Kirjoitettu Lauantai klo 13:073 vrk Ostin vartavasten paperinenäliinoja, ettei nenä mene aivan ruvelle jos käyttäisi talouspaperia nenän hiomiseen. Tottahan toki olen jo pari kertaa napannut talouspaperin enkä paperinenäliinaa klyyvariin. Elämäni tähtihetkiä. Niinku.
Kirjoitettu Lauantai klo 13:333 vrk Hyvän nenäliinan saa vanhasta sanomalehdestä, kun pujottaa sen käytettyihin sukkahousuihin ja lisää hieman vettä tai ruokaöljyä. Nesteessä muhinut lieju levitetään arkeiksi ja kuivuttuaan näitä voi käyttää niistämiseen. Naapurin lapset voivat kaksimielisesti sitten irvailla "mustetta nenässä". Mä käytän aina talouspaperia, pysyy kiinni luonnossa ja valmiina ankariin olosuhteisiin. Tai sit Lahti-niistän, eli toinen sierain sormilla tukkoon ja voimakas puhallus päätä sen verran taivuttaen, ettei räkä lennä päälle. Tätä voi käyttää varsinkin kadulla jos ihmisiä on lähellä, leimaudut heti urheilijaksi.
Kirjoitettu Lauantai klo 17:113 vrk Naisten käytettyjen sukkahousujen haarakiilasta saa myös jännän hajuisia nenäliinoja luin kerran Niksi-Pirkasta.
Kirjoitettu Lauantai klo 17:133 vrk Joo ja pyöräillessä kerran niistin "normaalisti" toisen sieraimen tukkien ja kovaa sivulle töräyttäen niin eiköhän takaviistossa ns.kuolleessa kulmassa ollut joku nainen mua just ohittamassa. Aika nolona pyytelin anteeksi. Hän ei näyttänyt iloiselta.
Kirjoitettu Lauantai klo 17:163 vrk Mutta ei vituta tällä hetkellä. Istun Sappeella leirintäalueen saunan terassilla olutta juoden. Tulin itsekseni tänne ajelemaan parkkia ja yöksi telttaan. Tämän päivän ajot jäi lyhyeksi, kun alkoi kaatosade. Ehdinköhän 3 laskua. Mutta huomenna on päivä uuus ja pitäis olla nätti keli. Ne 3 reittiä mitä ajoin olivat myös erinomaisessa kunnossa.
Kirjoitettu Sunnuntai klo 09:242 vrk Lähdin kauppaan ostamaan inkivääriä. Ostinko inkivääriä? En ostanut inkivääriä. Nyt minulla ei ole inkivääriä.
Kirjoitettu 15 tuntia sitten15 h Kirjoittaja Lievästi. Uusi 5G ulkopömpeli pitäs/piti tulla tänään paikalliseen Poweriin noudettavaksi. Arvatkaa onko kuulunut mitään. Ei. Ja kyselin Powerin chätissä asiasta, vitun tekoälyjeesus heitti vaan etteriin disclaimerit että vaatii että purkavat liikkeessä kuorman ja skannaavat saapuneeksi, sitä ennen et voi mennä noutamaan mitään. Ei kertonut että onko edes ollut oikeasti menossa tänään sinne tms. No, nyt odottelen saapumistekstaria.
Kirjoitettu 14 tuntia sitten14 h Etäisesti harmittaa suolakaivoksessa resurssipula joka kusee ihan suoraan meikäläisen henkilökohtaisiin muroihin. Hommat jumittaa, projekteista ei pääse kunnolla irti kun ns. viimeistelytyöt eivät etene. Näistä ei kuulemma tarvi persettään repiä mutta minkäs teet kun ei pysty olemaan välittämättä. ☹️
Kirjoitettu 13 tuntia sitten13 h Kirjoittaja 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti:Millainen etäisyys VesaP:n torpalla on mainittuun mastoon ?Noin 50m ehkä. Nyt on uusi pömpeli takakontissa ja auto laturissa. Huomenna asentelen tuon.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään