Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sähkö!

Featured Replies

• Viestejä 576
  • Katselut 36k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Voi hitsi, videon alussa esitelty lompakko on juuri SE, mitä olen aina kaivannut.
En käytä erillistä lompakkoa, ainoastaan korttikoteloa ajelehtimassa taskunpohjalla ja jokunen seteli korttien lisäksi siltä varalta, että kortti katoaa tai ei toimi.

Eikös noita vauhtipyörä vempeleitä ollut jo joskus 30..40 luvulla trollikoissa tai jossain?
Vauhtipyörällä jarrutettiin pysäkille ja lähtiessä potkaistiin takaisin liikkeelle.

Kirjoitettu

Eräs farmari pohti 90-l puolivälissä, että miten 2000+ lihasikaa saisi pyörittämään generaattoria. Tuskin olisi mahdoton tehtävä - sika on sen verran utelias.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Ooho! Kaksi läpyskää kuminauhalla vastakkain puristettuina ja kortit väliin.
Hintalappu vielä päälle 100-300 € :)  

Kirjoitettu

Mulla on ollut ehkä vuoden verran pelkkä korttilompakko. Alussa siinä oli liikaa kortteja - kirjastokortit sai lähteä, samoin K-plussa. Rahaa n 50,- seteleinä, ihan hätävarana. Viime talvena annoin kympin marketin pihassa sähkön lainaajalle, kun akku tyhjeni. Mutta eihän nuo satasta maksa, ellei halua cuccia tms. Hankin sen skimmaajien kiusaksi. Mobiilimaksupäätteen voi hankkia kuka tahansa ja sit lähtee väenpaljouteen istuskelemaan...

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mutta tuohan on hyvä DIY rasti. Joskus mietiskelin ryhtyä nahkuriksi, mutta en oikein keksinyt mitä tehdä, mutta tuommosen olisi voinut hyvinkin värkätä.

Sitten tuli mieleen, että jos raaskisi (viitsisi) hakea tuolta n. 40 vuotta sitten itse kuokkimalta Visa palstalta maistiaisia ja tehdä visapuiset kuoret.  

Kirjoitettu

Mä oon käyttänyt muistaakseni vuodesta 2013 tällaista: https://www.exentri.com/shop/6-wallet/

Norjalainen tuote ja oli meidän (norjalainen firma) liikelahja.  Muistaakseni toinen nyt menossa (ekan väljäännytin liialla määräällä kortteja...) ja yksi on vielä laatikossa odottamassa varalla.

Toi on kyllä hyvä ja tyylikäs.

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

ellei halua cuccia tms.

Mulla on itseasiassa Guccin lompsa, ei pelkkä kortti, setelitkin saa. Joku 250 oli  muistaakseni. Mut ollut joku 5 vuotta ja ei mitään kulumisen merkkejä. En väitä että laatua koko rahalla, mut on toi parempi kun ne 20e kiinalaiset mitä ennen käytin. 

Kirjoitettu

Kaveri on tulostellut tuollaisten runkoja. Sen jousen tiukkuuden säädön kanssa vähän tekemistä mutta jo ensimmäiset prototyypit oli lupaavia. Siihen sitten vähän nahkaa tai jotain päälle jos haluaa. Tietty jos tarvii vain yhden ei taida ihan kannattaa ostaa omaa printteriä.

Kirjoitettu

Estlink2 on "yllättäen"katkennut. Ilkivaltaa ei voida sulkea pois, uutisointi päivittyy ...

Kirjoitettu

Hyvä kun näistä kaapelirikoista uutisoidaan nyt ruudun kokoisilla otsikoilla, eikös se suomen ja ruotsin välinenkin tietoliikennekaapeli ollut katkennut kaivuutöiden seurauksena, toki pitäähän iltapäivälehtien jollain klikkauksia kerätä ja näillä niitä varmasti saa.

Kirjoitettu

Montako näitä on ollut lähialueilla reilun vuoden aikana ? Sitä ennen näitä tapahtui miten usein ? Kiina lupaa 'apua' onnettomuuden selvittämiseksi. Uskoo ken tahtoo.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.