Kirjoitettu 11. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Kaksoisvoitto nuorten miesten 400 m aidoissa em-kisoissa. Aika uskomatonta.
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 20232 vuotta ämmä-ämmät ohjelmineen ja TV-aikatauluineen : https://www.aamulehti.fi/urheilu/art-2000009781946.html
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ai että, odotan kyllä kovasti. Muistin, että vasta ens viikolla alkaisi mutta alkaakin jo nyt. Heti la ja su paljon katsottavaa. Mm. naisten seitsenottelu ja useita juoksumatkoja (Raitanen, Richardsson, Blomqvist, jne.) Toivon todella, että seitsenottelu ei jää muiden lajien jalkoihin ihan täysin televisiontien osalta. Jospa sieltä tulisi signaalia josta kotimainen ohjaaja voisi sitten valita haluamaansa ja sitä kautta Vannisen suorituksia ainakin tulisi näytille. Tai sitten parasta olisi jos Areenasta voisi itse valita lajeja mitä haluaa katsoa. Toiselta ruudulta päälähetystä ja toisella pyörisi sitten joku erityisesti itseä kiinnostava laji (kuten välillä on hienosti ollut tarjolla).
Kirjoitettu 14. Elokuuta, 20232 vuotta Sori, mutta on ihan tekotaiteellista että on yleisurheilun EM/MM kisat 20v ja 23 v....kokemusta arvokisoista, no ihan samanlaiset ne on oli ikäraja mikä tahansa. Oma kokemus nuorten arvokisoista ( Pohjoismaitten ja Ruåtsi-ottelu ) olosuhteet ja kohtelu, vaikkapa aamupalalla, todella ala-arvoista. No varmaan muuttunu nyt.... Ihan kiva kun telkkarista tulee jotain ok katseltavaa...tärkeämpää on kumminkin kututalkoot ja lintykävely ensi viikonloppuna. Muokattu: 14. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 15. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Nyt on jotenkin kauhea kohu parin viikon päästä alkavista koripallon mm-kisoista. Hauska kun ne ei itse kiinnosta sitten yhtään. Onkohan Suomi ekaa kertaa mm-kisoissa ja siksi metelöidään. Ja onko tuolla kaikki parhaat mukana vai onko vastaavasti kuin lätkässä, että nba-pyörii samaan aikaan ja huiput on siellä? Työkaveri oli just katsomassa Suomen jotain korispeliä ja laittoi duuniwhatsuppiin kuvan sieltä. Minä vastasin ottamalla kuvan telkkariruudusta jossa oli meneillään yleisurheilukisat
Kirjoitettu 16. Elokuuta, 20232 vuotta Kova on ollut Määttäsen kehitys kasilla: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009753773.html
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta höh, nyt kun yleisurheilun MM-kisat on Euroopassa, ajattelin että tulisi inhimilliseen aikaan. No yöllä kisataan. Naisten kymppi tänään jotain yökymmenen aikaan. Kidutusta urheilijoillekin. Ei voi kovasti syödä päivällä, eikä muutenkaan mitään tehdä. Koko päivä odottelua. Ja sitten kun pääsee joskus puolenyön maissa hotellille, saako sieltä mitään yöpalaa? Aamulla tulee karsintoja ja kävelyä, ei kiinnosta ja yökisoja en jaksa. Varmaan jää katsomatta koko kisat.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta 20-22 on ns parasta katseluaikaa. Lisäksi tuolla Budapestissa on päivällä +30C ja ylikin, niin ehtoommalla on vähän viileämpi juosta. Ja eiköhän kilpailijat ruokansa saa ja syö OK Muokattu: 19. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Hyvä alku kisoihin. Partanen käveli uuden SE:n ja oli hienosti kuudes!
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Sagalla vähän vaisu aloitus aidoissa mutta korkeudessa sivusi hienosti enkkaansa. Seuraavaksi vahva kuula. Mä en pysty katsoo iltakisaa suorana mutta katson niitä sitten aamulla jälkikäteen. Yritän muistaa etten tule katsomaan kommentteja tai tuloksia sitä ennen. Kävelyä en lajina oikein ymmärrä mutta onhan tuo vauhti käsittämätöntä. Yli 3000 m cooper-vauhtia koko 20 km eli aikaan 1.17. Jaksaisin itse mukana reilun kilometrin. Juosten.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Voi rähmä, kun oli Rinteen jatkopaikka liki... 7 satkua... Muokattu: 19. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta 4 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Kävelyä en lajina oikein ymmärrä mutta onhan tuo vauhti käsittämätöntä. Yli 3000 m cooper-vauhtia koko 20 km eli aikaan 1.17. Jaksaisin itse mukana reilun kilometrin. Juosten. muistaakseni Reima Salonen käveli aikanaan cooperin 3300...
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Aika dramaattinen kympin loppukiri. Ja 4x400:lla olikohan sama monttu... Muokattu: 19. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään