareita. Zündappit on alennuksessa, jopa hihnavedolla, vink vink ! Muokattu: 11 tuntia sitten11 h, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10 tuntia sitten10 h Oho, keskimoottori, 600 Wh, ketjuveto ja Shimano hub. Moottorinvalmistaja, AEG?1676€, ei paha.Mulla on ollut Zündapp mopo jo moto.https://www.lidl.de/p/prophete-geniesser-4-0/p100399576#searchTrackingMasterId=Product.100399576&searchTrackingTitle=Geniesser+4.0&searchTrackingPageSize=48&searchTrackingPage=1&searchTrackingEvent=click&searchTrackingId=Product.100399576&searchTrackingOrigPos=1&searchTrackingPos=7&searchTrackingOrigPageSize=48&searchTrackingChannel=DE&list=/h/e-bikes-pedelecs/h10006825
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään