Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko 12 tuntia sitten, mgcc kirjoitti:Kaikille janoisille joåpålalleille -30 % kevättarjous koodilla. Tuotteita voi käyttää myös ulkoisesti. Muijallekin voi ostaa, mutta kandee kysyä ensin suosikki. Tukekaa kotilaista pientoimijaa.Okei! En ihan äkkiä olis arvannut mitä tuotteita oli linkin takana. Kotimaisen parfurmöörin sivusto siis. Itsellä "ongelma' tuoksujen kanssa, että "pienet" 50 ml tuoksupullot ehtii ikääntyä liikaakin (vuosia) ennen kuin olen saanut käytettyä edes neljäsosaa pullosta.Hetken selasin linkin takaisen verkkokauppalinkin tuoksuja ja mulla tökkäs silmään se vähän tuoksun kuin tuoksun mainoskuvan miesmallin lookki. Mä ostaisin miestenkin tuoksut mieluummin naistenkuvilla, luontokuvilla, kaupunkikuvilla jne. taustoitettuna kuin tuolla omaan makuun hieman ylibodatulla paidattomalla samalla herralla koristettuna.Mutta hienoa kotimaista yrittäjyyttä. Ja hajusteiden maltillista käyttöä kannatan (vaikka harvoin itse toteutan). Ymmärrän että ahtaassa tilassa herkistyneitä neniä ahdistaa mutta meillä duunissa meni jo vähän överiksi, kun kehotettiin ihmisiä olee käyttämättä kotona tuoksuvia pyykinpesuaineita tai shampoita ettei vaan ihmiset tuoksuis yhtään. Muokattu: 2. Toukokuuta2. Touko, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko Mä totesin duunissa että mä tuoksun aina jollekin, kun fillarilla tulen töihin. Omasta mielestä hajuste on miellyttävämpi kuin hiki.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko Ostin vuonna -85 Italiasta pienen putelin Lageffelttiä parfyymiä. Puteli 50 ml(?) kävi tyhjäksi vasta jokunen vuosi sitten, aikas riittoisaa oli. Topakkaahan tuo, yksi pisara riittii aina seuraavaan päivään, mutta myös vain satunaisesti tullut käytettyä. Normiarjessa ei sitten mitään ja yleensä tilausuuksiin sitten jotain kevyempää toilet kamaa ja varsinkin nykyisin, kun on näitä hajuyliherkkiä. Nytkin oli konserttiin vain pieni sipaisu Old Spiceä rintakehälle.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko Hyvä kikka on kinuta testereitä kosmetiikkaosastoilta oston yhteydessä. Sain jokus 2 sellasta ihan minipulloa, niistä suihki about vuoden.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko 6 tuntia sitten, Densen kirjoitti:Mutta hienoa kotimaista yrittäjyyttä. Ja hajusteiden maltillista käyttöä kannatan (vaikka harvoin itse toteutan). Ymmärrän että ahtaassa tilassa herkistyneitä neniä ahdistaa mutta meillä duunissa meni jo vähän överiksi, kun kehotettiin ihmisiä olee käyttämättä kotona tuoksuvia pyykinpesuaineita tai shampoita ettei vaan ihmiset tuoksuis yhtään.Sukulaisnuorisolle tulee hankittua lahjaksi, kun nykyisin on joku trendi. Konsultointi uhrin kanssa on välttämätön toiveiden toteuttamiseksi ja samalla jää yllätys pois, mutta poikkeuksetta on ollut mieluisia.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko Mitäs niitä hyviä tuoksuja Old Spicen (nyk. Geri) lisäksi olikaan? Tabac Original, Mennen, Kolina..?
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: Kolina..?Jonnet ei tiedä, että Eau de Cologne 4711: numerosarja on sama kuin Hesperian antenniosaston aikoinaan. Nykyisin se on vaihteen numero HUSsiin. Kun monta vuotta dokaa kolinaa, edessä on melko varmasti delirium tremens ja tsygiatrisille palveluille voi olla tarvetta. Lande Lindfors tunnettiin Illodinin suurkuluttajana, mutta hätätilassa kävi myös kolina.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko Kolina on mainettansa parempaa, se kun raikastaa myös hengityksen!.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta2. Touko ^Mistä mieleen: olinkohan 17 tai jotain, kotibileissä, yöllä kun kaikilla viina loppu yks kundi työnsi pimeässä "taskumatin" mun käteen ja sanoi "ota tosta mut älä kerro kenellekään". Vedin kunnon huikat ja totesin että Menneniähän se. Oli oikeesti aamulla suu raikas.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta22. Touko Milwaukeella alkaa olla kohta valikoimaa kuin Noksulla vauhtivuosinaan. Pakettina ostettuna on kyl merkittävästi halvenpaa.
Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko Kirjoittaja VR tarjoaa aika kovaa settiä, eli 30 päivän junalippu "kaikkiin laitteisiin" alle kympillä. Myynti alkaa perjantaiaamuna: https://binge.vr.fi/Loistava oivallus vielä tarjota "Full-HD - resoluutiota" tähän 😀 Muokattu: 27. Toukokuuta27. Touko, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 27. Toukokuuta27. Touko Kuinkahan monta tuon oikeasti saa? Tuli heti että pakko kokeilla, mut sit mä joutuisin vaimolle ostaan useimmille matkoille normiliput ja VR tienaisi... Normijunailulla säästäisin varmaan 20e. Paikkaliput täytyy varmaan ostaa päälle?Edit: mut joo, pakkohan se on kokeilla. Pistän lapsetkin tekemään vr tilin ja ottaan appin (ja tässähän se juoni vamraan onkin). Sit jos en saa tuota, niin kostoksi ajan kaikki kesän siirtymät bussilla. Siitähän saivat.Pystysköhän sitä asumaan junassa kuukauden? Interaililla vetelin yömatkoja normipenkeillä ja ei se nuorenakaan ollut hirveän mukavaa... vaikka junan vessa on tunnetusti toimiva, ei esim. suihku siellä ole oikein toteutettavissa. Muokattu: 27. Toukokuuta27. Touko, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 29. Toukokuuta29. Touko ^ & ^^ Ei ainakaan vielä kukaan sivut nurin klo 10 Kesäkampanjasta farssi
Kirjoitettu 29. Toukokuuta29. Touko Kirjoittaja Joo, toi juna ei näemmä pysähtynyt Strömsön seisakkeella 😄VR on kertonut sosiaalisessa mediassa, että tarjolla oli 50 kampanjahintaista lippua ja kampanjasivulla vieraili tunnissa 147 000 kävijää. Muokattu: 29. Toukokuuta29. Touko, käyttäjä: concorde
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään