Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Welcome to your YouTube Premium membership! Your payment method will be charged monthly starting on Apr 13, 2025.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ joskus oot ihmetelly mun nukkeostojani 🙄...mulla juutuubi näkyy ihan tällä perusliittymän hinnalla. Mitä erityistä tuo Premium tuo mukanaan? mainokset ei näy?
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: mainokset ei näy? Just tämä. Tästä ilosta joutuu maksaa 15e/kk. Ennen oli 6.90e/kk mut nostivat "vähän" hintojaan vuosi sitten about.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20251 vuosi Ilmanen Adblock ei vissiin toimi Youtubessa? Mulla ei ainakaan tää Avastin selain blokkaa Youtuben mainoksia, kaiken muun kylläkin, ei tuu millään sivulla noita banneri mainoksia.
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi Liitereissä Iberian viikot. Piti piri soosia, Empanada, Kinkkumunakas, Piripiri wings. Hemmetti, pyörittelin hyppysissä pienois rautasahaa ostomielessä, mutta jätin hyllyyn koska olin vain teriä vailla. Sitten kun kävin toisaalla, että niitä pelkkiä teriä, niin eihän niitä ollut. Pelkkiä sahoja ilman varateriä tuplahintaan. Vasta sitten tajusin, että Liiterin sahassa olisi varateriäkin mukana ja että varaterä siihen vanhaan ja toinen saha sitten kesäosoitteeseen, eikä siten jäisi ylimääräisesi. Täytyy sitten tänään linkuttaa takas tuonne, jos vaikka vielä olis hyllyssä, kolme oli eilen jäljellä. Hyvä väline pienoismallien kanssa nikkarointiin myös. Alta vitosen vempele. Muokattu: 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja - Garmin Instinct E - Garmin Alpha LTE - Continental Competition 25mm tuubi - Continental 40mm venttiilinjatkoja paketti
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi Liiterin kaarisaha. Olin pelkkää terää vailla, mutta koko setti sitten, kun kylillä ei ollut pelkkiä teriä tyrkyllä. Mukana tuli jiirilaatikko, mutta sahausaukot niin väljät, ettei tuolla juurikaan virkaa, jos jämptiä pitäisi tehdä, mutta sahaustukena toki toimii. Hyvää tuossa on tuon kahvan asennon muuntelu ja kääntö kaaren sisään säilytyksen ajaksi, kuha kahvan kiristystoiminto ala vain hölskyä sahatessa. Mukana kolme metalli- ja kolme puuterää hukattavaksi. Muokattu: 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 96 tölkkiä Italialaista kunnon appelsiini ja sitruuna limonadia (mehupitoisuus muistaakseni >20% noissa limppareissa, aplarit ja sitruunat sisilialaisia). Italiasta. Ilmaisilla posteilla. Kätevää.
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Ja nyt vielä Garmin nopeus- ja kadenssisensorit ja muutama ledeillä varustettu heijastinpanta ja -klipsu. Ja vaimolle kaulakoru.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi Rouvalle puolikas kameran kustannuksista. Sonyn RX10IV, kun oli Rajalalla tarjouksessa, mukaan muistikortti, laukku ja näemmä kaupan pääliäisiksi lisäakku. Tuo olikin oiva epeli, akun kyljessä USB ja indikaattorivalo, ei tarvi erillistä laturia. Tässä nyt ruokitaan akut ja odotellaan konffauksen riemuja...
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi Mulla on toi sama vehjes. Canonin järkkärisetti vaihtui tuohon. Hyvä peli!
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi Canon on ehdottomasti paras, myös r.i.p. Hannu Hautala oli Canon-miehiä. ( senverta Canonin runkoja ja obiskoja että vaihtaminen tulisi liian kalliiksi) No minkälaisia kuvia nyt tulee teidän Sonyllä tjsp.? kuvauksessa kun se kamera on vain väline, ja sitten on kuvaajan kokemus, olosuhteet, luontokuvissa myös sattuma...
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi Onhan tuolla kaapissa rouvalla Canonin vanha järkkärin runko ja muutama putkikin, mutta ei noita kukaan lähde raahaamaan lentokoneeseen ja kuukauden kestävälle retkueelle. Canonilla ei ole nykyään vastaavaa tuotetta tarjolla.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi Siirrän tän keskustalun kameratopikkiin Muokattu: 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi Autonvuokraa, majoitusta ja pari lentolippua tuonne alamaailmaan taas vaihteeksi. Nyt on retkueen setti täynnä, ellei sitten tapahdu ei- toivottuja muutoksia meistä riippumattomista syistä. edit. odotanko ehkä tapahtumaa; kyllä ja isosti Muokattu: 15. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään