Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 20242 vuotta 4.6.2024 klo 13.41, tempokisu kirjoitti: lomahuoneistoa kerrakseen Valmistumisvuosi 2026. Pelkkä piirustus toistaiseksi. Espanjasta saa kaikkein hienoimpia villoja 5 m€:lla. Siis hienompia kuin tuo dubain kerrostalo. Hesassa on mielenkiintoinen saneerauskohde, Takatöölöä. Ylen entinen toimitalo saneerattiin asunnoiksi. Pohjakerroksessa on kylpyläosasto (kuka kaipaa ?). Minusta oma pysäköintiluolasto olisi arvokkaampi. Talli tuossakin on, ei siinä mitään. https://toolonkesakatu.fi/tietoa-kohteesta-toolon-kesakatu/ Muokattu: 5. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja En jaksa aloittaa uutta topsua hintavertailuiden suhteen, joten tulkoot tänne. Kävin Ylöjärven hiljattain avatussa prismassa kaupassa. Silloin tällöin tulee tsekattua myös ääs-kaupan tarjonta, vaikka se on mulle vähän väärällä puolelle kylää (joskin sinnekään nyt ei liian pitkä matka ole). Cittari on ihan naapurissa ja siksi se lähikauppa jota tulee käytettyä. Tuli siis tehtyä hintavertailua ostoksista, joita itse ostan. Töllöstä tulee ärsyttäviä halpuutusmainoksia, joten aattelin, että joskohan siinä nyt olis jotain eroa. Siispä omaa peruskamaa vertailuun. Ekana on Prisman hinta ja tokana Cittarin hinta. Klementiinit 2.39 / 2.49 kg Banaani Chiquita 1.89 / 1.69 kg HK Kalkkunafile 3.99 / 3.59 300g Hetki valmissalaatit 3.95 / 3.99 kpl Gefilus AB-piimä 1.99 / 1.99 litra Valio kevytmaitojuoma 1.99 / 1.95 litra Valio proteiinipirtelö 1.95 / 1.95 purkki Valio raejuusto 2.85 / 2.85 400g Vaasan Mums kauraleipä 2.59 / 2.69 Valio kahvikerma 2,29 / 2.19 3.3dl Coca-Cola 4,99 / 4.99 2x1L Olvi kultalonkero 3,45 / 3,19 0.5L (no, ei niinkään peruskamaa, mutta sattui osumaan vertailukuiteille...) Käytännössä siis molemmissa ihan samat hinnat. Cittari tarjoaa "parhaan asiakkaan etuja" , jotka ovat osuvasti just niit itse ostamia tuotteita, eli tulee useimmiten käytettyä kaikki. Alennukset on jotain 10-30% per tuote. Meillä menee joku satanen viikossa kauppaan, joten 400€ ostoksilla Prisma näemmä tarjoaa 2,5% bonusta, eli kympin kuussa. Cittarin plussasysteemit pomppivat miten sattuu nykyisin. Välillä kassalla maksaessa on kortilla ylimääräistä rahaa alle kymppi, joskus 15-20eur ja summa on nykyisin ihan random, esim 12,87€. Noita on melkein mahdoton verrata, mutta veikkaan, että samoilla ostoilla toi menee kuussa vitosen sisään kuitenkin. Eli hyvin kapealla otannalla edelleen ihan sama kummassa käyn. Liiteriin pitis tehdä vastaava testikäynti, mutta veikkaan, ettei sieltä löydy kaikkia niitä tuotteita, josta itse tykkää. Se, että vertaa vaikkapa kauraleipää ja kauraleipää, eroa voi olla kuin yöllä ja päivällä. Siksi vertailu voi olle vieläkin vaikeampaa. Naapuri, joka käy tasaisesti molemmissa (Cm / Prisma) sanoo, että cittarissa on parempia tarjouksia keskimäärin. Jollain toisilla tuotteilla saattaa jopa eroa löytyäkin.
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi Mä kun olen Lidlissä käynyt suurimmaksi osaksi, niin tuntuu että Prismaan tai Cittariin kun menee, niin jo ovesta meno maksaa sen 50e. Jos ostat jotain niin 80e. Sääli että on totta ettei Lidlistä löydy kaikkea. Siellä on aika hyvää/jopa parempaa noissa omissa merkeissä suurimmaksi osaksi, mutta sitten jotain surkeitakin esityksiä. Säästö tulee kuitenkin ostamalla noita omia merkkejä, ei tutut kamat juurikaan edukkaampia käsittääkseni ole.
Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 20241 vuosi Justiin viime viikolla Lidlissä käydessä hymyilytti kun oli reppu täynnä ja tarakkalaukku puolillaan ruokaa ja loppulasku 25€ Muokattu: 10. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Nickname
Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 20241 vuosi Yksi vika minkä olen muuten Lidlissä huomannut on että siellä tuotteet vaihtuu aika tiuhaan, ehkä se johtuu näistä teemaviikko häppeningeistä mitä ko kauppa harrastaa, meinasin nimittäin tehdä pasta carbonara ja olisi tarvinnut Pecorino juustoa mitä ei enää ollut myynnissä, pari kk sitten vielä oli mutta ehkä silloin oli joku Italia teemaviikko.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010848676.html Lainaa Tampereen Teatteri myy ison määrän roolivaatteita kirpputorilla Kaupungin kuumin kirppis on auki vain kolme tuntia joulukuussa. Olikos @tommi2 , jonka joku sukulainen innostui näistä? 🤔 Olishan tuolla aika pähee takki pikkujouluihin Muokattu: 27. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Joo, tytär harrastaa cosplayta ja asuukin Tampereella. Täytyy vinkata, kiitti!
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010863095.html Lainaa Hästensin Vividus-malli. Sitä myydään tarjoushinnalla 152 890 euroa, kun sängyn lähtöhinta on 277 990 euroa. Pakko olla hyvä sänky...
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Hästens on laatumerkki, joskin sieltä hintavammasta päästä. Joskus tuli katseltua, mutta sillä kertaa ei tarttunut matkaan. Hinta-alkaen maksaa saman kuin jollain toisella hinnaston loppupää. Ei varmaankaan ihan huono, mutta ottaisin silti sen toisen hinnaston loppupäästä, jollei ole tarkoitus koreilla tuotteen logolla
Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 20241 vuosi 28.11.2024 klo 09.31, concorde kirjoitti: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010863095.html Pakko olla hyvä sänky... Missä autossa on niin hyvä penkki, että vois vaikka nukkua siinä ? Mersu makuuhuoneeseen ja jää vielä rahaa yli sänkyyn verrattuna.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi Cittarin tarjous marabou-suklaalevyt 6 kpl kympillä ostettu. Tänään kai viimeinen pv.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Ingmanin suolainen kinuski - jädeboksi oli Tokmannin ruokakaupassa eurolla... ostin 5...
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20251 vuosi ^Shitto vie... tarvis ostaa peltikattomaalia ja se on aikas kallista... pitäsköhän mennä ryysikseen pyytään sävytystä? Luulen että paikalliset reiskat on tuon huomanneet.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi Melkoisen riskaabelia hommata tiettyjä raksaamistavaroita varastoon - maalit, lakat, laastit.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään