Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta Mä tulin Stadiin viikonloppuna ja toin kelit mukanani, olkaat hyvät vaan! Kohta mä kuitenkin alan check-inniä yrittämään kun takaisin himaan pitäisi päästä. Lauantaina sitten Oak Barrelissa parin kympin menoerä tiedossa sen stoben ja (vastustelusta huolimatta) mulle myydyn jekkusnubin muodossa.
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^Mulle eivät yrittäneet, ehkä kun on "väistötiloissa" myynti... siellä on hurjaa remonttia.
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta 1 minute ago, tommi2 said: ^Mulle eivät yrittäneet, ehkä kun on "väistötiloissa" myynti... siellä on hurjaa remonttia. hööö...mä kun tänne tulin niin ei näkynyt remontista jälkeäkään. Olisko siirtyneet lähtöpuolelle hommiin? Eniveis, ei ole toistaiseksi tullut valmista lentokenttää nähtyä.
Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Voi hyvinkin olla. Tai sitten se on jo ohi, tieto viime perjantailta. Mut bisumi maistui yhtä hyvälle kuin ennenkin ja maksoi paljon.
Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 20233 vuotta Yliopistollisen sairaalan sänky varmaan ainakin tämän viikonlopun ajan, jippii... No onneksi on sentään maisema huone suoraan moottoritielle ja vain yksi asukas lisäkseni, onpahan rauhallista.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta Auuts..! Toi tekee kyllä jo kipeetä, mitä kavereilla on ollut. Mutta niillä se on ollut sitä itse aiheutettua laatua. Toivottavasti pian taas kunnossa. Muokattu: 13. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta Joo tämä on sitä ei itse aiheutettua mallia ja kyllä koskee paljon, en toivo kenellekkään samaa. Onneksi jo parempaan suuntaan menossa.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Mistä tollasen voi saada? Kuulostaa aika kovalta tosiaan.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20233 vuotta Paranemisia, lasarettireissut on persiistä. OnTopic: pääsin kotio.
Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 20233 vuotta 10 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Mistä tollasen voi saada? Kuulostaa aika kovalta tosiaan. Liiallinen alkoholin käyttö ja sappikivet vissiin ne yleisimmät aiheuttajat.
Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 20233 vuotta Voi vitsi. Mulla on nuo molemmat riskit. Kivekset löyts sattumalta eturauhasen ultrassa ja sain purkin pillereitä ylävstsakipuihin. En ole kyllä tarvinnut. Löyty myös kasvaimia munuaisesta, mutta ei sekään mitään.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^No nyt! Ajamassa varmaan? Onko pitempikin keikka?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään