Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Täähän antoi inspiraatiota etsiä paikallista korviketta lähempää... ei ainakaan tekoäly löytänyt. Ekaa kertaa ei oikein tajunnut kysymystä, tarjosi viihtyisiä kahviloita tai luontopolkua... saatana, kun kohteella ei mitään väliä kunhan nimi on lähellä Linnatuuli-nimeä.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20251 vuosi Melkein olin. Lähdin töistä aikaisemmin ja ajatuksena käydä kääntymässä Linnatuulen pihalla. Ajoin 1.5km 130 tien vartta ja totesin että no can do, oli piennar täysin ajokelvottomassa kunnossa kun sentin kerros limaista ja kivensekaista moskaa. Olis pitänyt ajaa keskellä autokaistaa enkä oo niin idiootti että niin ajaisin isolla valtatiellä rekkojen seassa. Joten käännyin takaisin ja kävin korvikkeeksi pikkuteitä pitkin Hyvinkäällä. 101km ja 5h01min. Oli järkky tuuli, välillä meinannu päästä eteenpäin ku tuiversi niin.
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi Viime viikon lauantaina ajelin (pyörällä) 2x Linnatuulen ohi mutta asiasta ei ole kuvatodisteita kun jaksanut pysähtyä kuvanoton takia. Vaikka toki pelkästään paikan ihailu parkkipaikalta päin olisi ollut pitkänkin hartaushetken arvoinen! Muokattu: 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kestättekö vielä, vai meneekö yliannostuksen puolelle? Lupaus seikkailusta: kaistavalinta tehty... ja ei muuta kuin kiiltäville käytäville...
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vielä on tuosta on paljon matkaa nahkijaisiin... ei tunnu missään!
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Hitto, tuo suorastaan kutsuu kapeine käytävineen ja herkullisine tarjouksineen. Käytävällä näköjään Marjatta ja Pirkko punasävyisineen toppiksineen.
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Olin jo unohtanut koko paikan... hitto kun olis sellanen repäisijäluonne, lähtis nyt samantien!! Mut meenkin nukkumaan tietenkin.
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi 12 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Olin jo unohtanut koko paikan... Zeezus, miten tuon voi unohtaa! 😱
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään