Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Lontoo, Taskille vähän fiilistä luomaan kuva hotlan ikkunasta
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja No heitetään yks Lontoonjuttu vielä (sijainti nyt: koti) silläkin uhalla että jengi kyllästyy. Mutta: Tultiin tubella kohti Heathrowta paluumatkalla, 2 isoa matkalaukkua lähinnä allekirjoittaneen raahattavana, niin persutarallaa mokoma juna hajoaa.. se kömpi asemalle jotenkin ja kuulutus komensi kaikki ulos... oltiin jossain ennen Boston Manoria, järkytys pyyhki tarkan sijainnin. Mennään siellä portaita pitkin pois metrosta satojen muiden kanssa... todella epäselvää mitä nyt, kyseltiin ihmisiltä... vaihtelevat neuvot, kaikki menivät bussipyskälle ja tunkivat yhteen bussiin, vaimo kysyi että meneekö lentoassalle, ei, kannatti odottaa muuta bussia, ajaa sillä jonnekin mistä mennä junaan (jos löytää aseman)... epätoivo, fiilis että tähän jäätiin, ainakaan lennolle ei ehditä, miten ihmeessä löydetään oikea juna tai mikään, suurin osa matkalaukkujengistä kun menee aivan eri suuntiin, ei voi edes seurata letkaa... taxi? Ei näy taxia.. .katon kun auto pysähtyy aika lähelle, joku äijä menee matkalaukkujen kanssa sinne... huutamaan sille että - oletko matkalla lentokentälle? - joo..., mies vastaa epäilevästi - päästäänkö samalla kyydillä? - mihin terminaaliin ootte menossa? - kolmoseen - mä olen vitoseen ja nyt on jo kiire (ovi alkaa sulkeutua) - maksan koko matkan ja tullaan vitoseen!!!! please please please - monta teitä on? - 2 ja sisään päästiin... no sisällä kysyn uberkuskilta että kun vellos on heitetty vitoseen , viekö se meidät kolmoseen. käy. Matkalla jutellaan niitä näitä ja uberin ottanut mies on ihan jees tyyppi, tarjoan vitosterminaalissa rahaa, mihin äijä toteaa että "dont be silly" hän maksoi jo appilla. Me maksetaan uberkuskille käteisellä terminaalien väli ja tarjoan toki vielä vanhentunutta 20-puntaista... ei ole tullut käytettyä käteistä niin näköjään setelit uudistuneet. Loppujen lopuksi reilu puoli tuntia meni lisäaikaa tähän selkkaukseen, mutta olipa väilllä epätoivoiset tunnelmat. Iso kolaus tuli "metron kätevyyteen lentokenttäsiirtymiin". Mä epäilen että osa seisoo vieläkin matkalaukkujen kanssa jossain South Ealingissa...
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^No huh huh, nyt alkoi vähän hirvittää 😄 Sijainti tällä hetkellä kotona, mutta huomisiltana pitäisi tuonne lennellä - ja toki undergroundilla siirtymät...
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Mä olen noin kymmenen matkan siirtymät mennyt tubella ja tää oli eka kerta, mutta: tulomatkalla oli edessä hajonnut juna ja sitä siirreltiin. Otin yhteyttä London Trarsport-joku-mikälie-officeen lomakkeella ja kysyin että mikä on fiksuinta tuossa tilanteessa. Eivät ole vielä vastanneet, mutta mielestäni tuo kartsallelähtökehoitus oli vähän outo, funtsin että ei se juna voi (?) koko päivää tossa raiteella maata, varmaan ne reitittää tulevat vuorot jotenkin tosta ohi, eli jos olisi mennyt vaikka pysäkin verran takaisinpäin tulosuuntaan, olisiko sillä päässty ohi?
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Sorry offari, himassa ollaan, mutta tutkin tuota tuben hajoamista ja kauan se olisi aiheuttanut viivettä... löysin Piccadilly linen twitter tilin ja tällänen oli siellä (kuva). Eli noin 4h oli nähdäkseni rata poikki. Ilmankos turvatarkastuksessa ei ollut jonoja . nimim "ensi kerralla Heathrow Express" Muokattu: 5. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 20233 vuotta ^^Bussissa, joka korvaa metrojunaa... Heathrow - Hammersmith pitää ajaa bussilla, sieltä pääsee tuubiin vasta. Toivottavasti perjantaiksi kunnossa 😬
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^Uskomatonta Tai itseasiassa kyllähän tosta oli tiedotettu esim. Twitterissä. Check TfL.gov.uk before you travel for live information, oli ohje Muokattu: 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Samaa suunnittelen ja sama juoma edessä. Josko aamun ruuhkat maanteillä olis jo vähän helpottaneet. Nykyään kyllä tuntuu ettei yhtään tiedä mihin aikaan tiet on tukossa.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta 5.3.2023 klo 12.28, concorde kirjoitti: Autopesujonossa... Eilen kävin illalla kääntymässä samaisessa jonossa abc:llä, mutta kurvasin pois kun harjattoman pikapesun hinta oli 21,90€. Ei ole harjaton pesu missään olosuhteissa tuon hinnan väärti.
Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 20233 vuotta Lauantaina olin melkein maaliviivalla Sienassa kun Pidcock voitti Strade Bianchen
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja 5.3.2023 klo 23.14, taski63 kirjoitti: ^^Bussissa, joka korvaa metrojunaa... Heathrow - Hammersmith pitää ajaa bussilla, sieltä pääsee tuubiin vasta. Toivottavasti perjantaiksi kunnossa 😬 Kuis kävi? Kyselin tosiaan mitä tehdä ko. tapauksissa ja vastaus oli "jokainen tapaus on erilainen, sinun tapauksessasi vaihtoehtoinen kuljetus oli ainoa vaihtoehto koska rata oli tukossa". Kai se on ens kerralla sitten mentävä sillä Heathrow expressillä... meni luotto Piccadilly Lineen.
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 20233 vuotta Turkkusist moninaisten vastoinkäymisten jälkeen kotiuduttuna.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään