Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20232 vuotta ^^^ tämä on tämmöinen musta-oranssi, ei ole edes aietta ottaa kuvaa. ^^ en yhtään tiedä miten levyjarruja säädetään, kysyn kaverilta. ( miksi joka sana tulee punaisella alleviivattuna kun kirjoitan? )
Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 20232 vuotta Jos joku asia on hyvin niin ikinä ei kannata siittä iloita, ainakaan julkisesti. Seuraavana päivänä tulee ongelmia...
Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 20232 vuotta Mä ennen uskoin kanssa noin ja olin tätä "pessimisti ei pety"-koulukuntaa. Sitten vaimo sai palkankorotuksen, mä opiskelin silloin, se ratkaisi kaikki meidän taloudelliset ongelmat, joita oli paljon. Olin ihan pilvissä ja nauratti vaan. Pari viikkoa tätä kesti, sit sain kuulla että kyseessä oli väärinkäsitys, ei palkankorotusta vaan kertaluontoinen bonus. Mietin että kannatti kuitenkin olla se pari viikkoa onnellinen, vaikka vääristä syistä, varsinkin kun tapana on olla etukäteen surullinen tapahtumista jotka saattaa ehkä huonolla tsägällä tapahtua. Ei ole hetkessä eläminen helppoa, mutta pitäs kovemmin yrittää. Ilo irti kun sen saa.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20232 vuotta Kyllä tämä mun elämänkokemuksellani on realismia. Onneksi kuitenkin uudella cyclolla on ihan hyvä ajella, jännitti tosi paljon. Kävin äskön ajelemassa ajotietä, pyörätie ei ihan katastrofaalisessa kunnossa ollut, mutta näin varhain voi ajella ajoradalla.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20232 vuotta Olen iloinen että: - aamulla sain ajeltua ja uusi cyclo tuntuu hyvältä - äät ja ööt takaisin! niin ja punaiset alleviivaukset sain pois!!! - molemmilla ruokintapaikoillani sinitiainen talipötkön kimpussa, sekä lintulaudalla. - leimasintyynyt ovat kuljetuksessa vastaanottajan postiluukkuun. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20232 vuotta Oli ihan järkyttävää että nuori poliisi Heidi Foxell vammautui ampumisen seurauksena niin pahasti, ja sitten tuli kaikkea muitakin terveysongelmia. Ihan reippaana, mutta aika jähmeänä oli tv-haastatteluissa pyörätuolilla liikkuen jokunen vuosi sitten. - sitten löytyi uusi kuntoutusmuoto ja onko siitä 10 vuotta että nyt otti askelia omin avuin, ja nyt sitten pystyi ite kävelemään lentokoneeseen. Nyt kuvissa jo hymyilee. Tosi hienoa että jaksoi ja on kuntoutunut siten että pystyy ite tekemään https://www.is.fi/viihde/art-2000010064375.html
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20232 vuotta 33 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Tosi hienoa että jaksoi ja on kuntoutunut siten että pystyy ite tekemään https://www.is.fi/viihde/art-2000010064375.html Aika muodikas lopputyö. Kriisitilanteiden purkuohjaajan oman kriisiytymisen pitäminen hallinnassa.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ olihan siellä masennusta ja itsetuhoisia ajatuksia, mikä ei nyt yhtään yllätä..on ainakin kokemusta kriisitilanteista ja niistä selviämisestä. Tosin olen koko ajan luullu että Heidi Foxell oli jo poliisi, oliko sitten harjoittelija? kun se ampuminen tapahtui. Yllätti myös että "vaimonsa kanssa"... Nyt on kuitenkin elämänhalu palannu, se on kirjaimellisesti elintärkeää.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20232 vuotta 18.12.2023 klo 14.52, tempokisu kirjoitti: Yllätti myös että "vaimonsa kanssa"... Sanos muuta.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20232 vuotta Poliisisarjojen ystävänä toi vaimo ei yllättänyt, se on vähän kun stuertin tai miessairaanhoitajan aviomies, eihän se välttämättömyys ole, mutta ei yllätä.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20232 vuotta Laitetaan tänne iso työasia. Aikoinaan, kun olin käynyt maatalouskoulun, niin en saanut paljoakaan töitä kotiseudultani. Joidenkin lomitusrupeamien jälkeen pääsin Espooseen Melaan muutamaksi vuodeksi toimistohommiin. Palattuani maataloustöihin keksin hakea töitä kauempaa (~60 km) kunnasta, jossa oli sen ajan suurimpia karja- ja sikatiloja. Se oli ammatillisesti hieno veto, koska isoilla tiloilla on erilainen meininki. Siellä oppi todella paljon. Tein siis töitä toiminimellä suoraan tiloille. Taustatiedoksi. Talonpoikaisuuteen perustuvassa tuotantotavassa työpaikat jaetaan pääasiassa siten, että isännäksi synnytään ja talon toinen työntekijä valitaan sängyssä. Työnhakutilanne ei siis ole kovin ideaali ulkopuolisen kannalta. Kilpailuasema olisi parempi, jos tilat olisivat suurempia ja toimisivat yritysmäisesti. Tätä nykyä ollaan jo lähellä viimeksimainittua - onneksi. Muokattu: 19. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20232 vuotta Voi helpotus sentään! Ikinä ei kannata laittaa silmälaseja tai korttilompakkoa johonkin ei-vakiopaikkaan. Kävin viemään kaverille joululahjat ja sain takas lahjan pienessä pussukassa. Kävin vielä kaupassa. - ja kotona sitten että ei kääk apua korttilompakko kateissa, jätinko kauppaan... olin jo autolla lähdössä ja ihan kammottava paniikki - muistin sitten että josko laitoin siihen pussukkaan > ja siellähän korttilompakko ja silmälasit oli.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Ikinä ei kannata laittaa silmälaseja tai korttilompakkoa johonkin ei-vakiopaikkaan. Mulla on kotona tavaroiden sallitut käsistälaskemispaikat, siis vakiotyöpöytien lisäksi. Sulla voisi olla kotona esim. jokin nukke, joka hoitaa esineiden vartioinnin. Autoon oma vartija. Muokattu: 20. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20232 vuotta Päivän työt tehtynä. Vähän meni myöhäiseksi mutta kuitenkin. Täällä foorumillakaan ei ole tässä viime päivinä ehtinyt juuri töiden lomassa notkua. Toisaalta ei mulla jotenkin ole ollut mitään kirjoitettavaankaan. Tiedä mikä sitten nyt sai aikaan tämänkin raapustuksen.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20232 vuotta 22 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Mulla on kotona tavaroiden sallitut käsistälaskemispaikat, siis vakiotyöpöytien lisäksi. Sulla voisi olla kotona esim. jokin nukke, joka hoitaa esineiden vartioinnin. Autoon oma vartija. Lompakko: laita eteisen pallille, jossa myös muut tärkeät tavarat kuten auton avaimet. Silmälasit: joko tietokonepöydälle tai olohuoneen pöydälle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään