Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Video

Featured Replies

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Seuraako kukaan muu Gregin matkaa Alaskasta Argentiinan eteläkärkeen ? Hyvää settiä Kolumbiasta kolme varttia.

Tämä oli hyvä nosto kun en juurikaan roiku videopalveluissa. Nyt sairasvuoteella katsellut tuon Kolmbia-etapin lisäksi Alaska - Roosevelt Lake välin eli jotakuinkin 13-14 jaksoa surauttanut tänään.

Nämä aina mietityttää, levottomana sieluna vangittuna oravanpyörään, voisipa ite jättää kaiken ja ajaa maisemaan.

Muokattu: , käyttäjä: Olutmoottori

• Viestejä 50
  • Katselut 7.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Mielenkiintoinen video Polen valmistuksesta. Satuin ajamaan pari viikkoa sitten viereiseen parkkiruutuun Leon kanssa, mukava mies Valkkasin verkkokaupassa aivan kaikilla herkuilla

• Manuaalia yritin pitkästä aikaa. Ei oikein lähtenyt. Varsinkaan silloin kun kuvasin.   20230917_102115.mp4

• Pääsin viimein Whistleriin kesäkaudella tossa viikko sitten. Onhan se fillarointiinkin melkoinen paikka. Koska olen vanha succis, niin enhän minä mihinkään A-Line tyyppisille poluille kykene, mutta no

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Nyt luet Päivi ja Santeri Kanniston kirjoja, niin he selittävät että jokainen voi lähteä. Heillä tosin itsellään oli tönö Kauniaisissa ja ilmeisesti muutakin omaisuutta ihan kivasti, mut...

Tosta vaikka ilmaisena äänikirjana https://kirjatohtori.blogspot.com/2022/04/elamani-nomadina-aanikirja-mp3-ilmainen.html#more (hävettää myöntää että mulla on toi kirja)

Omasta mielestä tälläset reissuvideot ja blogit sun muut on jees, mut en jotenkin siedä jos valahtaa suorituskeskeiseksi, varsinkin jos päähenkilö valittaa. Onhan se pirullinen klisee se "tärkeintä ei ole päämäärä vaan matka" mut ite olen ton koulukunnan ihmisiä.

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

En tiedä näistä kulkureista mutta omalla kohdalla lähtemistä rajoittaa juurikin se ettei sukan varressa ole muuta kuin jalka, ja toki pitää muistaa että perheellisenä voisi olla aika itsekästä sanoa kaikille "heippa mä lähden nyt kolmeksi vuodeksi reissaamaan, pärjäilkää".

Sponsoreita noilla toki monilla on, eikä se ole väärin. En ehkä haluaisi lähteä oikeasti rahattomana pummina tai päivä kerrallaan tyylisesti mihinkään. Vaikka näitä aina unelmoi niin about jalat maassa tyyppinä olisin jo aika tyytyväinen tilanteeseen jossa eräs puoli tuttu yrittäjä oli jokunen vuosi sitten, lapseton aikuiseen ikään ehtinyt moottoripyöräilystä pitävä pariskunta. Bisnes ei tarvinnut jokapäiväistä ohjausta ja kun talouden THE ikänestori koira siirtyi ikuisuuteen niin tajusivat "hei, ei tarvii tulla esim viikon moporeissulta himaan vaan voi kääntää keulan vaikka minne jos siltä tuntuu".

Kirjoitettu

Joo, omasta näkökulmasta normaalilla ihmisellä ei ole mahdollisuutta lähteä tollaseen ja nää urbaanidiginomadit on vissiin ollut nyt 20 vuotta reissussa (Kannistot) tai jotain, niin sehän on ihan arkea. Reissun yksi juttu on mulle se, että se katkaisee arjen. Lisäksi vanhemmiten on tullut vähän tätä "onko pakko"-fiilistä matkusteluun.

Kirjoitettu

3 kertaa vuodessa Italiaa oli hieman liikaa (v 2010). Oltrepo pavese, amalfirannikko (nocelle-positano) ja lecco. Sit pidinkin 8 vuotta taukoa, kunnes jatkoin fillaroinnin merkeissä.

ööööö menikö väärään ketjuun... olkoon

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.