Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Mun silakoiden hovitoimittaja kalastaja Reima Salonen voitti EM 50 km vuonna 1982.Keskinopus tuolloin oli huikeat 12, 7 km/h, aivan käsittämätöntä! Se on 2x tavisten kävelyvauhti 6 km/h, mutta vielä että 50 km!^ Malttia sielä!
Kirjoitettu 1 tunti sitten1 h Kirjoittaja Joo en tiedä mitä haetaan nyt kävelyllä, mut kahvakuula-voima-piireissä oli muotia rajoittaa nopeutta hengittämällä nenän kautta. Kuulema varsinkin ultrajuoksijat vai oliko kävelijät (hatusta muistelen) teki näin, koska saivat matalan intesiteetin harjoituksen, jota pystyi toistamaan vaikka joka päivä, harjoitustunteja kertyi enempi. jopa 80-90% treenistä kuulema tällä teholla.Toinen hauska juttu ultramaailmasta oli tubevideossa (miks mä katon noita kun en moista harrasta?) tankkaus. Joku äijä piti et ne hiilarilitkupussit oli tosi kalliita, rupes tekee ite... ei oikein saanu ku tilaamalla aineksia, kunnes huomasi että taloussokeri sisältää oikeessa suhteessa kaikki noi. Joi sokerivettä ja testas kavereillaankin ja kuulema toimii. Tubeen toki suhtauduttava varauksella, mut mihin nykyään ei olis.Ite kävelen suht verkkaisesti ja koira repii, joten tulee käsitreeni samalla. Muokattu: 1 tunti sitten1 h, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 43 minuuttia sitten43 min Mun normi kävelyvauhti on se n. 6 km/h. Sama kuin 10 min/1 km, helppo laskea. Matka-astelussa en oikein pysty hitaampaan tai nopeampaan. Patikkaretket maastossa tietty sitten erikseen. Muokattu: 42 minuuttia sitten42 min, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 40 minuuttia sitten40 min 10 minuuttiin saa kyllä tarpoa ihan kunnolla jo myös. Ei nenää kaivelemalla tuokaan onnistus.
Kirjoitettu 14 minuuttia sitten14 min Tarkennetaan tuohon nyt vielä, toi mun vauhti on lyhkäsille matkoille, tyyliin 3 km.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään