Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Jäniksenpoika. Aattelin ensin, että tuo on ihmeen vaalea, mutta selkäväritys onkin harmaa ja vain vatsa vaalea.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20251 vuosi No kun meen lokkeja kuvaamaan ( melki joka päivä tulee 250 kuvaa...) niin kaksi varista tunnistaa mun ja tulee seuraamaan. Kas kun mulla on pientä purtavaa mukana. Mä sanon heille että joo, joo mutta ensin otan kuvia ja sitten saatte purtavaa. Pakko oli kummiskin vähän makupaloja antaa ennen kuvauksia. Mulla on vakipaikka yhden veneen vieressä, siinä on sellainen mikälie, mutta siihen voi nojata tai tukea kameran. Ja siinä oli sen veneen päällä eväspussi. Missäs se on?? tuolla 😄 varis oli napannu pussin. Kun kuvaukset oli ohi, niin siellä oli tosi pienikokoinen varis, ja sitten isompi varis lensi siten että pyrstö kosketti hiuksia. Rantareitille tuli muitakin, varoitin että siellä on vihanen varis, varokaa päätänne.
Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 20251 vuosi Vaan mikä on se elukka, kun kantaa yöllä tämmöisen terassille? Toki, viikko takaperin itse kitketty Kielohan se siinä, mutta joku on sen työmaalta tuohon kantanut oven taakse - yöllä! Muokattu: 30. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20251 vuosi Otus itsessään ei ollut mitenkään mullistava, hämppis joita täällä maalla vilistelee vaikka minkämoisia. Tilanteen teki komiaksi kun frouva bongasi kyseisen kaverin siivouspuuhiensa kesken, iso pikimusta hämppy jolla oli vielä takaruumis kuorrutettu poikasilla. Huuto kuului pihalle asti... 😄 Vaikka hän on jo aika hienosti siedättynyt melkein kaikkiin ötököihin niin nämä isot hämpyt lyövät sietokyvyn rajoittimelle välittömästi. Ei sentäs liiskaa tai muuten pahoinpitele koskapa on opastettu näiden olevan hyödyllisiä kavereita eivätkä ole vaarallisia vaikka jotkut isot voivatkin purra ihmistäkin. Kierrokset eivät olleet ihan täysin laskeneet kun seuraava kahdeksanjalkainen esiityi, tällä kertaa sellainen hyppivä.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20251 vuosi ^ Meillä tuo araknofobinen kasvitieteilijä on pärjännyt täälläkin yllättävän hyvin. Oli jopa kiinnostunut golden orbeista, jotka ovat jo aika isoja... Minä taas pyrin kuvaamaan myös öttiäisiä😉 Muokattu: 31. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20251 vuosi Täytyy kertoa Daintreestä se uskomattomin kohtaaminen. Isommat kamat oli kannettu autosta asumuksen, auton siirto parkkiin ja irtosälä mukaan sisälle seuraavana operaationa. No, sisälle kiesiin, räpylä jarrulle, kone käyntiin, vaihde pykälään R. Peruutuskamerassa möllöttää yllättäen kasuaari hyvin epäluuloinen näköisenä... Olisi saanut hienon kasvokuvan, kun tuijotti suoraan silmiin kulkiessaan ihan vierestä, jos olisi ollut edes puhelin mukana. Vähän meinasi tympiä.
Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 20251 vuosi Aamulla Rockhamptonista/Yeppoonista lähdettyä meinasin ajaa emukolarin. Otus kirmasi pensaiden seasta aika vauhtia tielle, onneksi oltiin molemmat valppaina.
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20251 vuosi Tautinen rusakko. Istuskelin terassilla ja ihmettelin outoja ääniä ja jotain liikkuvaa hahmoa pensasten takana. Sitten sieltä lampsi takkuturkkinen Rusakko esiin ja meni pärskien lintualtaalle juomaan. Olikohan tuolla sitten karvan vaihto? Ihmeen kesy, huomasi kyllä minut juodessaan, kun istuskelin n. 3 m päässä, mutta ei ollut millänsäkään. Pitkään juotuaan lähti siitä sitten lampsimaan ja kovasti aivasteli mennessään. Jänisflunssa?
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Siitä altaasta se pöpö sitten leviää, jos on levitäkseen.
Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Vähän topicin vierestä. Maailmalla on tehty eläinten villiinnyttämiskokeiluja. Mutta tästähän on jo karvaita kokemuksia Suomessa, joten ei kiitos. Mun mielestä voitaisiin ottaa askel eteenpäin ja koevilliinnyttää ihminen. Eikun sopivaa aluetta hankkimaan ja sitten koekaniinihaku nettiin. Liekö suomalainen perusopetus jo nuorison salainen villiinnyttämiskokeilu ? Muokattu: 7. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20251 vuosi ^Olet varmaan lukenut "Kärpästen herran"? En tiedä kuinka totuudenmukaista, mutta kaikissa maailmanlopun dystopia leffoissa ja sarjoissa ihminen palaa enempi vähempi laumaeläimeksi ja heimot tappelevat. Rikoksenuusijat voisi nakata vaikka tarkoitusta varten tyhjennetylle Ahvenanmaalle tai vastaavalle saarelle/poispääsyttämälle seudulle ja antaa selvitä omillaan. Veikkaan että sielä olisi aika villiä menoa + kerrankin saataisiin hyvää tositeeveetä! Eräänlaista villiintymistähän on myös nämä sotaveteraanit, jotka eivät enää pysty elämään normiyhteiskunnassa, eikös mopojengit perustettu juurikin tälläisten sakilaisten toimesta? Muokattu: 7. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20251 vuosi Elokapinallisista saisi varmaan hyviä villi-ihmisaihioita johonkin tyhjään saareen istuskelemaan pois ihmisten jaloista 😄
Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 20251 vuosi Paikalliset "harakat", eli isohuiluvarikset ovat varsin eteviä matkimaan kuulemiaan ääniä. Poliisiauto ei aivan onnistunut, mutta liikennevalojen näkövammaisopastus kuullosti pelottavan oikealta. Keltatöyhtökakadut ovat Sydneyssä oppineet avaamaan vesihanoja puistojen vesipisteillä🤣 Muokattu: 14. Kesäkuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 20251 vuosi Mulla sattui aikatauluihini vaikuttava tapaaminen juuri eläimen kanssa. Tulin nimittäin juna-asemalle fillarilla just kun junakin saapui. Sähläsin kypärää kiinni runkolukkoon ja lukkoa kiinni ylimääräiset 20 sekuntia ja en olis ehtinyt junaan ellei yhdellä ovella olis ollut koira taluttajansa kanssa jumittamassa. Koira ei meinannut uskaltaa astua ovesta ja se pelasti mut.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään