Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu
16.3.2025 klo 08.25, alpensau kirjoitti:

Siellä alkaa syksy. No niin, tuli toiseen kertaan...

Jep, tämä on ihan suunniteltu ajankohta; luontokin on vähemmän väkivaltaista, kaikki eläimet ja kasvit eivät välittömästi yritä poistaa turistia elävien kirjoista ensimmäisellä kohtaamisella. Myös tuollapäin vallitsevat UV-indeksit ovat helpommin hallittavissa; senkään kanssa ei tarvitse leikkiä elämäänsä suurempaa. Esim. Ulurun alueella indeksien huippujen vaihtelu vuositasolla on 11-15; siis ympäri vuoden. Melanooma on tuollapäin kansantauti.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

• Viestejä 2.3k
  • Katselut 175.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ mä ostin tuommoisen Jaloviina-minipullon...ja sitten törsäsin oikein kunnolla 😄 

22.maaliskuu25%20ostoksia.jpg?img=smalle

torilta käsityöläisen omatekemiä, hiirulainen tuli  kaupanpääliseksi. Tokmannilta puput, lisäksi pikaliimaa ja pieni putelo hiuskiinnettä ( nukeille) = 35e yhteensä.
Ensi lauantaina ostan siniselle linnulle punavärisen kaverin, jos on. Lisäksi vaalikojuista sai ruisleivän, makkaran ja jotain siemeniä ( istutettava multaan...jaha, mä söin muutaman siemenen veteen liuotettuna...) siemenpussukan mukana tuli vielä pupu-tarra 😄 jonka laitan nuken kassiin koristeeksi.
Toki myös juttelin vaali-ihmisten kanssa, lähinnä otin esiin ympäristö/viheralueet. Ja tsemiä uudelle pormestariehdokkaalle.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
tarkennus

Kirjoitettu

Kunnollinen fillariteline pakoautoon. Tullut roudattua fillaria takapenkit kaadettuna, huonona puolena autojen muuttuminen kolmipaikkaisiksi. Vanhalla simppelillä Y-telineellä ei oikein tuonne maantielle viitsi lähteä vaikka onkin osoittautunut ihan toimivaksi sekin. Aika ruosteinen jo kun laitos on hankittu nuorison fillarien kuskaamiseen kouluun/koulusta tarpeen ilmetessä, jälkikasvu kuitenkin jo 20&25.  🙂

Kuitenkin, nyt tilasin semmoisen kahden fillarin telineen mallia uimalaituri. Ei Thule... vaan edullisempi vastaava. 

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu

^ mun  (kirjaimellisesti) autoon menee 3 fillaria kun ottaa etuvanteet pois. Eikä tarvi takapenkkiä kaataa.

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

^ mun  (kirjaimellisesti) autoon menee 3 fillaria kun ottaa etuvanteet pois. Eikä tarvi takapenkkiä kaataa.

Pikalukolliset vehkeet menee meikäläisenkin kieseihin, toi uusin on työkalulla irrotettavaa mallia -> en rupea purkamaan lyhyen kuljetuksen vuoksi. 

Kirjoitettu

^ no eipä mun tarvii enää fillareita autolla kuskata, paitti kesäkurapyörä kun kaveri on luvannu sen korjata ( etujarru) ja tuskinpa pystyn enää edes fillaroimaan. Hyvä jos pystyis joskus normaalisti käveleen.

Kirjoitettu

Tilasin harrasteeksi muodostuvaan käyttörotiskoon "vähemmän käytetyt" umpiot vajaa puoli miljoonaa hiottujen tilalle, kun  kivi halusi tutustua lasin takaiseen maailmaan tekemänsä reiän kautta. Tuulilasin paikkatarra on tuohon myös hyvä ensiapu.

Kirjoitettu

Oon niin laihtunu että nahkiaisenmuotoiset sormukset ei pysy. Tilasin 2 pienemmän kokoista ( taisin mainita tän jo...), ja tilasin myös yhden nuken, sillä on yksi mekko + kultakorut ja ne tarvii kantajan. Ei ollu kallis nukke.
Ja mitä näitä kannattaa laskea, olen saanu nukkekuvauksesta paljon iloa ja tekemistä, tehny heille ite vaatteita eikä semmoisia asioita voi rahalla mitata. Elääkin pitää.

^ mulla aikoinaan vastaantuleva auto pukkasi kiven tuulilasiin. Joo ei tullu mitään vauriota.
Mutta kun ajelin takas, oli pieni töyssy - ja koko tuulilasi halki. ONNEKSI on tuulilasiturva eli 200eurolla selvisin.

Kirjoitettu

Mammarouvalle uusi satula fillariin. Keep your asses happy.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Kyllä aikuinen raavas mieskin voi vetää viiskymppistä... Ittellä tämä ollut vuosia käytössä:

shopping?q=tbn:ANd9GcSUP-wSxEw9VPSzQMipD

Edit: Ontopic: Pyykinpesukone. Entinen alko pitää semmoista ujellusta linkotessaan että vain ajan kysymys ennenkuin olis rumpu lentänyt seinästä läpi kesken käytön.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Meillä petti tommonen edestä ladattavan rummun kiinnitys vajaa vuosi sitten. Oli jo tovin rumputtanut tavanomaista enemmän, eräänä kauniina päivänä se kolmisakarainen aluvaluköntti rummun takaa sanoi sopimuksen lopullisesti irti kesken linkouksen. Räiskis ja Pau, oli koneen runko vähän salmiakkina kun täys rumpu murjoutui perätilaan. 

Eipä siinä, helppo diagnoosi, uusi kone ca-zing. Rummusta sai kivan sputnikin pahviroskien poltteluun pihanperälle. 

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, Olutmoottori kirjoitti:

...eräänä kauniina päivänä se kolmisakarainen aluvaluköntti rummun takaa sanoi sopimuksen lopullisesti irti kesken linkouksen.

Linkousvaiheen ohjelmoinnissa on eroja. Edellinen Siemens osasi vatkata hyvin pienellä nopeudella siten, että tavara asettui tasapainoisesti pitkin rumpua ennen isompiin kierroslukuihin siirtymistä. Jokin sähköosa siitä sitten sanoi sopparin irti. Grundig tilalle. Ei niin minkäänlaista yritystäkään tasoittaa vaatemälliä ennen nopeaa linkousta. Tuo on lähtenyt kolostaan jo pari kertaa liikenteeseen. Mistä saa koneeseen käyttöliittymän, joka antaa tehdä enemmän säätöä ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.