Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tempokisun terveisiä

Featured Replies

Kirjoitettu

Mä en nostelisi 25 kg painoja kuntoilumielessä. Betonisäkit on nykyään 25 kiloisia - miehet ei oo enää rautaa vaiko shrinkflaatiota ?

• Viestejä 232
  • Katselut 13.6k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Yritin sun puolella olla tuossakin. Ja sinä vaan haukut... Ja jos et tajua kertakaikkiaan miksi sut tänne omaan osioon siirrettiin (mikä oli Sulolta todella hieno vastaantulo kun et saanu kokonaan ken

• Ja kas, Laji.fi - foorumilla mut on ylennetty luottamustasolle 😄 mä olen semiaktiivisesti sinne nahkiais- ja lokkikuvia laittanu...( teknisesti mulle vaikeeta, mutta onnistui ) tätä kautta pääsin myös

• Huhuun.. kuulolla ollaan!

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

25kg on naiselle ihan hyvin. Mä esim. annoin 32kg kahvakuulan veke, kun ei tullut enää tehtyä sillä juuri mitään. 

Kirjoitettu

Eiku kokeilemaan. Mä jouduin erityisesti sikaloissa tekemään liiankin suurta vääntöä. Töistä kaksi nivustyrää. Esim. jalattoman emakon auttamista ruokintaruuhelle hännästä nostamalla. Kuolleiden emojen punnertamista lähemmäs ulko-ovea jne jne. Voisin kokeilla 63 kiloista. Oma paino siinä 67 kg huitteilla.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^Toi kilomäärä ei vaikuta kovalta, mut voimamieskään ei saa ylös. Olisko salaisuus paksussa kahvassa, kuulema paksulla tangolla esim. maastavetotulokset tippuu tosi paljon. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^ sinänsä olen kumminkin tosi onnellinen että ei tarvi mitään, töitä tehdä. Eikä käydä TE-toimistossa ( tjsp)
Parempikuntoisena olisi aikaa ajella/kävellä pitkiä matkoja. 
Usein tulee ajatelleeksi että mun elämä on vailla tarkoitusta...avantopulahduksen jälkeen tuumin että onhan elämässä tosikivoja asioita, ja koskaan ei tiedä....kun toiveet voi oikeasti tapahtua, ja sitä satakertaisesti.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No just joo...jotain eläimiin ja luontoon liityvä asia kiitos. Nauttia elämästä resurssieni puitteissa. Olen myös huomannu että se avantopulskahdus tuntuu kivalta, aiemmin kun kävin ( jotain 20 vuotta sitten) tosi stressaavaa eikä auttanut mitään. No tuolloihan pyöräilykin oli stressaava pakko, ihan itekin ihmettelen miten sitä jaksoi...ja satanen oli vaan alkupala.
Enite ihmetten että pyöräilystä luopuminen ( hetkellisesti ) ei stressannut. Jalat ei jaksa ajaa, jostain 5km häröilystä ei tule kun pahalle tuulelle; en jaksa ajella 3 tuntia, mutta kävellen se menee. Pyöräillessä tulee vilu, mutta kävellessä jopa hengästyy ja hiettyy. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
19 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Mä en nostelisi 25 kg painoja kuntoilumielessä. Betonisäkit on nykyään 25 kiloisia - miehet ei oo enää rautaa vaiko shrinkflaatiota ?

15kg on liian kevyt! Yksi paino siis tulee molemmin käsin, ovat yksittäisiä. 5-7,5 painot vielä on näitä kaksittain mutta liian kevyitä nekin. 
Toivon että saisin lisää lihasta ! Joskus hyvin kauan sitten toisessa kädessä 15 ja toisessa 25, meni myös etunojapunnerrus alas asti. Ja tuleehan kauppareissuista painoharjoittelua repun kanssa tallustaen. Selkä ei nyt ole kovasi innoissaan...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

😢 paljo herkemmäksi olen tullu, oli se sitten iloa tai surua/huolestuneisuutta. 

Masutauti tuli. Ei pysy mikään sisällä, sen jo tuntee niin turha siinä on mitään ateriaa...
No tottakai kerroin äiteelle. 
Että omaa vikaa ja sä tuosta enää mitään parane  etkä ikinä pääse autolla ajeleen. 

Olen oikeesti yrittäny syödä, hyvin ja sitten sitä välipalaakin. 
Mutta nyt kun oma äitinikin on luovuttanut, itken ja ... nyt on taas sellainen tilanne että - mitä mä teen? luovutanko vai yritän hiljakseen jatkaa.......

CristaliaS%20Scarred%20kL1.jpg?img=small

Otin autoni käyttöön ihan oman mielenterveyteni takia, ihan hirveetä Trafin sivulla kun on isot punaiset merkit että !käyttökiellossa! >>>
Ei ole enää, eikä se nyt tarkoita että heti lähdetään ajelulle. En vaan kestäntyt tilannetta jota vastaan olin alunperinkin, jotain 160euron palautuksen takia. 

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Onkos jäsen @tempokisu:lla kaikki ok kun tullut pisin palstatauko tyyliin ikinä? Vai aloititko vihdoinkin sen Suomen ennätysajon vuosikilsoissa etkä jouda höpöttelee täällä? Aikaahan sulla ainakin nyt olis. 150km/pv antas jo melkein 55tkm. Ei tarviis ajaa kuin 15km/h 10h/pv ja jäis vielä 14h/pv muihin aktiviteetteihin!! Onko projekti jo päällä?

Kirjoitettu

^Täh? Ollaanko me kaikki muka Kisua kiusattu? Ollaan yritetty tsempata ja kannustaa, vaikka tietysti välillä hermo kuvainnollisesti mennyt, sitä ei auta kieltää. Mutta että KIUSATAAN??

Ihan vilpittömästi itse esim olin jo semihuolissani että ei ole käynyt jotain, siksi kysyin! Hienoa jos Kisulla menee hyvin kuitenkin ja elämä jatkuu vaikkakin vissiin täällä palstalla sit vähemmissä määrin.

Edit: En tiedä näkikö Kisu tätä tuolta toisaalta mutta ei tätäkään kiusausmeiningillä tehty, vaan ajatuksella!

Copilot_20260416_144422.png

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

No hyvä on. Tosin Vesalle vastaan mukaillen omaa vastaustasi "se ( kotiarestin syy ) on sulle tuhat kertaa sanottu enkä jaksa enää rautakankesta vääntää.." enkä edelleenkään tiedä.
Koko kotiaresti on kiusausta, ja miksi? kuka uskaltaa sen kertoa. Niinpä.

No ei todellakaan mene hyvin. Isoja terveysongelmia, ja niitten takia on itkua riittäny niin ei niitä kyyneliä enää tämän palstan kautta jaksa.
Tommonen tekoälykuva vielä , varmaan hyvä ajatus mutta toteutus menny täysin pieleen. Inhoon pinkkiä, ajelen ihan tummanpuhuvissa normivaatteissa, on oranssit lyhyet hiukset ja oon tuota hahmoa puolet laihempi, eikä hiki tule ajellessa vaan kylmä, kotiin tulen henkihieverissä eikä naurata. Kun oikea nilkka on kävelystä kipeytynyt, olen asiointiajelua 10-30km joskus ajellu, paha mieli vaan tulee kun ei jaksa.
Tompalle, ei todellakaan routa porsasta kotiin...lähinnä olen miettiny että ei helmiä sioille.
Feispuukkiin laitan jos jotain kivaa ollu.

la047A9266.jpg?img=smaller

Mutta on iloisiakin uutusia; Saan "Lintuviesti"- lehteen Loukonlahden lokkien tarinan 2023-2026 ( pesäkivistä jäljellä enää rippeet...)
ja tänään sain tilaisuuden kun seurakunnan tilaisuudesta uupui hartauden pitäjä. Mä ilmottauduin, ja kun pääaiheena on luonto, mitään sen kummempia valmistautumisia tarvittu. Tällaisista asioista saan nyt hyvää mieltä, ja jopa itseluottamusta.

Kuten sanottu, tämä kotiaresti ei inspiroi. Se pitäisi eka purkaa ja antaa mulle asiaankuuluva arvonimi ( eri kun jopolla). Että ehkä ei aikoihin tavata, jos ikinä enää.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.