Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Heräsin hetkeksi ja näin kun Sifan Hassan kaatui, oliko se kympin loppukiri? En sitten katsonu sen enempää. Olisin ny voinu edes loppuajat katsoa... Lehdestä luettua, jos saa lähtöviivalla olla Hassanin vieressä niin se antaa itseluottamusta että voi ite juosta jonain päivänä yhtä kovaa...
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta jaha....Iltalehdestä sitten luin. Mutta mitä ihmettä Arto Bryggare analysoi ja kritisoi Richardssonin päätöstä mennä kärkeen ja että olisi pitäny odottaa, kun Richardsson itse kertoo ettei nimenomaan halunnut tehdä samaa virhettä ( kuin jossain aiemmassa kisassa) jäädä sumppuun hölkkäämään. Voittoaika joku 31.25+ yllätti, mä ajattelin että juoksevat 30 alkuisen ajan, mutta hölkättiin alussa. Tänään iltakisat tulee aikaisemmin, jaksaisikohan niitä katsoa...
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta 10 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Hollantilaisten Lahti 2001? Joku laukku löytyy seuraavaksi jostain Nyíregyházan Shelliltä...
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Norskeilla menee kyllä ratajuoksussa kovaa. Nyt tää seuraava superjunnu (ingevaltsen tjsp) vetäs ratakierroksen 44:39 ! Ilmeisesti menestys ruokkii menestystä ja kun on ingebritseneejä ja warholmeja esimerkkinä, niin tuntuu muillakin kulkevan
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Anteeksi, en voi sietää Ingebritseniä, sitä eniten menestynyttä. Vaikuttaa tosi ylimieliseltä, eikös hän jotain patsastakin itelleen Bisletin stadionille. Kultaisena. Tosin harjoittelee ihan tajuttoman paljon ja elää askeettista elämää, tai siis elämään ei kuulu muuta kun urheilu. Toiset ääripäät löytyy Suomesta. Ei yhtään ylpistyny Kalle Rovanperä. Ja sitten Waltteri Bottas, vähän väliä on kuvaa kun on esim. luksusjahdillaan syömässä samppanjabrunssia Tiffany-rakkaansa kanssa. On Kimilläkin luksusta, mutta ei esitellyt sitä mitenkään erityisesti.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Ovat kyllä upean näköisiä nämä 100m pikajuoksijattaret. Menisikö se sekunnin sadasosan kovempaa ilman näitä isoja hiuslaittamuksia. Miten noilla kynsillä tehdään oikeastaan yhtään mitään ...ehkä ne on "kisakynnet" ( USA:N Richardson )
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Joo en olen Ingebritsenin fani, mutta ihan älytöntä itseluottamusta jättäytyy joukon hännille välierässä ja vasta iha viime tingassa sieltä sitten kirii voittoon. Pakko arvostaa. Mutta ruman näköiset tatuoinnit, pieniä leimoja siellä täällä.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Komee toi takatukka-kanukin voittosarja moukarissa. Seuraavaksi satkun finaali
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 13 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Joo en olen Ingebritsenin fani, mutta ihan älytöntä itseluottamusta jättäytyy joukon hännille välierässä ja vasta iha viime tingassa sieltä sitten kirii voittoon. Pakko arvostaa. Mutta ruman näköiset tatuoinnit, pieniä leimoja siellä täällä. Mä olisin siinä loppusuoralla hänenä jättänyt ehkä sen yleisölle viittoilun tekemättä. Olis antanut pelkän juoksun puhua. Mahtavasti kyllä yleisö ollut mukana ja kivasti heillä omatkin pärjänneet.
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Yllätyin että huomennakaan ei tule päivälajeja. No ehtiipähän tehdä töitä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään