Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä ihmetyttää juuri nyt?

Featured Replies

Kirjoitettu

No tästä on aikaa 18 vuotta, mutta ensimmäinen poliisi kun soitti, kysyi onko vaatimuksia? ei ollut, mutta suositteli että kannattaa vaatia. No satanen. Sitten soitteli toinen poliisi, jotta kun minulla on  vaatimuksia niin pitää tulla oikeuteen ja hommata joku asianajaja tai oikeusavustaja ( tjsp), ja minun pitää siitä maksaa. Se väärentäjä kun oli varaton.
No siinä olisi joutunu oikeuteen ( olen kerran ollut kun potilas uhkaili aika vakavasti, kamala kokemus vaikka se asianajaja siinä vaan puhui, mun asia oli vasta kyllä tai ei..) ...peruin vaatimukset. 
En mä näistä kiemuroista tiedä mutta about tuommoiset keskustelut käytiin. 

• Viestejä 4.3k
  • Katselut 364.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• No pistin piruuttani kunnianimeen 😄 Saa sitten itse poistettua, jos oli huono vitsi 🙂 

• Laskin legendan vaatimustasoa ja tarjosin mahdollisuutta poistua lupauksensa mukaisesti. Bannit olivat jo millin päässä muutenkin. Sen sijaan kusi kihahti oikein kunnolla päähän, alkoi vain pahem

• C-GPT:n kuvaus @tommi2n paluumatkasta stokkalta...

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
32 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

No tästä on aikaa 18 vuotta, mutta ensimmäinen poliisi kun soitti, kysyi onko vaatimuksia? ei ollut, mutta suositteli että kannattaa vaatia. No satanen. Sitten soitteli toinen poliisi, jotta kun minulla on  vaatimuksia niin pitää tulla oikeuteen ja hommata joku asianajaja tai oikeusavustaja ( tjsp), ja minun pitää siitä maksaa. Se väärentäjä kun oli varaton.
No siinä olisi joutunu oikeuteen ( olen kerran ollut kun potilas uhkaili aika vakavasti, kamala kokemus vaikka se asianajaja siinä vaan puhui, mun asia oli vasta kyllä tai ei..) ...peruin vaatimukset. 
En mä näistä kiemuroista tiedä mutta about tuommoiset keskustelut käytiin. 

Ennen asianajajamonopolia annettiin haastemiehelle valtakirja. 😁

Kirjoitettu

^ kuten sanottu, en mä näistä tiedä mutta noin mulle kyllä sanottiin. Mistään haastemiehestä ei ollu puhetta. 

Kirjoitettu

On aina ihmetyttänyt kun ihmiset menee jonnekin Bulgariaan tai Turkkiin "kauneusleikkauksiin". Säästät 6000e, ja riskit on ihan valtavat. Ei voi edes kuvitella miltä tuntuu herätä nukutuksesta ja kuulla että rintojen pienennysleikkauksen sijasta tehtiinkin vatsan pienennysleikkaus, mutta "nyt ainakin laihdut" toteaa hoitaja. 
Loppujen lopuksi oli henki lähteä myös. 
Ja vaikka on julkisella puolella, niin reilu 3kk teho-osastolla, jonkinmoinen lasku siitä lankeaa. 

https://yle.fi/a/74-20076845

Kirjoitettu

Lieko kyse omasta/vanhempiensa entisestä kotimaasta. Yle välttää visusti lausumasta asiasta. Minusta se kuuluisi asiaan. Jännä juttu, jos on syntynyt naiselliseksi, se on osalle ongelma. Asiantilaa aletaan korjaamaan verovaroin. Löytyy myös tuttavapiiristä. Mutta hei, jos puututaan ongelman juurisyyhyn - pariutumiseen - niin olisiko kustannustehokkainta ottaa käyttöön pariutumiskortti ja suvunjatkamislupa ? Entä jos maan jakaisi alueisiin, joissa olisi erinäköisiä asukkaita lupaehtoja eriyttämällä ?

Oma ihmetykseni voisi olla lepakkojen keinosiemennys.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Nainen oli myös lihava, ja häntä ei otettu julkiselle puolelle ensin olisi pitänyt laihduttaa 12kg. Suuret rinnat voi aiheuttaa niskalihasjännitystä ( kiitos sellaisen sain kylkiäisenä ) niska-hartiakipuja ja muutenkin haittaa.
Jutussa myös oli että siellä sairaalassa alkoi kaduttaan kun leikkaussalien ovet oli auki ja siivotonta.

Entä jos olisi vaan laihduttanut sen 12kg? Mutta nyt siis laihtui 32kg, joten? mutta tuskin hetkeen haluaa minkäänlaiseen leikkaukseen.
Leikkaavan lääkärin virhehän tämä oli. Mutta ite kun olen ollut leikkauksissa, aina kirurgi on tullut ennen nukutusta tapaamaan.

Kirjoitettu

'Nii jalkahan se oli ?' 😁 Multa on parsittu 3x nivustyrä. Kerran kysyttiin tuon suuntaista, onneksi etukäteen. Olisiko varminta merkitä itse paksulla tussilla, mitä haluaa saksittavan.

Kirjoitettu

Jalkoja ( lihasrevähtymiä ja jännetuppien avaus) on leikattu 80-luvulla ja kaikkea muutakin että helpompi sanoa että selkää eikä oikeaa kättä ( paitsi otettu koepaloja ) ole leikattu.
Kerran kyllä kävi niin että hoitaja alkoi putsailla toista jalkaa, mä olin eri mieltä missä vamma on. Onneksi kirurgilla oli oikeaa tietoa.

Kirjoitettu

Tässä yhdenvertaisuuden luvatussa maassa pitää silloin järjestää myös heterotoimintaa alueen nuorille.
Tutkijat kun ovat panneet merkille, että nykynuoret eivät oikein lämpene ylipäätään parisuhdetoiminalle. Web tarjonnee riittävän tyydyttävät puitteet ilman parisuhteen ongelmia. Tästä seuraa väestörakenteen ikääntyminen ja väkiluvun aleneminen.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Cheapflaatio.

https://yle.fi/a/74-20080553?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp

Tuossa jo aiemmin ihmetellyt tota jauhelihan paistoa, kun pannuun lyö espanjalaisten jauhamaa jauhelihaa, niin siitä ei irtoa yhtään lientä.

Mutta kun Suomessa tekee saman, niin aina meinaa tulla pannulle jauhelihakeittoa.

Asiaa on joskus selitetty sillä, että jos lyö liian kylmänä, niin silloin nesteet juokse ulos. Tai että on laitettu liian paljon tavaraa pannulle. Höpö höpö, tänäänkin meni tumman punaista 0,5 kg paketti kerralla pannuun, eikä mitään ongelmaa. 

Mutta mitä ihmettä laittavat Suomessa sinne joukkoon? Erilaisen ilmaston vaikutusta en tuohon usko :D

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Tarkistelin tuoteselosteita ja sillä ilmeni että HK lihoissa on suolaa 0,16 g ja Atria 0,12 g. Eli suolvesiruutan kautta taitavat lihat sinne myllyyn päätyä ja kaikki se liemi siellä pannun pohjalla on sitten sitä suolavettä.

Kirjoitettu

Mutta laitapa pannuun suomalaista kanan jauhelihaa. Vesimäärästä päätellen kyseessä on petos eikä ainoastaan halpuuttaminen. Tilasin talvella Milkan suklaalevyjä netistä. Putiikin omistajaksi oli vaihtunut Mondelez. Sen kyllä huomasi. Mä en uskalla ostaa makkaratiskiltä muiden kuin snellmanin tuotteita. Nyt pitäisi vielä keksiä, mitä todella HK tarkoittaa. Heitä kompostiin ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Mitäpä tuota ihmettelemään. Laitoin kyssäriä HK:n ASPA.

Utelin samalla nitriitin lisäystä ja natrium määriä. Myös suolan lisäysmetodista olin kiinnostunut.

Uteliaisuudella odotan mitä ja miten vastaavat.

Jatkokysymyksenä saatan laittaa utelun tuosta vesittymisestä pannulla ja mistä johtuu ero espanjalaiseen tuotteeseen. Ilmastonmuutos ei kelpaa vastaukseksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.