Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 20242 vuotta 4.4.2024 klo 22.56, concorde kirjoitti: Usean tonnin veronpalautus... ompa tullut näköjään maksettua liikaa... Ai sinulle tuli vasta nyt, sain pari kuukautta sitten että "mätkyjä" 19e eli aika hyvin meni. "Ennätys" on palautusta 30 000e, kun pankki veloitti maksut kahdesti....onneksi asia selvisi...
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Keväinen ukkonen ja rankahko sadekuuro herättivät aikaisemmin päivällä.
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kouluampujan vanhemmat tuomittiin jenkeissä vankeuteen 10-15 vuodeksi. Vanhemmat olivat ostaneet 15 v pojalleen etukäteen joululahjaksi SIG sauer 9 mm:n 4 päivää ennen tekoa. Foxnews on haastatellut aiemman kouluampumisen selviytyjää (eri osavaltio), joka paheksuu tuomiota. https://www.foxnews.com/media/columbine-survivor-crumbley-parents-sentencing-dangerous-precedent-knew
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20242 vuotta Päivän hammaslääkärivisiitin hinta. Perustutkimus ja hammaskiven poisto 185€. Tuosta on jo vähennetty kelan armelias 39€. Palvelumaksua 32€🤬 Kuitenkin edelleen paikkaamattomat legot naamarissa, mikä on hyvästä. Muokattu: 13. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kannattaa ei kiireellisessä tapauksessa suunnata tuonne julkiselle puolelle. Jonoa voi olla puolikin vuotta, mutta jos ei ole mitään akuuttia, niin mikäs se siinä sitten. Muistuttelevat käynnistä sitten tekstareilla H-hetken lähestyessä. Parilla kympillä kun saa jo turpansa tutkituksi, toki kivesten poisto tuolla vaatii uuden ajan ja toiset pari kymppiä niiden nyhtämisestä. Mutta alta viidellä kympillä yhteensä posliinit loistoon.
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 20242 vuotta Juurikin akuutin tapauksen jäljiltä siirryin yksityiselle n. 25 vuotta takaperin. Tuo ainoa vaiva hampaistossa poistui pari vuotta myöhemmin kokonaan. Arvostan kuitenkin hyvin säilynyttä purukalustoani ainakin tuon verran. Julkiselta huonoja kokemuksia muinaisajoilta.
Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 20242 vuotta Tiedustelutietojen mukaan Pietari tarkistaa portilla myös hammasrivistön. Erityisen kiiltävällä rivistöllä saattaa päästä sivuporteille tekemään turvatarkastuksia (3-vuorotyö). Täälläpäin ei ole julkisessa poikkipuolista sanomista. Mä olen ottanut akuuteissa tilanteissa linjan kiusaava purentaväline romutetaan, niin ei tarvitse kulkea jälkihuolloissa. Vasta yksi välikuoppa ja loput poistetut takana. Muokattu: 14. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 20242 vuotta No "Tähdet Tähdet"-ohjelmassa puolestaan Sami Yaffan ( tuomaristossa)Elvis-look, sorry mutta ei hyvä. Pidä oma tyyli. Ja kas, ovat ottaneet mun ehdotuksestani vaarin, eli pisteitä kerrytetään kaikista jaksoista. Nyt mennään 4 jaksoa ja vasta silloin vähiten pisteitä kerännyt putoaa. Tosin miten niitä pisteitä kerätään, on kyllä epäselvää.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta Fine, yleensä väsyttää mutta viime yönä en saanut unta, korkeintaan puoli tuntia olen nukkunut sillä katsoin kelloa aika usein ja kaikki tasatunnit pongasin. No, ehkä ensi yönä... Isä vaihtoi mazdaan kesärenkaat, ajelin kolmostietä ja sitä satasta....auto alkoi heittelehtiä, ja pakko hidastaa. Hirmu vaikee ajaa käännöksissä, ja pakko sitä oli körötelä moottoritiellä 80km/h, ei vaan uskaltanut tuntui tosi kiikkerältä ajo. Tarvii varmaan käydä huoltoasemalla jos katsoisivat rengaspaineet uusiksi...
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ ja pulttien kireydet ja yleensä renkaiden kunto, ettei ole esim runko pettänyt jostain renkaasta.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^^Eli auto heittelehtii ja mitälie rikki jossain niin jatkoit vain ajelua muina naisina pitkin motariakin jne? Hieno meininki. Kait nyt ainakin ekaan liittymään ajoit ja yritit katsoa että näkyykö mitään ihmeellistä silmillä katsottuna?
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ on toiminut ihan ok talvirenkailla, ei mitään ongelmia koko talvena eikä Valkeakoskelle ajaessa. Takaisintullessa erona vain renkaat, joten päättelisin että ongelma on renkaissa. En mä mistään rikki jotain ole sanonu? Ja siis kun vauhtia oli yli 100km/h ei tuntunu hyvältä. Autossa on tosi ohkaset kesärenkaat, talvareilla ajaminen on mukavampaa > mä ostan uudet renkaat ja vanteet, semmoiset normaalit.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta 5 tuntia sitten, concorde kirjoitti: ^ ja pulttien kireydet ja yleensä renkaiden kunto, ettei ole esim runko pettänyt jostain renkaasta. Veikkaus pyörän pultit jääneet kirraamatta. Käytin autoa taannoin lohjalaisessa korjaamossa. Auto oli niin omituinen ajaa, että piti pysähtyä tarkastamaan jo ennen kotia (matka 14 km). Pultit oli kiristämättä. Sen jälkeen olen ajellut kauemmas tutun korjaamoyrittäjän mestaan. Jos tärinä tulle vasta lähempänä satasta, niin runkovika. Muokattu: 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta ^ ei tässä nyt mitään tärinää tai runkovikaa kun ajelin pääsiäisenä Nakkilaan ja nyt Valkeakoskelle sitä satasta ihan normaalisti, ja nyttakasintullessa oli ongelmia. Renkaissa se juttu on, meen lähihuoltikselle keskiviikkona. Tuli kyllä sanasotaa kun isä yritti ( kaikella kunnioituksella, mutta kun ikää on 82v niin voi jotain unohtua...) niitä työkaluja auton takarontista ja miksei voinu vaan ottaa mun kuvaustarvikekasseja pois ulos, vaan yritti sieltä alta ja olin että eikä!! ...totesin äiteelle että ehkä jatkossa meen huoltamolle vaihdatuttamaan...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään