Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko juuri nyt Linnatuulessa?

Featured Replies

Kirjoitettu

Elämä täynnä valintoja mutta tämänhetken valinta sanoo että EN ole nyt Linnatuulessa.
😔

• Viestejä 136
  • Katselut 10.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Teidän iloksi ajoin äsken 201km (8h37min) jotta pystyn laittamaan kuvan tänne. Kyllä tuolta pitäs puskien ja rekkojen takana LTuuli olla.

• Iltapäivällä/alkuillasta oli kova valinta edessä. Vettä tuli kuin saavista kaataen ja vaihtoehtona jäädä vaimon vierelle leffan äärelle sohvalle, tai sit totella Linnatuulen vienoa kutsua Janakkalan s

• Olen!  

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
On 10/3/2024 at 2:18 PM, VesaP said:

60K olis vain yksi suunta, eli 120K menopaluu. On se, välillä vituttaa kun ei asu jossain etelä-ranskassa tai vastaavassa mutta sit kun muistaa että VAIN 60K on Linnatuuleen niin vitutus kaikkoaa. Ranskasta olis paljon pitempi matka jostain Aix-En-Provencesta viinitilan juurelta. Kyllä siellä vois vituttaa sit kun katselis sieltäkäsin näitä Linnatuulikuvia. Joutus tyytyy välimereen ja Ventoux vuoreen. Pärse. No, onneksi ei asu Ranskassa siis. 💘

Mulle Googlen Maps sanoo että 3712 kilsaa tästä Linnatuuleen tsygällä. Taitaa jäädä väliin.

Kirjoitettu
2 hours ago, tommi2 said:

^Melkosta selittelyn makua. Seikkailuhan tuo olisi.

Nythän mä muistinkin että vein sen ainoan fillarini pöndelle hiljattain. Sieltä jos lähtee niin tulee noin satku lisää. Emmääsitoikeinviittis... 

Kirjoitettu

Äsken ajelin niin lähimpänä Ltuulta olin 40km päässä. Ei näkyny vielä kirkas loiste sieltä vaikka kuinka yritin tihrustaa.

Kirjoitettu

5h30min ja 122km piti vääntää 130 tien vartta että saa teille taas naamani esitellä. Eli nelisen tuntia sitten OLIN Linnatuulen pihalla. En käynyt sisällä ku tuokin paikan näkeminen ulkoa meinas pakahduttaa sydämen jo.

IMG_20241026_160048_624.thumb.jpg.5470871c2fb7d5e5367ad183a213a693.jpg

Kirjoitettu
51 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

5h30min ja 122km piti vääntää. En käynyt sisällä ku tuokin paikan näkeminen ulkoa meinas pakahduttaa sydämen jo.

Moottoritie on kuuma ja silleen

• 1 month later...
Kirjoitettu

En. Tekisi kyllä hyvää nähdä Linnatuulen loiste näin harmaan märän ja pimeän keskellä mutta ei, lopetin työt. Olin 30 minuuttia sohvalla ja aloitin taas työt. Eli teen töitä, en ole Linnatuulessa. Koska työt ei ole siellä, vaan täällä. Harmi kun ei ole Linnatuuli webcamia 4K laadulla. Voisi laittaa 24/7 pyörimään työläppärin ruudulle.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

On toi kyllä hieno, tuon lähemmäksi Starwarssia ei tavis pääse. Kuin suuri robottirapu olisi laskeutunut suojelemaan motaria. 

• 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.