Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 20251 vuosi Latelan hurjassa remontissa koira söi hevosenpaskaa sahanpurun seasta kottikärryistä! Mutta syöväthän ihmisetkin Sevettikissan paskaa Muokattu: 23. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 20251 vuosi 29 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Hommaa koira? Se pitää rusakot poissa ja jos tulevat salaa yöllä, niin syö papanat. Allergia vähän haittaa koiran hankinnassa, eikä kiinnosta muutenkaan.
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi No täällähän on just sopiva topicci, meinasin että hienoimmat kokemuksesi ikinä. Ne on luontokokemuksia. ~ Nähdä nahkiaisten kutua ja erityisesti kun naaras vapauttaa munia. ~ saada vapauttaa nahkiaiset takaisin Kokemäenjokeen * oravaemo opetti poikansensa syömään pähkinää, ja poikanen kiittää, tämä vielä äitienpäivänä 11.5.2010 o Isokoskelon poikaset hyppää telkänpöntöstä....kyllä jännitti että saanko tarkennettua. Sitä miettii sitten itekin että jos poikaset on noin rohkeita niin ei kun eteenpäin elämässä oli mikä oli... o viime kesän 15.6. 2024 iloisin hetki, mä oikeesti aplodeerasin ja hyppelin innosta ( jos joku näki niin varmaan piti hulluna, tosin niinhän se onkin...) kaksi pientä lokinpoikasta rikotulla pesällä Ihminen pettää, mutta luonto ei tee sitä koskaan.
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja 29 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Ihminen pettää, mutta luonto ei tee sitä koskaan. Ööö, mistä mahdat puhua ? Näkisitpä vierestä, miten eläimet kohtelevat lajitovereitaan. Luut paukkuu, kun nauta ilmoittaa tilantarpeestaan tai siitä, että mä menen ensin. Entä emakoiden laittaminen yhteiskarsinaan vieroituksen jälkeen ? Aika rajua yhteenottoa ekat 10-15 min. Ihmisellä ei ole mitään asiaa sinne väliin. Muokattu: 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi Lue nyt uudelleen, se sana on pettää. Itse olen saanut hienoimmat kokemukseni luonnossa, ja olen siittä iloinen ja kiitollinen. Ja juurikin tämä, että sitten tulee jäsen "alpensau" kun taas yrittää provosoida ja mollata, elikkä olen sinuun tosi pettynyt, ja tänäänkin hienoja luontokokemuksia. Toki, luonnon laki on syö tai tule syödyksi, mutta ihmisillä se on miljoonasti karumpaa. Että pitikö pilata tämä(kin) topicci? Jos olen iloinen, niin olisiti sinäkin etkä heti plöröilisi.
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Monet eläinsanonnat ovat siitä jänniä, ettei niissä ole päätä eikä häntää, saatikka totuutta nimeksikään. Kuka pilaa mitäkin. Muokattu: 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tämä oli kyllä ihan ihmisen sanomana....ja on tasan niin että luontokokemukset tai ylipäätään luonnossa olo on parasta mitä olla voi.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Maaliskuu. Mouruava kolli herätti puoli yhden aikaan yöllä. Argh, kun ihmiset eivät steriloi kattejaan. Toki jostain niitä uusia pentuja pitää tulla.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Sulava lumipeite paljastaa uusia myyrien kulkureittejä tontilla. Missähän ne lumikot ja kärpät nyt piileskelevät, kun evästä juoksentelee pitkin ja poikin; eilen illalla hämärän laskeuduttua töihin lähtiessä pihamaalle näytti kehkeytyvän rusakkojen kokoontumisajot.
Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Kollikissa oli saunan ylälauteella siihen asti, kunnes tultiin itse saunomaan. Yleensä tuon lauteilla lekottelu tapahtuu meidän saunomisen jälkeen. Muokattu: 26. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi Ei ehkä niin vaikuttava kohtaaminen mutta kiinnostava. Toissapäivänä koiran kanssa vakiolenkin käännepisteessä tiensivun ojassa loiskahti, siellähän oli vesimyyrä ihmettelemässä. Näissä ojissa on aiemminkin näkynyt liikettä mutta sitä liikkujaa en ole ikinä ehtinyt näkemään kun pujahtavat veteen piiloon. Nyt tuommoinen kökötti sen hetken paikoillaan että ehtisin nähdä kuka se siellä rapistelee.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi Tuli vaihtokaupassa riistakamera... kaikenmaailman örkkiä sitä liikkuukin pihalla
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Sehän on kuin meidän tyttökissa. Mä laitoin vastaavan pihatien varteen tuijan runkoon. Hyviä peurakuvia, mutta lopulta ilmeisesti tikka korkkasi sen. Ei jäänyt kuvaan, kun tuo toimii hieman viiveellä. Muokattu: 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään