Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Sporttii: https://www.is.fi/urheilu/art-2000010083231.html 42/50
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta 24 oikein. Olen pettynyt, en seuraa urheilua oikeastaan yhtään, mutta formulat ja jäätynyt penis sun muut "liian helpot" toivat saaliin, veikkauksen ohella. Kun veikkaa aina huonointa tulosta suomaiselle, on aika hyvä tod.näk. että oikein
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta 36. Pitänee painaa vaan tiukemmin persettä penkkiin, niin tulee ensi vuonna parempi tulos.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Ei oikein osunut, tosin en myöskään seuraa urheilua. Lähellä oltiin täydellistä tulosta, hyvä hyvä! Vastasit oikein 28 kysymykseen
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Mutta paljoko tuli henkilökohtaisia pyöräilykilometrejä vuodessa? tässä kisassa tempokisu on vahvoilla.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Mä saattaisi olla veneilykilsoissa top-5:ssä Kaikilla kulkineilla tais tulla alle 10k vuodessa yhteensä. Tai no, lentokoneet poislukien.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta 25 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Mutta paljoko tuli henkilökohtaisia pyöräilykilometrejä vuodessa? tässä kisassa tempokisu on vahvoilla. Vaan paljonko olisi tullut, jos olisit kilpailuhenkinen ?
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Näkyy joku polkeneen 139,326.34 km https://www.guinnessworldrecords.com/world-records/468637-greatest-distance-cycled-in-a-year-umca ... ajat ensi vuonna 120 000 km enempi niin sillä tulee sit kisavoitto
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Olisko jollekki ensi vuoden tavoitteeksi? Onhan se harrastus toikin, ite yritän kerätä verikokeiden hyviä tuloksia mielummin.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ite yritän kerätä verikokeiden hyviä tuloksia mielummin. Merilevää aamiaiseksi. Aikana, kun rasvaa luultiin virheellisesti kaiken pahan aluksi, niin lypsylehmille pidettiin maidon valkuaisprosenttikilpailuja. Siinä joutui ostamaan merilevääkin. Kaikkien maitoviljelijöiden ei tarvinnut välittää lisäkuluista.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Oon syöny, taitaa olla nytkin kuivattua pussillinen. Misokeiton sekaan ja sushi kyytipojaksi (tosin en ite tehdyssä jaksa kääriä noita, pistän keon riisiä, lohet ja ravut tms. viereen).
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Vaan paljonko olisi tullut, jos olisit kilpailuhenkinen ? Mä olen - onneksi - kisailuni kisaillut, mutta tässä alkutalvesta tuli tavoitteeksi myös saada se yksi ylimääräinen elopainokilo pois, että pakko ajella. Sain sen kilon pois ja samalla vyötäröltä mennyt 6cm. 20t km oli tavoitteena, ja se tuli tehtyä. En mä kisaile kansainvälisesti ( myös paljonko nukkeja ), ja siis naisten sarja. Ai joo, kenelläköhjän meistä on korkeimmat verenpainelukemat? ( ilman lääkitystä), toisaalta ollu myös 55/36.... ja semmoisella satasen Hb arvolla aikoinaan kisailin...mutta oli mulla kerran Hb arvo 59 ja kokonaiskolesteroli 1.0. En ollut kovin hyvässä kunnossa ( taistelin hengestäni 1996 ) Olen syönyt merilevää...aikoinaan kun oli niin paljon jalkavammoja turvauduttiin luontaisparantajaan. Hänen ohjeensa oli jotain riisivelliä ja merilevää, jota sitten syötiin. Ei auttanut. Mutta kalaruoka-inspiraation myötä olen kokeillut mateen maksaa ja turskan kieltä. En suosittele, jäivät sillee pehmeiksi sisältä, toki olin aterialle varannut myös muuta kalaa.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Mietin tässä että olenko missään edes piirimestaruustasoa, siis ihan mikä vaan lasketaan, eipä tule mieleen. Toisaalta ei ole kauheeta kilpailuviettiäkään, voisi kuvitella että toi myös jonkun verran vaikuttaa asiaan, toisaalta kumpi on syy, kumpi seuraus. Ehkä jos olisi jossain pärjännyt, sitä olisi ruvennut hulluna harrastamaan ja enkkoja rikkomaan. Meinasin sanoa että hyvä ettei joudu pätemään, mutta ainahan sitä joutuu Muokattu: 31. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20232 vuotta Ai niin, olen nimetty "Vesistösankariksi" ja takana on 42 kututalkoota, eniten talkoillut. Tosin käyn talkoissa kuntoilun ( lapioidaan soraa ja kannetaan kiviä) ja luonnon auttamisen takia, ja talkooeväs! ja mulle tekee hyvää mennä mukaan porukkatoimintaan. Koulussa olin paras hiihtokisoissa, pojat mukaanlukien. Luistelussa olin paras kaunoluistimilla luistellut, mitalit meni pikaluistimilla luistelluille. Cooperin testissä myös voitin pojatkin. Vastapainoksi olin huonoin 100m ja pallonheitossa. Mutta silti opettajien mukaan silloin kaikkien aikojen paras oppilas - lääkiksessä olin ehkä kaikkien aikojen onnettomin...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään