Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta heh...voisivat töissä vähän arvostaa mun it-taitoja, sillä kas - e-reseptiohjelma ei suostunu enää toimimaan. Päivitä - ei toiminu. Rouvan ohjelappusten ohjeet ei johtaneet mihinkään. No sitten hoksasin että Internet Explorer ei enää toimi, pitää vaihtaa Edgeen. Vaihdetaan. - ja kas, e-reseptiohjelma toimii. Tosin, se pyytää päivittämään Windows kymppiin...mutta ei ole minun kone. Virolainen ei tätä olisi osannu. Aika vähän noita reseptejä tulee kirjoitettua, ehkä muutama kuukaudessa, ja tulostus-juttu meni kyllä hankalaksi. Ennen kirjoitit, ja > tulosta. Nyt se tulostut on kolmen eri portaan kautta....moni kun haluaa sen paperiversion, vaikka resepti on siis siellä.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta 2 hours ago, concorde said: Siinä kun Telia-kaupassa selittää lippalakkipäämyyjälle, että liittymä tulee uuden perheenjäsenen, ILPon käyttöön, niin pitää lisäksi selittää, miksei tarvitse siihen lisäksi CMorea ja Netflixiä, vaikka tarjous olis kuinka kova tahansa. 😄 Lippispää: "tähän tulee formuloita, lätkää ja golfia" Asiakas: "En tartte" Lippispää: "mikset tartte?" Asiakas: "ei kiinnosta" Lippispää: "miksei kiinnosta?" Asiakas: "miksi mun pitäisi selittää sulle miksei mua joku/jotkut laji/t kiinnosta?"
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Aika vähän noita reseptejä tulee kirjoitettua....moni kun haluaa sen paperiversion, vaikka resepti on siis siellä. 😁Mä olen 65 v, mutten niin kalkkis, että oikein paperiresepti
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta 23 minutes ago, alpensau said: 😁Mä olen 65 v, mutten niin kalkkis, että oikein paperiresepti Itse astetta nuorempi ja kyllähän ne reseptit siitä puhelimesta kätevästi näkee. Siitä saa jopa selvän ja zoomailu onnistuu myös 🤓
Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Tää nyt lähti kyllä laukalle ja täysin käsistä. Otetaan tämä sitten mukaan sinne tammiseen kirstuun ja räplättäväksi, paitsi jos sitten polttavat, jääköön sitten pois. Ekaks pitää kuitenkin saada rahat takas tosta edellisestä yrityksestä ja sitten kaivella taskuja vieläkin syvemmältä.Scandinavian Photolta näitä löytyy. Viimevuotisia, uusien hintoja en ole vieklä tarkistellut. Siellä ehkä näytönohjainta petrattu, ynnä etukamera paranneltu FHD, joskaan en etukameraa tartte, niin sen heikkous ei haittaa. Budjetti paukkuu, ylitystä n. 100%, eli fillaristin sanoin "ibudjetissa mennään" Mutta melkoista suitsutusta ollut joka revikassa tuosta näytöstä, joka toisaalta on aivan over kill omiin tarpeisiin. Nyt saatu IPS näytöllä ollut olisi kelvannut ihan varmasti, mutku möivät sen OLED paneelina, niin eihän se enää käy. ASUS Vivobook Pro 16X OLED – N7600ZE-L2079W Intel i7-12700H-prosessori 32GB DDR5 RAM 1T SSD PCIe® 4.0 GeForce RTX 3050 Ti-näytönohjain, 4G DDR6 4K 3840x2400 OLED, 600 nits 100 % DCI-P3-väriavaruus, Pantone-validoitu näyttö 96 Wh 1,95 kg https://www.asus.com/laptops/for-creators/vivobook/vivobook-pro-16x-oled-n7600-12th-gen-intel/ Muokattu: 16. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20233 vuotta Windows 10: Kone ei kysy verkon salasanaa, änkyttää vain yhteyden olevan suojattu (ei yhteyttä). Normaalisti annetaan mokkulan salasana, niin pääsee eteenpäin. Missä sen voi antaa ?
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20233 vuotta Olisko noista apuja: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-force-windows-10-to-ask-for-a-wifi-password/d276a4db-f56f-4689-9427-e4f4591060eb https://windowsreport.com/wi-fi-wont-ask-password-6-quick-solution-fix-problem/ Muokattu: 17. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20233 vuotta Jotain kakkaa pääsi emailin kautta minttukoneelle (linux mint 20.jotain), kun katsoin otsikkoa huolimattomasti ja klikkasin. Tällainen POST.FI toinen yritys. Nyt on jotain kohdassa automaattinen toisto ja pois ei lähde (mun osaamisella). Osaan toki paiskata sisään käyttislevykkeen ja ajaa sen uudelleen. Koneella on vaan viimeisen pesänhoidot pjurut - pääosa on onneksi iphonen kirjastossa pdf:nä. Muuten en säälisi - levyke raksuttaisi jo. Kysymys: Koneessa on aktiivisena DisableAppUpdate - estää selainta (Firefox) päivittymästä - ja haltijan osoitteena on Github.com. Pitäisikö mun olla huolissani tästä estosta ?
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Onnistumisen tunnetta pitkästä aikaa Uuden koneen käyttöönotto ei voisi enää olla paljoa helpompi. Ainoa kysymykset oli tili tunnus, eli sähköposti ja salasana, joka toi esiin kaikki kolme tietsikkaa ja kysymys mikä niistä kopsataan. Sitten vain ihmeteltiin. Asentelin tuohon sitten vielä Opera selaimen ja Start Page hakukoneesi. Autodeskin sivuilta AutCAD 2024 ja Inventor Professional 2024 Oli siellä pitkä lista muista sovelluksista asennettavaksi, mutta en jaksanut kelata. Lisäillään sitten jos tarvetta. Näyttö on tarkka. Fonttikoko on pientä, mutta nuitahan lukee kuin kloppina. Vika ei ole ollutkaan näössä Tähän koneeseen voisi melkeen vaikka tykästyä
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta APUA!!!! sähköposti muuttui, nyt tulee joku inet-sivu, ja kaikki vanhat sähköpostit gone. Sähköpostin osoitekin on eri, mitä mä nyt teen kun sähköposti on linkitettynä moneen paikkaan!! mä soitan sinne asiakastukeen, mutta tänään en ehdi. voi että meni jalatkin ihan voimattomiksi kun nyt hermostuin. Ja siis KAIKKI entiset tiedot, tallennetut postit ja nykyisetkin postit joissa oli tärkeitä tietoja, kaikki on nyt poissa. -testi ...luojan kiitos sentään sähköpostiosoite on sama! Muokattu: 23. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta No menin sähläämään, miten chromessa saa kirjaimerkkipalkit yläriville? jostain se painetaan, mutta mistä?
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta No löytyi - ja jostain syystä yhtäkkiä kaikki vanhat sähköpostit ilmestyi. Kannatti kirjoittaa tänne. Tuli kyllä vaan ihan tarpeeton verenpaineen ja sykkeen kohoamistunti tälle aamulle.
Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 20233 vuotta No vielä tuli ongelmaa, ONNEKSI näin työkoneelta että tili pitää aktivoida ja vahvistaa - ja siis maksaa 59e/vuosimaksu. Mutta tällä kotikoneella kohdissa asetukset ja tili - jotain meni pieleen, mikäli ongelma jatkuu ota yhteyttä tukeen. Yritin chatin kautta - no se chatti ei ymmärtänyt ongelmaani. pska. Otetaan sitten tämä varakone - ja sen kautta tilin vahvistus ja maksaminen onnistui. On ollu kyllä monimutkaista.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20233 vuotta En tiedä onko ongelma vai onnistuminen, mutta läppäri , jossa näyttönä on AR-lasit: https://tekniikanmaailma.fi/milta-kuulostaisi-naytoton-kannettava-tassa-tulee-spacetop-joka-on-silta-todellisuuden-ja-taydennetyn-todellisuuden-valilla Mikähän noiden resoluutio on?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään