Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kolmen kuuakusin sähkölasku 202,26 evroa, vaikka kulutus on aivan minimissään. Viime vuonna keskimäärin 3 kk n. 100 evroa.

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olutmoottori
    Olutmoottori

Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tammikuun lasku perusmaksuineen 73 € ja nyt helmikuu n. 20 € vauhdissa perusmaksuineen.
Joulukuu taisi olla vielä kympin korkeampi.

Silleen sähköyhtiö huijasi liittymän vaihdossa, että aikaisempi kiinteä kk hintainen soppari päättyi 30.1, eikä 31.1. vaikka sinne asti oli maksettu vanhasta sopparista
Uusi soppari siis alkoi päivän enneaikaisesti 30.1. aiheuttaen tupalaskutusta tammikuun viimeisenä päivänä.

Vahinkoa syntyi kyseisellä aikajaksolla n. 8 kWh edestä pörssisähköä.
Pitäisiköhän valittaa?

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen
Korjattu uuden sopparin alkamis pvm

Kirjoitettu

Että näinkin hyvin pääsi ajelemaan, olin ihan varma että tulee lyhyt alkulenkki ja vain töihin ja takas. Nyt on jo ajettu 63km, olisi pitäny vaan heti alkulenkin jälkeen lähteä työmatkalle..

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Mä taisin päästä just alle tonnilla viime kuukauden sähkön suhteen...  Elämä on, sanois operaattori

Jep jep. Wanhalla sopparilla olis ollut 200e tammikuu, nyt oli reilut 500e, ja alvialennuksella höystetynä. Elämä on. Tällä erotuksella saisi ostaa joka kolmas kuukausi vaikka uuden Garmin Edge 1040 Solarin. 😤

Edit: Tai siis about melkein joka toinen kuukausi uusi G. Huoh. Kiitos Putin.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Sori kun käytän ketjua väärin, mutta toimiiko toi lähimaksu hyvin noissa metroissa? ---

Sääli ettei olla samaan aikaan, olis voinut käydä vaikka pintillä pubissa :D 

Viimeksi (juuri koronan alla käytiin) toimi oikein hyvin. Samalla kortilla kun höylää, niin siinä on vuorokausimaksimit ja kaikki, ei paha. - Juu kiva olis ollut tuokkosella pyörähtää, mutta toiste sitten 😉

Ja ettei kokonaan väärinkäytöksi menisi, niin otsikon aiheeseen: tilaamani epäilyttävän halpa kajakki (ale 80%) on jo kuljetuksessa; minulla oli vahva epäilys, että olisi tullut jossain vaiheessa "sori pääsivätkin loppumaan" tjsp. Katsotaan nyt vielä mitä sieltä tulee.

Kirjoitettu

Pudotin pizzauunin lämpötilaa yhdellä asteella ja aikaisempiin vuosiin verrattuna sähköä on säästynyt n. 25%. 

Kirjoitettu

Se, että ilmeisesti radioteatteri käy ja kukkuu edelleen?

Pikainen kokeellinen googlaus ohjasi Areenan sivuille ja siellähän näitä vaikka kuinka.
En tullut tsekanneeksi kuunnelmien päiväyksiä, mutta perstuntuma jäi, että tuorettakin teatteria syntyy edelleen(?).

Tämä on vähän tämmöistä katoavaa kansanperinnettä. Ihan uteliaisuuttani tsekkasin, kun nuo äänikirjat taitavat alkaa olla tätä nykyä pop.

Täytyykin ruveta kuulostelemaan näitä, jahka sopivahetki löytyy. 

Kirjoitettu

Verenpaineeni nousu kiusaa erityisesti lääkärikuntaa, jota tapailin v. 2022 turhankin usein. Olen laittanut terveystietoja siniseen ruutuvihkoon jo vuodesta 2007 siskoni ostettua mulle vp-mittarin. Viimeksi vihkoa selatessani hoksasin, että alhaiset lukemat loppuivat siihen, kun ostin itselleni sähköfätin. Selvää on, että syke ja hengitystiheys ei nouse sähköllä samalla lailla kuin luomulla, mutta yllätys: Verenpaine sitten nousee. Tarttisko tehrä jotain ? Olen kiusannut chatgpt:tä myös terveysaiheisilla kysymyksillä. Tänään tuo väitti, että kestävyysharjoittelu on vp:n kannalta parempaa kun nopeatempoinen meininki.

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Verenpaineeni nousu kiusaa erityisesti lääkärikuntaa, jota tapailin v. 2022 turhankin usein. Olen laittanut terveystietoja siniseen ruutuvihkoon jo vuodesta 2007 siskoni ostettua mulle vp-mittarin. Viimeksi vihkoa selatessani hoksasin, että alhaiset lukemat loppuivat siihen, kun ostin itselleni sähköfätin. Selvää on, että syke ja hengitystiheys ei nouse sähköllä samalla lailla kuin luomulla, mutta yllätys: Verenpaine sitten nousee. Tarttisko tehrä jotain ? Olen kiusannut chatgpt:tä myös terveysaiheisilla kysymyksillä. Tänään tuo väitti, että kestävyysharjoittelu on vp:n kannalta parempaa kun nopeatempoinen meininki.

Ei auta välttämättä hoikkuus eikä lähes koko elämän kestänyt kestävyyskuntoilu - ( mittaa) nyt olikin yllättävän alhainen 140/99 ja ylösnoustessa huimasi, yleensä on 30 pykälää korkeemmat arvot. Jännitän koko ajan jotain, lenkille lähtöä, niin ei tähän mikään auta.
Sykettä ei saa alle 80 millään. 
En mene lääkäriin, laittaa mut sairaalaan ja sinne en mene, kuolen mieluummin kotona.

Mutta:
- Aamulehdessä ei mitään miesten yhdistelmähiihtokisasta kun vaan suomalaisten asioita. Jotain juttua kisan kulusta muuten olisin kaivannut. Vain tulokset oli. Kläbo toissapäivänä sprintissä, ja tosi hyvin jäi vain 12,2s. nyt yhdistelmäkisan voitosta!
- w-clubin liittymisnuket ( voi uudistaa jäsenyyden myös ilman niitä) kaikki kopioita jo aiemmin ilmestyneistä nukeista värivariaatioina. Ideat lopussa näköjään. Vain yksi nukke on muuten kiva mutta karmeet vaatteet. Sinänsä hyvä, mutta kun en ole nukkeja vähään aikaan ostanut niin olisihan sitä jotain voinut...

Kirjoitettu

Jaha, TAAS oli satanu lunta #& 
Ei ollut tarkoituskaan muuta kun pyöräillä kauppaan, mutta kelvit varsinaista söheröä. Sitten vielä sai tehdä auto-lumitöitä.
Onneksi ei nyt enää sada, muuten lintutarkkailuretki olisi peruuntunut ( tosin huomiselle ja huomiseksi luvassa aurinkoista) pilvisellä on helpompi kiikaroida kun voi joka suuntaan katsella.

Kirjoitettu

Joo, lunta sataa ihan taivaan täydeltä just nyt. Toki hiihtolomaviikko alkamassa, joten lumi kuuluukin olla maassa nyt. Kuukauden päästä voi olla sitten jo keväisempää.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.