Kirjoitettu 13. Huhtikuuta13. Huhti Joku neropatti rumppaa kokoajan kahvihuoneen patteria alle 15c... Miten voi olla aikuiselle ihmiselle vaikeaa ymmärtää sähköpatterin termostaatin toimintaa, jos siellä huoneessa on kuuma kun aurinko porottaa ikkunasta sisään niin se patteri EI lähde silloin päälle ja sitä huonetta EI saa viileämmäksi kääntämällä termostaatti minimiin, nyt pakkas yön jälkeen täällä on sitten oikeesti se +15, stana prkl, hlvt.
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta13. Huhti Epäilen että esimies tekee taukotiloista tahallisesti epämukavia. Ei nyt hirveesti vituta, mutta eilen kun menin Helsinkiin, pomoni sattui istumaan junassa käytävän toisella puolella. Ei siis mitenkään sovittua, kumpikin meni siviilimenoihin. Tekoäly arvioi että todennäköisyys tälle on noin 1/14000 per elämä. Onko maailmankaikkeudella joku painotettu todennäköisyys? Moni uskoo Murphyn lakiin. Tällänen sattuma siis tulisi jos eläisin 14000 kertaa elämäni.
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta13. Huhti 1 hour ago, alpensau said: Kannattaisiko alkaa lottoamaan ? Jos ajattelee todennäköisyykiä voittoihin, niin ei. Mutta jos ymmärtää, että euro-pari viikossa uppoaa yleiseen rahankäytön kohinaan, niin kyllä totta kai. Ikipeli pyörimään ja unohdus.
Kirjoitettu 13. Huhtikuuta13. Huhti Menetän rahaa lottoon joka viikko. Ei oikein tule mitään. Olen sitten Martingale-strategialla ottanut ruletissa lisärahaa veikkaustilille, mutta alkaa oleen todennäköisyydet siinä jo mua vastaan, niin täytynee lopettaa. Moni asia ei noudata (mielestäni) raakaa todennäköisyyttä, mutta mistä se johtuu, on eri asia. Musta toi nykynen pomo on ehkä paras tähänastisista ja ollaan samalla aaltopituudella -> vaikuttaako tämä siihen että kumpikin saa idean lähteä sunnuntaina Hesalaan?
Kirjoitettu 14. Huhtikuuta14. Huhti 13.4.2026 klo 11.33, alpensau kirjoitti: Kannattaisiko alkaa lottoamaan ? Mä aloitin joskus noin 35-vuotiaana. Menin kaupan kassalle juurikin sanoin "mä taidan olla nyt siinä iässä, että pitää alkaa lottoamaan. Miten se toimii?". Siitä asti ollut pääsääntöisesti (joskus joitain kuukausia unohtunut) yksi rivi lottoa kestotilauksena. Ilman jokereita, tuplauksia ym eli euron viikko. Nykyään asiaa ei tarvii juurikaan muistaa, kun Veikkaus-tililtä se on voimassa niin kauan kuin siellä tilillä oleva raha riittää. Aikanaan sen sai vain 10 viikoksi maksettua enintään kerrallaan.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta15. Huhti 16 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Mä aloitin joskus noin 35-vuotiaana. Menin kaupan kassalle juurikin sanoin "mä taidan olla nyt siinä iässä, että pitää alkaa lottoamaan. Miten se toimii?". Siitä asti ollut pääsääntöisesti (joskus joitain kuukausia unohtunut) yksi rivi lottoa kestotilauksena. Ilman jokereita, tuplauksia ym eli euron viikko. Nykyään asiaa ei tarvii juurikaan muistaa, kun Veikkaus-tililtä se on voimassa niin kauan kuin siellä tilillä oleva raha riittää. Aikanaan sen sai vain 10 viikoksi maksettua enintään kerrallaan. Pääpotti tulee, kun oot viimeisellä sairasvuoteella.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta15. Huhti Lohjan keskustan ja Nummelan välillä on mopohyväksetty pyörätie, josta Nummelan pää on kokonaan uusittu. Jos jättää talven hiekat siihen kesän yli, niin ne on siellä valmiina ensilumille. Ihan ihme touhua. Pitääkö mennä itse lakaisemaan ? Muokattu: 15. Huhtikuuta15. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta15. Huhti Minä lopetin jokun aikaa sitten lottoamisen ja päätin rikastua siitä säästyneillä varoilla. Toki vaurastuminen tapahtuu hitaasti, n. 50 €/v, mutta nopeammin kuitenkin kuin Lottoamalla. Muokattu: 15. Huhtikuuta15. Huhti, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta15. Huhti 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Lohjan keskustan ja Nummelan välillä on mopohyväksetty pyörätie, josta Nummelan pää on kokonaan uusittu. Jos jättää talven hiekat siihen kesän yli, niin ne on siellä valmiina ensilumille. Ihan ihme touhua. Pitääkö mennä itse lakaisemaan ? Lohjan uimahallilta Muijalan suuntaan 25-tien varren pyörätie olikin surkeassa kunnossa pari vuotta sitten kun viimeksi sitä ajoin. Sellaisia poikittaisia halkeamauria muutaman metrin välein. Hyvä jos on uusittu. Mutta vois ne hiekatkin käydä keräämässä. Jos joku vaikka rullaluistella haluaisi ja muutenkin toki.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta15. Huhti 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Pääpotti tulee, kun oot viimeisellä sairasvuoteella. Joo se on kyllä harmi, että käärinliinoissa ei ole taskuja.
Kirjoitettu 15. Huhtikuuta15. Huhti 20 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Lohjan uimahallilta Muijalan suuntaan 25-tien varren pyörätie olikin surkeassa kunnossa pari vuotta sitten kun viimeksi sitä ajoin. Sellaisia poikittaisia halkeamauria muutaman metrin välein. Hyvä jos on uusittu. Mutta vois ne hiekatkin käydä keräämässä. Jos joku vaikka rullaluistella haluaisi ja muutenkin toki. Samat urat siellä on. Uutta on vasta Mineriitin (Swisspearl) tehtailta Nummelan lentokentän eteläpäätyyn. Harjulta alas Helsinkiin päin menee 1125-tien kanssa samansuuntaisia väyliä. Siellä on jopa jotain näkemistäkin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään