Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Yleisurheilu

Featured Replies

• Viestejä 464
  • Katselut 38.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Naisten satanen on mun suosikki hyvästä syystä. Planeetan parhaat kankut.

• Turha näitä on dissata. Jos pääsee kaikkien aikojen listoilla noin kärkeen, niin ei muuta kuin hattu päästä. Lisäksi tulos tuli vielä arvokisoissa, eli EM-kulta samalla, niin nostaa suorituksen a

• Iloinen Nezirin puolesta. Tervollakin kulkee edelleen moukarissa. Kososella vähän vaisut pari kisaa mutta eiköhän se siitä. Taika Koilahdelle soisi samalla lailla "paluuta' ja uusia ennätyksiä useamma

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Oli joo hienoja kilpailuja. Naisten satasen voittaja tais olla kannabiskärynnyt aikanaan mikä laski hieman hänen pointsejaan minun silmissä. Kampaus oli puolestaan kyllä hieno! :)

Sagan seivät kyllä oli harmittava ja pelottava. Mitähän siinä kakkoshypyssä kävi. Ilmeisesti ote lipesi seipäästä mutta tämä taas toki johtui varmaan väärästä tekniikasta. Ja mistä sitten nämä kaikki johtuivat oli isä-valmentajallekkin mysteeri ja vissiin Sagalle itselleenkin. Mutta jo lämmittelyssä oli kai ollut ongelmaa täydellä vauhdilla hypyissä ja se epävarmuus sitten jäi varmaan kalvamaan. 

Illan sykähdyttävin hetki oli kiekon ratkaisuhetket. Uskomaton suoritus viimeisen kierroksen viimeisenä heittäjänä, kun oli pakko parantaa. Ja sitten lämäsi oman ennätyksen peliin (ja siis samalla Ruotsin ennätyksen). 

Kirjoitettu
19 minuuttia sitten, Densen kirjoitti:

Sagan seivät kyllä oli harmittava ja pelottava. Mitähän siinä kakkoshypyssä kävi.

Joo, pelottavan näköistä. Jos se jännitetty seiväs käsistä irrotessaan koppais vaikka leukaan, niin vois olla leikki kaukana...

Jotenkin näytti, että ote ei vaan pitänyt. Itse spekuloin vaimolle hikisen kelin (tai käsien) vaikutusta. Lampelakin laittoi purkista pihkaa lisää useita kertoja

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
3 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Joo, pelottavan näköistä. Jos se jännitetty seiväs käsistä irrotessaan koppais vaikka leukaan, niin vois olla leikki kaukana...

Jotenkin näytti, että ote ei vaan pitänyt. Itse spekuloin vaimolle hikisen kelin (tai käsien) vaikutusta. Lampelakin laittoi purkista pihkaa lisää useita kertoja

Saga on arponut tänä kesänä magnesiumin ja pihkan välillä. Eilen näkyi käyttävän magnesiumia. Välillä mennyt pihkalla. Perinteisempää versiota käytettäessä kädet ja seiväs on kyllä pihkasta mustana.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tänäänkään ei siis päiväkilpailuja mutta huomenna niitä tulee. 

Huomisiltana myös katsojan kannalta hankalasti yhtäaikaa klo 20 jälkeen naisten kolmiloikkaa, moukaria ja seivästä. Pitääkö sitä ottaa 3 ruudun taktiikka. 

Kirjoitettu

Ei mitään jakoa valvoa niin myöhään, esimerkiksi miesten kiekko ja naisten 100m.
Katsoin kyseisten lajien loppuratkaisut Areenasta. Ei tarvinnu jännittää. Miesten kiekko oli huikea 🥇

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Ei mitään jakoa valvoa niin myöhään, esimerkiksi miesten kiekko ja naisten 100m.
Katsoin kyseisten lajien loppuratkaisut Areenasta. Ei tarvinnu jännittää. Miesten kiekko oli huikea 🥇

Mulla meni melkein kahteentoista kun en ehtinyt katsoa iltalähetystä kokonaan suorana, koska välillä piti mm käydä Leppävaarassa autoilemassa. Eli lähetys oli mulla koko ajan tallennuksella ja pistin paussille tän 45 minuutin autoilun ajaksi. Ja pari muutakin taukoa tuli välillä. Toki sitten pystyin myös kelaamaan eteenpäin muutamia kohtia kun näytettiin esim hidastus toisensa perään juostuja juoksuja. 

Kirjoitettu

^ heräilen jo puoli neljältä, ja teen aamulenkit ja ne on tärkeempiä itelle kuin muitten urheilut. Ja unta tarviin paljon, kiitos koronarokote3. 

Kirjoitettu

^ KAIKKI heittolajien tyypit lukuunottamatta Daniel Ståhlia tulee mulle puskista, kaikki ihan outoja nimiä. Kuten kyllä melkein kaikissa muissakin lajeissa, taidan tunnistaa vain sen Hassanin ja Fraser-Prycen. Ikinä ennen kuullutkaan tästä satasen pitkäkyntisestä voittajasta.

höh, yle uutisoi "Reetta Hurske joutui juoksemaan sokkona" - no siellä on aina 2 jotka "joutuu" reunimmaisille radoille. Ei tuntunut haittaavan satasen voittajaa, ja televisioselostaja totesi että saa omaa rauhaa...

Yritin mä eilen katsoa kisoja vähän aikaa, mutta uni voitti.

Kirjoitettu

Aamulehti kirjoitti miten Eveliina Määttäsen "toiminta" on muuttunut ammattimaisemmaksi....että riisui piikkarit pois jo haastattelyn aikana.
Minä olin alkeistasoa ja riisuin ne piikkarit pois välittömästi suorituksen jälkeen. Kerran lähti toinen piikkari jo kesken kisan, piruvie joku astui kannoille, mutta voittoon toinen jalka sukalla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.