Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Tuossa katson "Täydellinen kesä"...mainoskatko, ja siinä sitten joulupukki kurvaa rekka-autollaan huoltamolle ja ostaa juoman. Mitä?!? Pepsi-max. Ei se ole joulupukin juoma, joulupukin juoma on Coca-cola. Ihme idean varastamista, joku fake-joulupukki siinä mainoksessa, oli niin laihakin ettei voi olla oikea.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Pepsimaksi ei sisällä sokeria. Siksi pepsipukki on solakka.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta 32 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Mulle todellakin riittää tämä bonuskortti ja saa niitä asiakasomistaja-alennuksia. Noh, viime kuussa tuli bonusta 1,06€ ja maksutapa-alennusta 0,53€. Jos näen kadulla 50 centin kolikon, pysähdyn, kumarrun poimimaan ja hymyilen.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Mainoksia taas. Siis miten niin, että muka hampaita aina vihloo...kylmä vihloo kuuma vihloo. Ei mun vihlo, eikä ole ikinä vihlonut...tosin eihän täällä enää omia hampaita kovin montaa olekaan. Ja sitten tosipaljo mainostetaan kosteuttavia silmätippoja, kaikilla on kuivat silmät. No ei ole ainakaan mulla. Mutta on herännyt ajatus, kun aina aamuisin jalat on ihan kipeet että pitäisikö kokeilla.....vitaeprota? ^ mulla on huono näkö, mutta kyllä mä hoksaan kolikon tiellä. Panttipullotkin kerään. Mutta on lenkillä löytynyt ihan seteleitäkin.... Muokattu: 13. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta 55 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ no voi herrajumala, että pitäisi sitten siirtää toiselta tililtä jonnekin s-tilille. Ei todellakaan tule kauppoja. Mulle todellakin riittää tämä bonuskortti ja saa niitä asiakasomistaja-alennuksia. Ei se älypuhelin niin ihmevekotin ole, ettei voisi sitä pankin mobiilisovellusta imuroida. Muokattu: 13. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta 40 minuuttia sitten, YT kirjoitti: Noh, viime kuussa tuli bonusta 1,06€ ja maksutapa-alennusta 0,53€. Jos näen kadulla 50 centin kolikon, pysähdyn, kumarrun poimimaan ja hymyilen. Espanjassa huomasin kadulla vitosen. Pikainen vilkaisu ympärille ja mentalistin elkein tein siitä näkymättömän. Vaihdoin sen sitten hetkeä myöhemmin muutamaan oluseen. Jos joku olisi sen takaisin halunnut, niin olisin arvellut hänen olevan jo vähän myöhässä, mutta jos tuo kipponsa niin siihen sitten
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Koitin ostaa TORILTA pyörään osan. Myyjä ei suostunut antamaan itsestään etunimeä enempää tietoja eikä käyttämään postiennakkoa. Rahat ensin. Soon kivat ja heippa.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Ehdottomasti paras rahan maasta löytämis - case tapahtui ihan lähipiirissä muutama vuosi sitten. Perheen tytär löysi Ideparkissa setelin maasta ja koska tästä "karkkirahasta" tuli muiden lapsien kanssa vähän riitaa, niin isä päätti riidan ratkaisemiseksi laittaa sen Prisman veikkauspisteessä eurojaskan porukkapeliin. Ihan hyvä päätös oli... 50 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Mainoksia taas. Nykyaikaiset mainokset ovat lähtökohtaisesti kaikki saatanasta ja sietävät tulla ylihypityksi tai blokatuksi.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Eikös siitä tule maksullinen? Huoh... tää oli reply kisun pelkkään bonuskorttiin, mutta olikin tullut "vähän muuta väliin"... että sillai. Muokattu: 13. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Ei se älypuhelin niin ihmevekotin ole, ettei voisi sitä pankin mobiilisovellusta imuroida. niin siis etkö muka tiennyt.... joo ja se joku muu s-etukortti on maksullinen, että menee loppujen lopuksi +- nolla. Ja todellakaan mitään s-pankin tiliä ota. Muokattu: 13. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta 22 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: niin siis etkö muka tiennyt.... copy-paste jostain: Asiakasomistajana tili, kortti, verkkopankkitunnukset ja mobiilipalvelut ovat sinulle maksuttomia. Voit liittyä asiakasomistajaksi ja avata S-Pankin palvelut joko S-mobiili-sovelluksessa tai verkossa, kun: olet täysi-ikäinen. sinulla on vakituinen osoite Suomessa Joo me ei olla vielä niin läheisiä, että muistaisin käsilaukkusi sisällön tms.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ ei mulla ole käsilaukkuja. Taskuun tai reppuun. Mutta on ollut aika monessa topicissa että en omista älypuhelinta, enkä ole sellaista hankkimassakaan. Mutta ihmetyttää nyt sun neuvosi ja ohjeesi, kun olen ihan tyytyväinen nykytilanteeseen, bonuskortti riittää mainiosti, olen asiakasomistaja, ja muita kun oman pankin pankkitunnuksia sun muutakaan tilpehööriä en todellakaan tarvi.
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Apua! Siis mikä ihmisiä vaivaa, Erika Vikman = tyyli-ikoni ja voi miten ihanaa tämä vapaus, saa olla oma itsensä. Tyyli-ikoni....siis tyylittömyys-ikoni. Ja meillä kaikilla on vapaus olla oma itsensä, ainakin siis vapaa-ajalla. Kun veikkaan että Erika Vikman on omissa oloissaan oma itsensä mutta julkisuuden ja huomionhakuisuuden takia pakko "kohahduttaa". Ja kun paino alkoi nousta niin sekin piti sitten yhdistää tämmöiseen... Anteeksi, mutta tämä on maailman kammottavin "look"
Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 20232 vuotta Tuossa katselin tota Apollo 13 menoa. Että kuinka helppoa se oli ennen vanhaa toi astro- ja kosmonautin homma. Ei ollut vempeleessä montaa nappia paineltavaksi, siellä venäläisten avaruuskuulassa varsinkin, jota kerran kävin kurkistelemassa pariinkin kertaan. No nyt on sitten vaikka minä namiskaa paineltavaksi ja merkkilamppuja vilkkuu siellä ja täällä. Eihän niiden kaikkien merkitystä tai vaikutusta siellä jaksa edes muistaa! Ja autot on menossa ihan samanlaisiksi. Edit: Tuossa tuo venäläisten avaruusmoduuli. En nyt löytänyt sisäkuvaa tuosta, mutta ei siellä ollut kuin luokkaa puolenkymmentä painiketta tyyppiä vanha putkiradio. Jotain venäläisvalmisteista mineriittilevyä tuo ulkokuoren lämpösuoja. Tuosta aukosta ukkeli sisään ja paluureissulla ammuttiin sitten loppumatkasta pihalle ja laskuvarjolla alas pellolle Muokattu: 14. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20232 vuotta Katuvalot ja niiden valomäärän säästely. Meidän kylillä päättivät, että katuvalot pitää muuttaa LED valoiksi, että jääkarhut pelastuu. Sitten joku lobbari keksi, että ne lyhtypylväät pitää uusia samalla, koska koirat ovat kuseksineet niiden juurelle ja metalli on haurastunut ja pylväät voivat kaatua. Sen jälkeen sähköurakoitsijat olivat sitä mieltä, että kaapelointi pitää uusia samalla pylväisiin. Kaiken kruunasi älynväläys, että pitää uusia koko kaapelointi sellaiseksi, että voidaan sytytellä ja sammutella yksittäisiä valoja sähkön säästämiseksi. Rakentamiskustannusten säästämiseksi päätettiin pylväät pystyttää jalkakäytävän ulkopuolelle, ettei tartte laatoitusta avata, niinpä pylväät lyötiin sitten puolimetriä jalkakäytävän reunaan pysäköintiruutuun. Hienoa! Tota kaapeloinnin tarpeellisuutta en ymmärrä alkuunkaan, alan ihmiset eivät kai vain muistaneet kertoa valaisinten DALI ohjauksen olemassaolosta. Nyt sitten myöhäisillassa kylillä koikkelehditaan puolipimeässä, kunnes päästään maantielle, jossa puolestaan joka tolpassa on valot. Kylillä valot palavat nyt sitten niin, että kadun puolessa välissä palaa yksi valo ja risteysalueet suojateineen ovat sitten pimeänä. Olenkin sanonut näille, että suotta vaihdoitte LED lamput, kun ette niitä sitten pidä niitä päällä. Paljon enemmän olisi syntynyt säästöä vanhajoen valojen sammuttamisella Muokattu: 14. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään