Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Postin maakuntamatkailukierroksella (olipas pitkä sana) ollut paketti on saapunut noudettavaksi :)

Myös matkahuolto on lupaillut pakettia tälle päivää ja odottavansa toista toimitettavaksi :)

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
6.9.2024 klo 11.57, concorde kirjoitti:

Mulla on yksi lähetys tullut viimeistä 20 kilometriä 27.8. lähtien... Ei vieläkään perillä...

Just hain tämän paikallismarketista. Tilattu ennen Tommin haastetta, joten lienee vielä sallitun rajoissa.

Toi oli kuitenkin ollut viikon odottamassa mun noutoa tuolla jo aiemmin, mutta seurantaa / noutoviestiä ei koskaan tullut. Se palautui Vantaalle ja yhden sisäpiiriläisen ansiosta se EI LÄHTENYT takaisin lähettäjälle USAan.

Vaikeaa toi last mile logistiikka...

Kirjoitettu

Päivällä tuli 5 pakettia Amazonista. Postin tuomana --> kaikki laatikot ehjinä. UPS kun tuo, kaikki laatikot on pillunpäreinä, aina.

Edit: Ainiin, ja eilen postin nuorehko naislähetti iloisesti sanoi että "nyt ne sit tuli!" kun kantoi 200kg kissanhiekkaa ovelle kun edellisellä viikolla olin varoittanut että "Pahoittelut jo etukäteen mut kohta tulee hirvee kasa painavia laatikoita...".

Ja paikallisesta kannettiin päivällä muovikassillinen ruokaa myös ovelle lounaaksi, eli pakettihan sekin.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

En vielä, mutta tilaamani levy olisi noudettavissa kivijalasta. Neidille olisi tulossa d-hoitotarvikkeita jakelupisteeseen, taidan yhdistää noutotapahtumat samalle matkalle.

Kirjoitettu

^^  no voi, täällä UPS on palvellut tosi hyvin.
Ja tänään paketin haku, pitkään odotettu nuken asu, saan projektin valmiiksi ( tilattu kauan ennen puljun lopettamistietoa...)

Kirjoitettu

Töitä varten tilaamani kirja tuli: ei mitään ilmoitusta... vain postin appi katsoessa kertoi että makaa pakettiautomaatissa!!!!

Postnordila tuleva "varaosa peukaloon" taas selitti että tarvitset Postnord appin että saat paketin. 

Nämä kaksi pakollista ja ei-lasketa-tilauskokemusta saavat kyllä jatkamaan tuota älä tilaa mitään -haastetta. Helkutti soikoon, ihan ihme menoa.

Kirjoitettu

Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja.

- avaa bluetooth, appi komensi

Katsoin nopeasti ympärilleni, mitä tämä tarkoitti? Enkö voisi vain näppäillä tunnuslukua. No, avasin.. piinallisen hitaasti tuo aukeni, mutta mitään ei tapahtunut

- anna lupa !!!!, appi suorastaan huusi.. 

Ilmeisesti halusi paikantaa minut. No, siitä vaan, viekää viimeisetkin yksityisyydet. Nauravat lapset olivat jo ikkunan takana ilkkumassa maiskutellen Ballino-jäätelöitään

- avaa lokero, appi neuvoi

Mikään ei auennut... appi vinoili;

- lokero on ulkona

Ei saatana... se olisi varmaan nyt auki ja paikallinen denaturoidun jaloviinan nauttija sitä kähmimässä. Juoksin kipeällä jalalla ja vielä kipeämmällä selällä, eli siis kävelin vanhuksia hitaammin, mutta tein käsillä juoksuliikkeitä ja puuskutin,,,, kivusta. Oliko se vhithun luukku jo auki siellä? 

Saavuin Liiterin ulkoseinälle, jossa pahaenteinen Postnord-kasa jo odotti. Vain kaadettu sähköpotkulauta kaatamassa juoksijaa, en mennyt tähän ansaan... appi kuitenkin jatkoi valittamista

- liian kaukana...

Painoin uudestaan "avaa lokero" ja kas, yksi lokero ponnahti auki, pakettini sielä killuen. Lokeron sisältä tuli kaunis valo, kuin enkelin sinne asettama ja kuulin kirkkomusiikkia. Musiikki muuttui humpaksi ja valo sammui, Postnordin appi lauloi mukana... olin onnistunut Postnordin tielleni heittämistä kapuloista huolimatta. Otin paketin kouraani ja huudahdin 

- my precious

Sade puhkesi rankkana ja salamoiden, mielessäni vannoin että tästä puljusta ei tilata enää mitään, jossei ole muuta toimitustapaa. Postnord, pidä väkiruuvisi. Minä käytän jotain muuta.

Kirjoitettu

Nytpä tuli tenkkapåå. Tuli ilmo saapuneesta tavarasta, jonka tarve poistunut suunnitelmien muututtua. Kyse on 67€ hintaisesta pökäleestä, joka täytyy siis palauttaa.
Kyllä nyt nolotta, vitutta ja hävettä iha koko raha edest.
Yrityksen näkökulmasta olen pelkkä peräreikä ja siinähän ovat ihan oikeassa.

Kirjoitettu

Aikaisemmin mainitut kaksi yksikköä noudin päivällä töihin mennessä. Edes hoitotarvikejakelun automaatti ei kyennyt tommi2:n kaltaiseen tapahtumaan. Kivijalasta levypaketin haku on aina yhtä mukavaa, voi läyrytä samalla. Saattaapa tavata tuttujakin.

Kirjoitettu

Kuten epäilinkin ei se paketti mitään perjantaiksi kerkeä, ei ole edes lähtenyt liikenteeseen vielä :lol:

Positiivisena puolena on tietysti että on kivasti aikaa etsiä paikallisista liikkeistä nyt se mylly, jätin tarkoituksella sen tilaamatta niin minimoidaan turha tavaran tilaaminen.

Kirjoitettu

Nyt on lähellä, että haaste menee ketuilleen. Tilasin peräprutkuun uuden bensapumpun Saksan Amazonista ja se on tuloillaan.  Postilta tuli tullausilmoitus ja ilmenikin, että paketti tulee Singaporesta(!). no, kun tullausilmoon laittoi hinnan 835eur) , niin eipä siitä maksettavaa tullut. Erikoista, että silti piti toi tehdä, ettei sitä oltu otettu huomioon Amazooniassa valmiiksi (kuten Ebay tekee)

Kirjoitettu

Tuleeko Ebayssa kamat valmiiksi tullattuna???? Mä olen vältellyt tota lähinnä vaivan takia. 

Mut, enpä ole vastaanottanut, ne pakolliset eli työhön liittyvä kirja ja varaosa peukaloon... siviilikamoja ei ole tilailtu, vaikka kaikkea kivaa löytyy joka päivä.. Nyt uutuutena (sinkulaketjussa enempi) nää minipyörät... haluaa!!!! 

csepel-frisco-alu-dx-minivelo-1-speed-bi

Kirjoitettu

Juu.  Esimerkkiostoskori:

image.thumb.png.b2dc5050fb70481984852f46ed5d9804.png

Ei toki kaikki myyjät suostu lähettämään ulkomaille, mutta sellaisia tilanteita varten on myus.com....

Kirjoitettu

^ tommoset ostokset jää ostamati.
Ebayssä ja Etsyssä tullialvit lasketaan automaattisesti siihen, joskus olen joutunut tullaamaan mutta kun tiedossa myyjän IOSS-numero, niin maksettavaa ei tule. Joskus pitää maksaa Postin käsittelymaksu, ja joskus taas ei.
Ja joskus se paketti tulee ihan postiluukusta. Ilmeisesti riippuu siitä millä tavalla myyjä ostoksen laittaa matkaan, on Posti ja sitten joku global shipping...tjsp.

No tänään tuli paketti, nuken kengät. Olin ihan unohtanu jo koko ostoksen. Toisesta lähetyksestä tuli ilmoitus, maksikirje. En jaksanu lähteä enää hakeen, haen huomena kotimatkalla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.