Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis Aika monta desimaalia. 😁 Perikunta kiittää. Mut jos jäisi vain velkaa, perikunta olisi aidosti surullinen. Muokattu: 10. Maaliskuuta10. Maalis, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis Kirjoittaja 2 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Aika monta desimaalia. 😁 Perikunta kiittää. Mut jos jäisi vain velkaa, perikunta olisi aidosti surullinen. Nyt et ymmärtäny. Miten niin desimaaleja?? en ole kyllä nyt sentteihin kiinnittäny huomiota.. Yksi numero joka oli 7 on nyt 8. Ei ole velkaa enkä otakaan...perikunta ? meneekö se sitten lähimmäiselle sukulaiselle? Muokattu: 10. Maaliskuuta10. Maalis, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 10. Maaliskuuta10. Maalis Selitys parenteeleistä wikissä. Esimerkki: Jos sinä kuolisit pian, sun ilmeisesti elossa olevat vanhemmat olisivat perimysjärjestyksessä ensimmäisinä. He voisivat kieltäytyä perinnöstä, jolloin heidän elossa olevat lapset tulisivat tilalle.
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta11. Maalis Kirjoittaja ^ meillä onkin kisa käynnissä, kuka lähtee ekana. Oikeesti, kun ajattelenkin menen ihan paniikkiin ja itken. Nyt eletään kun vielä voidaan ja nautin Loukonlahden luonnosta niin kauan kun vielä tuossa on vapaana...
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta11. Maalis Kisa käynnissä... Muistan tuollaisen puheen vajaa kolmikymppisenä. Puhuja hävisi. Muokattu: 11. Maaliskuuta11. Maalis, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta11. Maalis Kirjoittaja ^ vuonna 1996 olin sairaalassa ja leikattiin suolisto, eipä ollu fillarfoorumista tietoakaan. Eikä koko pyöräilyharrastuksesta. Eikä digivempaimista. Sensijaan olen monta kertaa todennu että vaikka tuomittiin jo "ei elä yli viikonlopun" mietin että haluan elämältä hyviäkin kokemuksia. Oikea päätös. Sillä myöhemmin sain hyviä kokemuksia kukkuroittain. Ai sitä ennen...öö, no ei muista mitä silloin edes puuhastelin. 1992 muutin Pirkkalaan.. Ja löydettyäni nahkiaiset ja luontohommat elämä ja elämänarvot muuttui totaalisesti.
Kirjoitettu 11. Maaliskuuta11. Maalis Kirjoittaja ^^ sanon ( tai siis kirjoitan..) sulle legendaarisen foorumilauseen: Hanki oma elämä Kun nyt näköjään olet valinnu mun postauksien seuraamisen ja kuittailun elämäntehtäväksesi. Sinänsä kiva että kiinnostaa, mutta jotain rajaa nyt.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta29. Maalis Kirjoittaja Tätä päivää niin odotin, ja jännitin...että mitenköhän se autoilu nyt sujuu..aattelin että ajan Lempäälän kautta että saa hitaammin.. No mitä vielä! hyvinhän se ajaminen meni moottoritien kautta, ja vielä kotipihassa parkkeeraus naapuriautojen väliin. Tuli hieno tunne, että ei ne kaikki haaveet ole pohjamutiin haudattu 🙂
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis 11.3.2026 klo 08.33, tempokisu kirjoitti: ^^ sanon ( tai siis kirjoitan..) sulle legendaarisen foorumilauseen: Hanki oma elämä Kun nyt näköjään olet valinnu mun postauksien seuraamisen ja kuittailun elämäntehtäväksesi. Sinänsä kiva että kiinnostaa, mutta jotain rajaa nyt. Mitä hattua !? Aika paksua settiä.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis Kirjoittaja ^ ja kyvyttömyys iloita toisen ilosta ja onnistumisesta. " mukava kuulla, ja tosikiva että iloisin mielin kohti tulevaa" Hieman ristiriitainen kommentti tähän, mutta jos on jotain mitä haluut tehdä, tee se ! Raha ei ole elämän tärkein asia, perhe on.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis 11.3.2026 klo 08.33, tempokisu kirjoitti: Hanki oma elämä Mä hanskasin tuo asian maaliin jo 20-30-vuotiaana. Joku ei oo nyt kartalla.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta30. Maalis Kirjoittaja 4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Mä hanskasin tuo asian maaliin jo 20-30-vuotiaana. Joku ei oo nyt kartalla. Tuon ikäisinä taistelin hengestäni kun oli anoreksia par..siis pahimmillaan. Sitten infernaalinen sepsis ja paksusuolen kuolio. 25kg ( revi siittä )." ei elä yli viikonlopun"... Mutta päätin valita elämän. Ai joo, tämähän on hyvän mielen topicci että jos palattaisiin takas aiheeseen. Olen iloinen joka aamu kun herään, ja lintu/uintilenkeillä. Muokattu: 30. Maaliskuuta30. Maalis, käyttäjä: tempokisu tarkennus
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta31. Maalis Kirjoittaja Palataanpa asiaan 🙂 Taannoin olin paikallislehdykäisen haastattelussa. No nyt se juttu oli lehdessä. Mä näytän kuvissa kyllä ihan ukkelilta 😄 mutta oikeutetusti vihaiselta siinä kuvassa kun näytän paikkaa josta lintulauta vohkittiin. Jutussa todetaan että jos aloittaa lintujen ruokinnan, niin sitä pitää jatkaa talven yli. Kyllä. Mutta hauskinta oli ( näin 3 vuoden lintutarkkailua ja vajaa 2 vuotta lintukuvausta...) että olen "taidokas lintukuvaaja" 😂 *reps* semminkin kun tänään(kin) tuskailin kameran kanssa valotus ja tarkennus, just kun saa tarkennettua, kohde lentää pois. Ja sitten häiritsevä oksa...tää on kyllä ikuista harjoittelua, 30 kuvaa ja ehkä 2 kelvollista...toisaalta se pitää harjoittelua yllä. Muokattu: 31. Maaliskuuta31. Maalis, käyttäjä: tempokisu kirotusvirhe
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta1. Huhti 19 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Taannoin olin paikallislehdykäisen haastattelussa. No nyt se juttu oli lehdessä. Mä näytän kuvissa kyllä ihan ukkelilta Jäsen concorde (muistaakseni) laittoi jo viikko sitten kyseiseen artikkeliin linkin tuonne julkiselle puolelle. Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, näytät ukkelilta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään