Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 20232 vuotta 21 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Suomelle 10 mitalia EM-kisoista. Ihan huikeeta! 🤩 Kuten äskön kirjoitin....juuri tämä. Mä luen saman asian että Suomi oli mitalitilastossa seitsemäs....
Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mutta väkilukuun suhteutettuna ollaan Norjan kanssa ykkösiä. 👍
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Nyt en ymmärrä. Yle televisioi Kalevan kisoista vain illat. Kisat olleet käynnissä jo kolmatta tuntia. Ja varsinkin huomenna lauantaina päivällä tulee lajeja vaikka kuinka paljon. Yllätys on suuri siksi, että nää on kotimaan pääkisat ja kun pikkukisoistakin on tullut lähetyksiä alusta asti tyyliin klo 14 alkaen.
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Nyt en ymmärrä. Yle televisioi Kalevan kisoista vain illat. Kisat olleet käynnissä jo kolmatta tuntia. Ja varsinkin huomenna lauantaina päivällä tulee lajeja vaikka kuinka paljon. Yllätys on suuri siksi, että nää on kotimaan pääkisat ja kun pikkukisoistakin on tullut lähetyksiä alusta asti tyyliin klo 14 alkaen. Samaa mieltä, aattelin että kerrankin on edes jotain katseltavaa telkkarista, tulee vaan iltalähetyksiä. Tänään lähetys alkaa tv2:lla kuudelta. Näytetäänköhän naisten kymppi? En mä tietokoneen näytöltä kisoja katsele ( Areena).
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: En mä tietokoneen näytöltä kisoja katsele ( Areena). En mäkään, vaan areena telkusta...
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta Ei Areenasta tainnut tulla kuin kolme yksittäistä lajia (kuulaa ja keihästä, muistelen). Ja sitten tuo naisten kymppi! Näytettiin tv2:lla peräti noin 20 metriä Camillan maaliintulo ja lopputulokset ...
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ ei ole sellaista mahdollisuutta. Eikä näytetty naisten kymppiä. Tosin siinä mitään mielenkiintoista ollut, näköjään Camilla Richardson juoksi soolona 33.01 ja mitä ilmeisemmin mä olisin omalla jalkakipuisella hölkälläni 40 vuotta sitten ollu mitaleilla. Eikä Camilla ole lukiolainen joka koulun ja läksyjen lomassa vähän käy hölkkäämässä kuten minä, ja siis ilman mitään valmennusta. Anteeksi nyt vaan vähän itsekehu mutta olin mä aika hyvä. Voi että kun olisin voinu juosta kympin ilman jalkakipuja tai varomista ettei taas mene. Kun joka askeleella sattuu, siinä menee jokunen sekunti per kierros, joita sitten on 25.
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ mä sain väärää tietoa, äitee soitti....mutta mun hölkkäni sijoittuu kumminkin pronssille! Ja siis olin 17-vuotias. Huonoin kymppini oli Affenanmaalla vesisateessa ja noin 10 asteen lämmössä hölkätty 34.04. Merkkasin sen kisan kohdalle mustan ristin. Oli sellainen 10 x 10 000m viesti ,olin paras suomalainen ja toiseksi paras koko kisassa, mutta aloitusparini Ewy Palm voitti, kaikki muut suomalaiset oli parempia kuin parinsa ( juoksujärjestys) joten kaikki muut minua huonommat suomalaisnaiset sai palkinnon, ja minä jäin ilman. Ja koska mikään aikuinen ollu , epäreilua olin todella katkera, ja muutenkin urheiluliiton ja herrojen toimintaan. Kokonaisuudessaan koko juoksusta, siis yleisesti juoksukisoista ( hölkät oli kivoja) jäi todella katkeruus. ONNEKSI löytyi oma laji pyöräily jossa viimein sain sitten mennä niin lujaa kun pystyn ja niin pitkää kuin jaksaa. Muokattu: 28. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta "Lahti Aqua" vesitakuu? Ilmeisesti Salppurilla tulee vettä ihan maahan asti...
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta ...ja sitten loppujen lopuksi en ole jaksanu ( nukkuma-aika) katsoa kisoja juuri ollenkaan. Ja tuloksia kun lehdestä luen, ihan outoja nimiä. Oliko se nyt voitosta kiinni että Samuelsson ei pääse MM-kisoihin? pahus luvattiin juosta myötätuuleen takasuoralla jos....eikä sitten juostukaan. Joo myötätuulessa olisin voittanu. Moni jättänyt kisan kesken kun on "tuntemuksia". Mutta kiva että Lotta Harala sai onnistumisen, Neziri oli pitkään about Suomen ainoa kova pika-aituri, ja Kortteellakin ongelmia. Harmi ettei Sara Lappalainen ( os. Kuivisto) kertonu enempää vatsavaivoistaan, kiinnostuin että mikä on? On aiemmin ollut aika ylimielinen tyyppi mutta nyt tuli häivähdys inhimillisyyttä, Suomen Mestaruus olikin nyt mahtava juttu sairastelijen jälkeen. Kuvista näkyy että treenattu todellakin ON. No hyvä että Kristiina Mäki ei voittanu. En tykkää, tulee Kalevan Kisoihin viemään mitalit mutta edustaa kv arvokisoissa...oliko Slovakiaa. Mun mielestä jos olet jonkun maan arvokisoissa, niin edustat sitä maata myös kansainvälisissä kisoissa.
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta Lappalaiselta (os. Kuivistolta) hyvä veto, ettei lähtenyt avaamaan vaivoja. Eihän ne meille kuulu yhtään. Sara oli joskus 4 vuotta sitten vielä aika tosikko haastateltava, mutta varsinkin Tokion o-kisojen jälkeen annetut kommentit oli ihan timanttia 😆 Muokattu: 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta ...ite masuvaivaisena vaan kiinnostaa, oma masu-suolisto-vaiva kun rajoittaa elämää mutta olen oppinu suunnittelemaan tekemiset ja menot. Muokattu: 30. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään