Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Varastettu pyörä

Featured Replies

Kirjoitettu

Minulta kähvellettin tänään pyörä. Uusi cyclocrossari. Missä muualla kuint tori.fi:ssä ja huuto.netissä niitä yleensä yritetään kaupitella? Poliisi ehti jo vähän kommentoida, että melkoisella varmuudella sitä ei löydy.

• 4 months later...
Kirjoitettu

Täältä kannattaa myös katsella, josko tulisi vastaan:

https://www.pprek.fi/varastetut-polkupyorat

Tuo on siitä hyvä paikka ilmoitella, ettei tarvitse liittyä joka ikiseen Facebookin ao. ryhmään tms. Itse olen myös rekisteröinyt oman pyöräni tuota kautta, nykyään näemmä hinta rekisteröinnille halventunut ollen nyt vain vajaat 5 euroa. Eihän tuo varkauksia estä, mutta tuolla on sitten jo valmiina kaikki tieto omasta pyörästä kuvineen kaikkineen, jos niin huonosti käy että fillari katoaa varkaan matkaan.

• 2 years later...
Kirjoitettu

Pöllin sopivan aiheen omaavaa säiettä hieman: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/00adffb7-7566-4bd7-a21b-e0eed44898bd

Lainaa

Helsingin poliisi paljasti sattumalta varastettujen polkupyörien varaston itähelsinkiläisestä kerrostalosta sunnuntaina 8. lokakuuta.

Nyt poliisi on tehnyt varastetuista pyöristä listan. Poliisi kehottaa helsinkiläisiä käymään läpi, löytyykö oma varastettu pyörä siitä.

Ei sais yleistää, mutta näin pirkanmaalaisena toi "itähelsinki" ei yleensä herätä kovin positiivisia fiboja...

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

Siellä pitää asua, ennenkuin juttu aukeaa. Marjaniemi on aika jees ainakin päällepäin. Kontula on sitten pelkkä eksotiikkaa. Mä olen aina tykännyt hertsikan suunnasta. Espoo on syvältä.

Noissa pyörissä on yhteistä paremmin pidetyt jäykkäperämaasturit. Onkohan liimanäppi kleptomaani, koska varastoa  on kertynyt niin paljon ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 7 months later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.