Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 202518. Kesä Kirjoittaja Rikollinen jäi kiinni rysän päältä. Valkohäntähaittaeläin syö sen, minne rusakko ei ylety. Mä oon laitellut kaksinkertaista rappausverkkoa sinne tänne. Alppiruusut seuraavaksi. Naapurin alppiruusu on tien liittymässä roskisten ja postilaatikkojen vieressä. Sinne asti haittajalkaiset eivät mene syömään nuppuja. PS.Mulla on alppiruusut vasta kolmatta kesää. Ne ei oo kukkineet kertaakaan, koska ryökäleet käyvät syömässä niiden nuput. Muokattu: 27. Kesäkuuta, 202527. Kesä, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 20252. Heinä Orava yritti saada rastaan poikasesta lounastarpeet. Vähemmän yllättäen eväs oli hieman eri mieltä asiasta.
Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 20252. Heinä Mikähän lie myyrä asettunut taloksi tuohon terassin kulmalle. Huoleton veikko, juurikaan ihmisistä välitä ja päiväsaikaan puuhastelee. Hauskasti meni pitkän heinän juureen ja kaatoi sen kuin puun. Vähän mutusteli maistiaisia tyvestä ja veti sitten koko korren terassin alle. Semmonen tumman harmaa tai -ruskea, pienen nyrkin kokkone. Edit: Peltomyyrähän tuo on. Meille harmiton veikko ja pidetty vieras. Viimeisin havainto oli kun olin liki päälle astua, aivan jalanjuuresta loikkasi piiloon 🤭 Muokattu: 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä Rusakkoemolla taitaa olla poikasparkki marjapensaiden alla. Sielläpä olkoot, ei ole ensimmäinen kerta.
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä 23 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Peltomyyrähän tuo on. Meille harmiton veikko ja pidetty vieras. Viimeisin havainto oli kun olin liki päälle astua, aivan jalanjuuresta loikkasi piiloon 🤭 Myyräkuumekin on tervetullut?
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä Ei koske meidän myyrää. Se ruosteselkäinen pienkokkone Metsämyyrä, jotka hiirien tavoin pyrkivät rakennuksiin on se Puumala-viruksen levittäjä, uskoisin. Muokattu: 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä Peltomyyrä ei levitä Puumala-virusta, se kuuluu yksinoikeudella metsämyyrille.
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20253. Heinä Aina oppii jotain uutta. Täytyy poistaa "ps. myyrät älkää vaivautuko" -kyltti.
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20254. Heinä 2.7.2025 klo 11.43, Jopotuinen kirjoitti: Peltomyyrähän tuo on. Meille harmiton veikko ja pidetty vieras. Meille taas ei, juurikin peltomyyrät ovat taas vaihteeksi talven aikana tehneet tuhojaan puutarhassa. Takavuosina tontille eksyi vesimyyräkin.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 202514. Heinä Kirjoittaja Väiski jänis tuijotti eilen meidän ulko-ovea aika läheltä. Mitä lie mielessä ?
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 202514. Heinä Meillä kadonnut mystisesti joitain kukintoja. Pelkkä suora varsi vain törröttää. Rusakkoa epäilen.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 202514. Heinä Kesähäät lähistöllä? Muokattu: 14. Heinäkuuta, 202514. Heinä, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään