tommi2 Posted February 1 Posted February 1 Mä olen aina käyttänyt vaan näppikseltä 😄😉 🙂 😛 jne... ✈🚤⛵🤣😛, nää monimutkaisemmat saa windows-näppän + piste ja viereen tulee valikko mistä napsia.
tommi2 Posted February 1 Posted February 1 Siellä alhaalla tossa on ainakin mulla kategoriat mistä saa sitten vaikka 🥣🛴♋🖤👀🛀🏋️♂️
tempokisu Posted February 1 Posted February 1 (edited) !! ai joo, kiitos siinä menee iskän uusi auto 🚗 ja ite olen aloittanu taas kutomaan nukeille villapaitoja ja säärystimiä 🧵 tätä on muuten käytetty Nakkilan sivuilla 🐍 ja tein itelle omia lintuemojia ( mutta ne on vanhan koneen tiedostossa ) löytyi kotkakin 🦅 Nyt tulikin kaikkea kivaa - lapsi on terve kun se leikkii... ^ kiitos. Omissa oloissa hiljakseen oleminen teki oikeastaan ihan hyvää. Edited February 1 by tempokisu
VesaP Posted February 1 Author Posted February 1 Missä android luurissa on tuommonen WIN näppäin? Miksi ihan normi hymiövalikko on kadonnut täältä? @Sulo
Köfte Posted February 1 Posted February 1 ^ Eikö Androidin näppiksen emojipaljoutta voi käyttää ihan yhtä hyvin?
Jopotuinen Posted February 1 Posted February 1 Sampan luurin näppiksestä löytyy hymynaama, jonka takaa lukematon määrä kuvia. 😀😃😄😁😆😅😅😍🥰😇😊😉🫠🫠🙂🤩😘😗☺️☺️😚😙😋😀...
Sulo Posted February 2 Posted February 2 Tuonne koitin asiaa avata: https://www.fillarikeskustelu.com/topic/1270-sekalaiset-pikkujutut/page/10/#findComment-40478 VesaP 1
Recommended Posts