Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PC/IT ongelmat ja onnistumiset

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mutta joku Mira Screen voisi toimia ilman kotiverkkoa?

Eli donglen HDMI töpö vain telkkuun kiinni ja eiku menoksi?

Onko telkille olemassa muita vaatimuksia kuin HDMI liitäntä?

https://www.gigantti.fi/product/tietokoneet-ja-toimistotarvikkeet/tietokonetarvikkeet/muut-tietokonetarvikkeet/mirascreen-k4-hdmi-tv-stick/169667

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 837
  • Katselut 79.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Instassa joku muisteli vanhoja latausaikoja... .  

• Aaah kun ihanasti pyörii Youtube ILMAN mainoksia. Ai saatana. Eikä tarvii tehdä mitään. Istuu sohvalle ja ottaa kaukosäätimen käteen ja avot. Eli selätin tämän PC/IT Ongelman rahalla. 😒

• Reilun euron maksaa Winkkari, itse otin juuri pari Wincdkeystä. https://www.allkeyshop.com/blog/buy-windows-11-pro-cd-key-compare-prices/

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Huomasin tuossa jo jokunen aika sitten että sähköposti hidastelee ainakin Rouvan kanssa.

Nytkin sain eilen lähteneen s.postin 8.28 aikaleimalla, tänään siis.

Mistähän tuota voisi lähteä setvimään. Molemmilla G-maili ja postisovelluksena Win tai Office.

Kotona tuota renklasin jo kertaalleen ja silloin siirtyi ihan liukkaasti molempien välillä saman PC:n äärellä testailtuna.

Kotona kone kuidussa ja täällä etätyöpisteellä sitten Telian varassa.

Kirjoitettu

Tässä oli siis että inet. ei suostunu lähettään sähköpostia. 
No nyt sähköposti lähti. 

Kirjoitettu

Oiei! Facebook-sivulla ( tämän piti olla vaan parin ihmisen tiedossa) - ihmisiä jotka saatat tuntea....just, tunsin sieltä 2 ja laitoin kaveripyynnön. Muut x- poistin. Mistä nää tyypit sinne ilmestyi?? sori, mutta en mä nyt ala reilu sadan tuntemattoman ihmisen kanssa kaveeraamaan. 

Jos siellä on fillarikeskustelulaisia, niin laittakee että olette täältä, niin hyväksyn kaveripyynnön, paitsi yksi poikkeus että ei.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^ ja taas oli järkyttävä määrä ihmisiä jotka saatat tuntea ( tai semmoinen ruutu josta pääsee ko. henkilön fb tilille, tai sitten poistat x. No sai aika pitkään ruksailla tuntemattomia pois. Ja kun ei mene kerralla vaan yksitellen poistettava....voiei jos tästä tulee pysyvä riesa.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti:

^ ja taas oli järkyttävä määrä ihmisiä jotka saatat tuntea ( tai semmoinen ruutu josta pääsee ko. henkilön fb tilille, tai sitten poistat x. No sai aika pitkään ruksailla tuntemattomia pois. Ja kun ei mene kerralla vaan yksitellen poistettava....voiei jos tästä tulee pysyvä riesa.

Eikös se ole algoritmi, joka noita tyrkyttää ?

Kirjoitettu

^ saattaisi olla että ehdottaa mulle heitä jotka tykkää Nakkilan nahkiaispaistamosta. Kavereiksi tuli paistamon porukkaa.

Kirjoitettu
20.9.2023 klo 14.21, Jopotuinen kirjoitti:

Näyttää Rouvan postiin tulevan muidenkin postauksia 0,5-1 vrk viiveellä.
Kummalista.

Jopo hei, "Rouva" on mun lanseeraamani ja tarkoittaa mun työpaikan omistajan rouvaa, joka näköjään ensisijaisesti määrää työpaikkani ( ja mun) asioista. Saat luvan kehittää toisen nimityksen omalle rouvallesi, esim. Joponrouva...

Mutta tuossa Aamulehdessä on kuva kirjailijasta läppärinsä kanssa, ja melkein koko näytön ala pikakuvakkeita. Paljonko teillä on pikakuvakkeita? mulla on kymmenen...

Kirjoitettu

Kisu hyvä, sun sanomana Rouva tarkoittaa sun pomoa. Hyvä termi jonka minä ja muut aktiivit ovat täällä oppineet varmasti tuntemaan. Mutta rouva tai Rouva on erittäin yleisesti käytössä oleva termi puhuttaessa omasta puolisosta muille. Esim työkavereille kun kertoo mitä oma rouva oli kulloinkin sanonut, tehnyt tai määrännyt. Kun kyse on siitä juuri tietystä rouvasta eli omasta puolisosta, saattaa kirjoitusasuna olla hyvinkin tehokeinona iso alkukirjain. Voi olla, että kirjoitit tuon hieman vitsillä (vaikka epäilen että ehkä jopa et) mutta tuota termiä et kyllä voi omia vain omaan käyttötarkoitukseen ja kehottaa muita käyttämään muita ilmaisuja. Jos muut eivät tarkoita sillä oman työpaikkansa naispomoa tai vastaavaa vaan puolisoaan. Siinä pomo-tarkoituksessa mun puolesta voidaan sopia, että Rouva tarkoittaa Kisun työpaikan omistaja-yrittäjää. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Mun isä käytti naapurin rouvasta sanaa pirttihirmu. Ehkä Kisu voisi harkita täsmällisempää lempinimeä omalle pomolleen.

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Kisu hyvä, sun sanomana Rouva tarkoittaa sun pomoa. Hyvä termi jonka minä ja muut aktiivit ovat täällä oppineet varmasti tuntemaan. 

Voi olla, että kirjoitit tuon hieman vitsillä (vaikka epäilen että ehkä jopa et) mutta tuota termiä et kyllä voi omia vain omaan käyttötarkoitukseen ja kehottaa muita käyttämään muita ilmaisuja. Jos muut eivät tarkoita sillä oman työpaikkansa naispomoa tai vastaavaa vaan puolisoaan. Siinä pomo-tarkoituksessa mun puolesta voidaan sopia, että Rouva tarkoittaa Kisun työpaikan omistaja-yrittäjää. 

:D no täällä palstalla Isolla kirjaimella...ja vaikka Rouva ei ole mun pomo, niin on hän todennäköisesti kotona pomo. Jäsen "alpensau", niinpä.
Jotain kumminkin on...aiemmin pomo kävi useammankin kerran vaikka vaan kyselemässä kuulumisia, nyt on menny vuosi eikä ole näkynyt. Se että lyö luurin kiinni kun soitan, siitä on jo 7 kuukautta ja olen valmis unohtamaan koko episodin, en aio siihen palata.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Selaimen vaihtoa Opera => Opera One. Siinä kylkiäisenä Aria tekoäly juttukaveriksi.
Katellaan nyt sitten, ottaisiko tämä vakituiseen, mutta totuttelun jälkeen olettaisin niin käyvän.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.