Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 20223 vuotta Eli jos teki mieli vaihtaa käyttäjänimeä ja haluat kuitenkin että jengi yhdistää sinut f-foorumin nimeen, niin avaa yhteys nimien välillä täällä. Itse olen valitettavasti samalla nimellä, mutta vaihdoin torin puolelle joskus eri nimen, kun en halunnut että minut yhdistetään myynti/ostotilanteessa.
Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 20223 vuotta Olin toisaalla YT, mutta tällä foorumilla olisi nimimerkin pitänyt olla väh. 3 merkkiä pitkä.
Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 20223 vuotta Vaihdettu kahteen https://www.fillarikeskustelu.com/settings/username/ @piikkiniska
Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 20223 vuotta Täällä Densen, F-foorumilla kauris, hifiharrastajat.org foorumilla myös tunnukset mutta viime vuosina en ole käynyt edes lukemassa sitä säännöllisesti. Pinkbiken artikkelit selaan päivittäin ja sinne on kahdetkin tunnukset (vahingossa) mutta kirjoittelen tosi harvoin sen kommenttikenttiin. Viihdyttävä niitä on kyllä lukea. Jaa ja on mulla vitalmtb-tunnuksetkin mutten kirjoittele.
Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 20223 vuotta 15 tuntia sitten, Sulo kirjoitti: Vaihdettu kahteen ... @piikkiniska Kiitos. Vaihoin. Nyt ei voi sekoittaa sivupersooniin.
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20223 vuotta Fillarifoorumilla nimi oli Gaastra, mennään nyt sitten täälläkin samalla 🤷 Mistä tuo nimi juontuu niin aikoinaan ff:lle niciä miettiessäni pää löi täysin tyhjää. Pöydällä lojui avainnippuni, jossa oli silloinkin tuo sama avaimenperä ja siitä sitten hädissäni otin käyttäjänimen, joten tuolla on menty. Tuo Gaastra itse asiassa liittyy toiseen rakkaaseen harrastukseeni joka on purjelautailu, valmistaa purjeita.
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20223 vuotta Olen edelleenkin mies, mutta tuttavallisesti mua kutsutaan usein pyöräpiireissä ihan vaan Igluksi.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta ^^ Sellainen yleinen vink, että älä laita avaimesi kuvaa näytille! Pystyn lukemaan tuosta kuvasta sinisen avaimen jyrsintäkoodin. Toki, lukkoseppä ja useimmat suutarit (oletan) eivät sillä vielä suostu avainta tekemään, vaan vaativat lukon mukana tulleen avainkoodin. Mutta sekään ei ole ongelma, jos omaa kooditaulukon, josta voi lukea avaimen jyrsintäkoodia vastaavan avainkoodin ja sitten suutarille. Taulukon saaminen on hankalaa, mutta ei mahdotonta, mm. itseltäni Lock Picking harrastelijana se löytyy Toki selvitetyn avaimen lisäksi tarvitaan tieto missä jo mihin lukkoon sillä pääsee. Ja onko siitä kohteeseen pääsystä konnalle edes mitään riemua
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20223 vuotta ^ Täällä ollaan jo valmiina toivottamaan vieraat tervetulleeksi 😎 Muokattu: 31. Joulukuuta, 20223 vuotta, käyttäjä: Gaastra
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään