Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 20251 vuosi Taas pieni paikallislenkki. Stromer alkoi kenkkuilemaan, joten vaihdettiin satulatolpat päiksen (molemmilla 27,2 setback). Mä pääsin siis ajamaan luomustromeria. Tänään tuli paikallispostiin viimein uusi näyttö (interface sveitsin murteella ?). Asennan vasta huomenna. Mahtaako yksinään riittää menohalujen palauttamiseen... Muokattu: 3. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20258. Kesä Jo kolmas 36-37 km lenkki peräjälkeen. Matkalla tapasimme yhden ainoan pyöräilijän. Ikää oli arviolta +15 v minuun nähden, toinen sääri oli perin oudossa kulmassa, mutta eteneminen oli vakaata. Mä oon kohta samanlainen.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20259. Kesä Salille vesisateen virkistäessä matkaa. Samalla varsinainen ensimmäinen ajo viikonloppuna kahdesta jämäpyörästä kasaamallani "baaripyörällä". Kierrätyskeskukseen menossa talonyhtiön varastosta olevasta pyörästä runko, satula ja kiekot oman perheen vanhasta pyörästä jossa oli puolestaan mm etuhaarukka halki.
Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 202510. Kesä Just tulin iltalenkiltä, 33km päämäärätöntä paikallisajoa. Kiva kun ei tuullut.
Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 202511. Kesä Mulla on maantiepyörä edelleen tallissa odottamassa kevään (!) ensilenkkiä. Näin pitkälle ei ole koskaan mennyt moinen. Alkaa olla myös useita vuosia edellisestä satasen lenkistä. Jääneet viime kesinä sinne 70-90 km pitkiksi pisimmät.
Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 202511. Kesä Mä ajoin eilen pitkään aikaan maastossa, oli ihan virkistävää. Kokeilin myös GZR hiilikuituista täysjoustosähkäriä... kivahan sillä oli ajaa, mutta onhan se kun mopolla ajaisi. Joskus ennen, kun olin ajavinani jotain DHta niin tuommoinen olisi ollut kiva hissin tilalle.
Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 202514. Kesä Käväisin tänään iltalenkillä, 36km tuli syyhkittyä pääasiassa sorateillä ja kaasulinjalla. Kaasulinjalla olikin sitten kaksi "vesistön ylitystä" joissa kastui jalat nilkkoihin asti.
Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 202517. Kesä Reilu 31km Nissellä, olikin kiva painella kapeilla gummeilla tuhatta ja sataa.
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 202522. Kesä Äsken tuli pyörähdettyä pieni lenkki, hyvin pystyy näköjään taas ajamaan jipii.
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 202522. Kesä Just tulin iltalenkiltä. 31km paikallisia hiekkateitä, ne ovat hyvässä kunnossa niin hyödynnetään tilanne.
Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 202523. Kesä Minä olen ollut hieman flunssassa viikon päivät ja ajot olleet vain lyhyitä hyötyajoja. Eilenkin 2 x 2 km. Nyt täytyy kyllä käydä maantiepyöräkin saada jo ajoon! Tällä viikolla voisin ajaa myös työmatkan ainakin kertaalleen kun tuo junakin menin5 viikon tauolle eli vauhtoehtoina vain auto tai pyörä. No hsl:n mukaan myös bussi+metro mutta pääsen pyörällä nopeammin!
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 202526. Kesä Kaivoin Paddy Wagonin esille ja pyörähdin kahteen eri otteeseen lähinoutopisteissä pakettien perässä. Olisi pitänyt valita rouvan kulkine, tavarateline... Muokattu: 26. Kesäkuuta, 202526. Kesä, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 202526. Kesä Pistät Paddyyn sellaiset etutarakan tai selkään lähettilaukun ja olet ainakin omissa ajatuksissasi katu-uskottava hipsteri ja tavara kulkee.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 202526. Kesä 1 minuutti sitten, tommi2 kirjoitti: Pistät Paddyyn sellaiset etutarakan tai selkään lähettilaukun ja olet ainakin omissa ajatuksissasi katu-uskottava hipsteri ja tavara kulkee. En.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään