Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi Sama täällä, mikähän oli se starttiaika suunnilleen ja estimaatti perille tulosta? Kelien puolesta huolettaa, kun olin eilen katsovani sääkartasta rannikkoa alhaalta ylös myötäilevän sadealueen. Toivottavasti tämä ei ollut matkalla sisämaahan, kun silloinhan se olisi lähtenyt kastelemaan reittiä ainakin alkuvaiheessa. Foreca: Kevätsää loittonee: Salamointia, sateita ja tuulta – lunta tulossa paikoin jopa 20–30 cm. https://www.foreca.fi/meteorologilta/y87h8l2w Muokattu: 3. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi Huomista. Ennakkojuhlat perhepiirissä, piti lähteä porukalla ulkoruokintaan, tai pitää grillipirskeet. Sää on epäsuotuisa, osa on töissä ja sunnuntaina paremmat ruokaravintolat ovat kiinni ja maanantaina vain minä ja rouva ovat vapaalla. Muokattu: 3. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 21 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: VesaP:n väliraportteja. Nelonen on pitkä siivu paskassa kelissä. En enää nykyään lähtisi, otan kyllä nöyrästi pipon päästäni ja kumarran syvään. Voimia ja jaksamista toivottaen. Joo. Olihan reissu. 417km. Josta eka 200km vesisateessa ja sivuvastasessa tuulessa. Satoi suht reippaasti jo alusta asti kun junasta ulos astuin. B300 sato myös vettä mutta lämmöt yöllä oli sateessakin 10-11. Nyt lämmöt oli 3-4. Oli ihan next leveliä tuo homma. Olin jo satasen jälkeen niin valmista kauraa ku kylmä kangistaa ja vie mehut. Noh, kotia asti pääsin. Otin B400seni loppukuitin Röykän K-Marketista 404km kohdalla enkä ajanut enää lähiAlepalle kuten oli pläni. Rullasin sit 13km kotia suoraan. Nyt suihkussa käyty ja iso kasa pastaa syöty. Oikee käsi ei kestä stna, menee joku nivelside ehkä niin kipeeksi ettei kestä pitää tangosta kiinni ku koskee ni sikana. No, tässä speksit itte B400 ajostani siis: 404km, ajoaika 18h59min35sec, keskari 21.3 km/h, keskiwatit 138w ja keskisyke 129. Huomenna EN aja... Ne sällit ja pimut on jotain aivan älyttömiä mitkä näitä voi ajaa vaikka viikon putkeen 4h yöunilla joka toinen yö. Ei voi käsittää. Edit: Ai jopokin kyseli, joten tässä sullekin infoa 🙂 Muokattu: 3. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi 19 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: Joo. Olihan reissu. 417km. Josta eka 200km vesisateessa ja sivuvastasessa tuulessa. Satoi suht reippaasti ku junasta ulos astuin. B300 sato myös vettä mutta lämmöt yöllä oli sateessakin 10-11. Nyt lämmöt oli 3-4. Oli ihan next leveliä tuo homma. Olin jo satasen jälkeen niin valmista kauraa ku kylmä kangistaa ja vie mehut. Noh, kotia asti pääsin. Otin B400seni loppukuitin Röykän K-Marketista 404km kohdalla enkä ajanut enää lähiAlepalle kuten oli pläni. Rullasin sit 13km kotia suoraan. Nyt suihkussa käyty ja iso kasa pastaa syöty. Oikee käsi ei kestä stna, menee joku nivelside ehkä niin kipeeksi ettei kestä pitää tangosta kiinni ku koskee ni sikana. No, tässä speksit itte B400 ajostani siis: 404km, ajoaika 18h59min35sec, keskari 21.3 km/h, keskiwatit 138w ja keskisyke 129. Huomenna EN aja... Ne sällit ja pimut on jotain aivan älyttömiä mitkä näitä voi ajaa vaikka viikon putkeen 4h yöunilla joka toinen yö. Ei voi käsittää. Edit: Ai jopokin kyseli, joten tässä sullekin infoa 🙂 On se äijä. Hoida se konttorirotan käsivaiva pois, niin kestää se käsi ajamistakin. Selkävaivat lienevät jo mennyttä, oletan? Muokattu: 3. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Selkävaivat on edelleen mukana ja riippuu vähän kerrasta miten paljon vaivaa. Yleensä vaivaa pahiten jos tarjoaa watteja reilusti polkimiin. Myös tempotangolla makaaminen pitää ottaa varovaisen maltilla. Eniten nykyään tuntuu toi käsi vittuilevan. Oli suht tuskaa pitää lusikkaa kädessä äsken syödessä. Kyllä, tosimies syö about kaiken lusikalla. 😄
Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 20251 vuosi 8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: ... Ne sällit ja pimut on jotain aivan älyttömiä mitkä näitä voi ajaa vaikka viikon putkeen 4h yöunilla joka toinen yö. Ei voi käsittää. En minäkään. Mun nukkuminen on 10-12 tuntia, kuten tänäänKIN jouduin kuunteleen merisään yle-areenasta. Ihminen kun on psykofyysinen kokonaisuus, tilanne voi kääntyä täysin päälae...pepulleen, ja tasan tarkalleen tiedän mikä mulla tämän aiheutti. Odottelen niitä kortteja ( pankki, ajo,kela) ja sairauspäivärahaa, Ja sitten yhtä juttua jota en palstalla uskalla sanoa. Muokattu: 4. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Mulla on aina vakio-odotukset: kesää ja eläkettä. Vois terästää odotuksia venaamalla myös Lottovoittoa.
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20251 vuosi Minä olen jo luopunut Lotosta ja sijoitan siitä vapautuneen Euron oluttölkin hankintaan nautin voitostani suu vaahdossa 😊
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20251 vuosi Viikon kuluttua olen jo aika kaukana. Vielä pitäisi kolme vuoroa suorittaa. Esihenkilö latisti tilanteen keskiviikkona uhkaavalla "kehityskeskustelulla".
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi Hauska tuo mannerten kokovertailu. Melbournesta Uluruun fillarilla vain 115 h. Muokattu: 10. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 20251 vuosi Joo, mä olisin luullut että Australia on vähän isompi kun Ranska 😄
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään