Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko juuri nyt Linnatuulessa?

Featured Replies

• Viestejä 136
  • Katselut 10.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Teidän iloksi ajoin äsken 201km (8h37min) jotta pystyn laittamaan kuvan tänne. Kyllä tuolta pitäs puskien ja rekkojen takana LTuuli olla.

• Iltapäivällä/alkuillasta oli kova valinta edessä. Vettä tuli kuin saavista kaataen ja vaihtoehtona jäädä vaimon vierelle leffan äärelle sohvalle, tai sit totella Linnatuulen vienoa kutsua Janakkalan s

• Olen!  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Täähän antoi inspiraatiota etsiä paikallista korviketta lähempää... ei ainakaan tekoäly löytänyt. Ekaa kertaa ei oikein tajunnut kysymystä, tarjosi viihtyisiä kahviloita tai luontopolkua... saatana, kun kohteella ei mitään väliä kunhan nimi on lähellä Linnatuuli-nimeä.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Melkein olin. Lähdin töistä aikaisemmin ja ajatuksena käydä kääntymässä Linnatuulen pihalla. Ajoin 1.5km 130 tien vartta ja totesin että no can do, oli piennar täysin ajokelvottomassa kunnossa kun sentin kerros limaista ja kivensekaista moskaa. Olis pitänyt ajaa keskellä autokaistaa enkä oo niin idiootti että niin ajaisin isolla valtatiellä rekkojen seassa. Joten käännyin takaisin ja kävin korvikkeeksi pikkuteitä pitkin Hyvinkäällä. 101km ja 5h01min. Oli järkky tuuli, välillä meinannu päästä eteenpäin ku tuiversi niin.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Viime viikon lauantaina ajelin (pyörällä) 2x Linnatuulen ohi mutta asiasta ei ole kuvatodisteita kun jaksanut pysähtyä kuvanoton takia. Vaikka toki pelkästään paikan ihailu parkkipaikalta päin olisi ollut pitkänkin hartaushetken arvoinen!

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Hitto, tuo suorastaan kutsuu kapeine käytävineen ja herkullisine tarjouksineen. Käytävällä näköjään Marjatta ja Pirkko punasävyisineen toppiksineen.

• 1 month later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Olin jo unohtanut koko paikan... hitto kun olis sellanen repäisijäluonne, lähtis nyt samantien!! Mut meenkin nukkumaan tietenkin.

Kirjoitettu
12 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

Olin jo unohtanut koko paikan...

Zeezus, miten tuon voi unohtaa! 😱

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.