Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi Elämä täynnä valintoja mutta tämänhetken valinta sanoo että EN ole nyt Linnatuulessa. 😔
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi On 10/3/2024 at 2:18 PM, VesaP said: 60K olis vain yksi suunta, eli 120K menopaluu. On se, välillä vituttaa kun ei asu jossain etelä-ranskassa tai vastaavassa mutta sit kun muistaa että VAIN 60K on Linnatuuleen niin vitutus kaikkoaa. Ranskasta olis paljon pitempi matka jostain Aix-En-Provencesta viinitilan juurelta. Kyllä siellä vois vituttaa sit kun katselis sieltäkäsin näitä Linnatuulikuvia. Joutus tyytyy välimereen ja Ventoux vuoreen. Pärse. No, onneksi ei asu Ranskassa siis. 💘 Mulle Googlen Maps sanoo että 3712 kilsaa tästä Linnatuuleen tsygällä. Taitaa jäädä väliin.
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja ^Melkosta selittelyn makua. Seikkailuhan tuo olisi.
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi 2 hours ago, tommi2 said: ^Melkosta selittelyn makua. Seikkailuhan tuo olisi. Nythän mä muistinkin että vein sen ainoan fillarini pöndelle hiljattain. Sieltä jos lähtee niin tulee noin satku lisää. Emmääsitoikeinviittis...
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi Äsken ajelin niin lähimpänä Ltuulta olin 40km päässä. Ei näkyny vielä kirkas loiste sieltä vaikka kuinka yritin tihrustaa.
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20241 vuosi 5h30min ja 122km piti vääntää 130 tien vartta että saa teille taas naamani esitellä. Eli nelisen tuntia sitten OLIN Linnatuulen pihalla. En käynyt sisällä ku tuokin paikan näkeminen ulkoa meinas pakahduttaa sydämen jo.
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20241 vuosi 51 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: 5h30min ja 122km piti vääntää. En käynyt sisällä ku tuokin paikan näkeminen ulkoa meinas pakahduttaa sydämen jo. Moottoritie on kuuma ja silleen
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Sunnuntaina pyyhällän Linnatuulen ali molempiin suuntiin. Saas nähdä uskallanko pysähtyäkin.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi En. Tekisi kyllä hyvää nähdä Linnatuulen loiste näin harmaan märän ja pimeän keskellä mutta ei, lopetin työt. Olin 30 minuuttia sohvalla ja aloitin taas työt. Eli teen töitä, en ole Linnatuulessa. Koska työt ei ole siellä, vaan täällä. Harmi kun ei ole Linnatuuli webcamia 4K laadulla. Voisi laittaa 24/7 pyörimään työläppärin ruudulle.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja On toi kyllä hieno, tuon lähemmäksi Starwarssia ei tavis pääse. Kuin suuri robottirapu olisi laskeutunut suojelemaan motaria.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20241 vuosi Toisen suunnan pysähdyksestä en uskalla laittaa kuvia, koska yliannostus voi olla pahasta. halkeaisitte pian tuosta säihkeestä ja mystisyydestä... 😆
Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 20241 vuosi Melkein. En ollut huomannutkaan, että meidän kylillä on next best thing... 😁
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään