Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20233 vuotta Sä oot Jopo kuvassa vastaantulijoiden kaistalla... 😉 Muokattu: 19. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Kyllä mulla on jonkinnäköinen tavoite mennä Linnatuuleen esim. fillarilla. JackOja yritti jotain meettiä järkätä tonne, harmittaa kun oli koronakesä, olin tämän takia kielteisellä tuulella. Mikäs sen kivempaa kun Linnatuulessa nähdä livenä koko porukka ja käydä vessassa ottamassa ryhmäselfie!!! Kenties jollekin olisi tullut nokkahuilu mukaan ja jamisessiot saisi siinä pystyyn.
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20233 vuotta Yleensä aina kun ajaa fillarilla siitä ohi niin koskaan malta pysähtyä ottamaan kuvaa mut täytyy yrittää kun ekan kerran joskus tälle vuodelle siitä ohi ajaa ni käydä taltioimassa tilanne "filmille". Eli ontopic: En valitettavasti ole. Mut olen kyllä omassa wc:ssa just nyt vaikka sitä ei tässä kysytäkkään. Muokattu: 19. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20233 vuotta Ai että tuo näyttää komeelta pimeessä. Ison mualiman meininkiä! Kuin Las Vegas yöllä! Tosin siellä en oo koskaan käynyt, tuon Janakkalan Vegasin ohi kyllä varmaan joskus pimeässäkin fillarilla ajanut, tosin en samaa baanaa mitä tuossa yllä...
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Toisilla on varaa käydä hienoissa paikoissa... mä en koskaan tuu pääsemään Linnatuuleen. ---katkera---tilitys---warning---- Luulin että tänä kesänä tulisi pyöräiltyä tonne, mutta näyttää pahasti siltä ettei yli 50km lenkuraa tule heitettyä. Koiran syytä. Liian kiva kaveri etten veisi joka päivä vähän pitemmälle lenkille, mikä pilaa tällä peruskunnolla olevan ihmisen pitkän pyörälenkin sitten vastaavati. Nii. Ei kyse ole laiskuudesta tai siitä etten näkisi ja kokisi Linnatuulen kutsua, se viekottelee vahvasti aina kun nostan kahvikupin huulille... tämänkin palaneen Juhla-Mokan voisin nauttia Linnatuulessa. Autolla tietty voisi mennä. Ketä tässä huijataan, Linnatuuli jää yliviivattomaksi riviksi bucket listiin... hautakiveen kirjoitetaan "Hän ei päässyt Linnatuuleen".
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 20232 vuotta Hurtan voi aina laittaa tarakalle, jotkut jopa etutarakalle, joko suoraan ritsille, tai koppaan. Jos häntäveikko on väkivahva, niin senhän voi aina valjastaa fillarin eteen ja ottaa voimat ulos! Ja eiku kohti Linnatuulta!
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ja se toinen suunta. Koska Tommi teki tästä just "premiumia" 😀
Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Nyt käännetään siis jo veistä haavassa. Jos voittaisi lotossa, niin suuntana olisi heti Linnatuuli. Ei tässä ennen oikein pysty säästämään niin paljon.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta Iltapäivällä/alkuillasta oli kova valinta edessä. Vettä tuli kuin saavista kaataen ja vaihtoehtona jäädä vaimon vierelle leffan äärelle sohvalle, tai sit totella Linnatuulen vienoa kutsua Janakkalan sydänmailla... Valinnan tulos alla. Ja kyllä, Linnatuulen loiste on niin hieno jotta sadekin loppu pari kilsaa ennen ja aurinko näyttäytyi pilvien välistä. Hieno paikka! Jokaisen 122km arvoinen mitä matka oli. Muokattu: 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ja vielä pärstäkuvalla, mistä tupla-arvostus!!!! Saiskohan tästä "kuvasi Linnatuulessa"-henkisen ketjun??
Kirjoitettu 1. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Et selfietä uskaltanut ottaa? ... Mulle tuli taas himo mennä tonne, mutta se on meikän kunnolle pyörällä liikaa ja sitten autolla en oikein näe motiivia.. jos sais joskus vaikka vaimon hakeen. Katotaan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään