Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kisailut ja visailut

Featured Replies

• Viestejä 669
  • Katselut 45.4k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

6/10 kaksi arvalla ja 3 kolme oli ollut juuri sopivasti iltapaskoissa esillä, siksi tiesin :D 
Hei, me lennetään katsoin eilen illalla.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

... kaksi oikein, en ole näitä kyllä seurannu yhtään, Voice of Finland  kiitos ei.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^ Äh 9/9, mutta minulla onkin eteläpohojalaanen painikaveri kasvitietämyksen saralta, toki näitä keväisiä rehuja tulee muutenkin  pällisteltyä, vähän vaihdeltiin rouvan kanssa päittäin näitä(kin) asioita. Myös musiikkipuolella. 

Kirjoitettu

:D mä sain myös kaikki oikein, arvalla meni se haukka ( tarvii tutkailla lintukirjaa haukkojen, ja myöskin kyyhkyjen osalta )meni se kyyhkynenkin arvalla - mutta tässähän sitä oppi uutta.

Mutta mikä ihme pulu se on kun on kokonaan harmaa, keltainen nokka? tänään kun kävin viemässä ruokintaa, oksalla istuskeli isohko lintu.

Olisi kyllä hienoa nähdä: uivelokoiras juhlapuvussa, mandariinisorsa, kuningaskalastaja, mehiläissyöjä, ja - pyrstötiainen.
Perjantain viiden jälkeen- ohjelmassa ( mtv3) oli muuttolinnuista, harmitti että asioista tietämätön ei saanut mitään, esim. mistä tunnistaa pajulinnun? lauluäänestä. Ja se oli ainoa "vinkki". Olisi siihen voinu antaa vaikka ääninäytteen, tai samankaltainen kuin peipposen laulu, mutta päättyy mollivoittoisesti.
Mutta taannoin näkemäni ruskeahko pikkulintu jolla vaalea masu, se oli juurikin pajulintu.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Ja tähän todettakoon että kirurgi osaa kaiken mutta ei tiedä mitään, psykiatri tietää kaiken mutta ei osa mitään - ja yleislääkäri ei osaa mitään eikä tiedä mitään.
Yritän nyt kuitenkin opetella lintuja ja kaloja....

Kirjoitettu

^ ja sitten se kun olet tässä kotikoneella vs. tv-lähetyksessä. Voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että se telkkarilähetys on ihan eri. Suora lähetys varsinkin. Ei mene niinkun aattelit.
Mä olen monta kertaa unelmoinu että olen tuossa visassa ja se miljoonan euron kysymys on mikä eläin on tieteelliseltän nimeltään "Lampetra fluviatilis" ~~

Kirjoitettu

^Sama 14/15, yksi oikea arvaus (Tatu ja Patu) joka olisi pitänyt kysyä yleisöltä.

Btw, järkyttävää katsoa kotimaista kisaa sen jälkeen kun on nähnyt muutaman jakson brittiversiota. Siinä ei kerrata joka välissä sääntöjä eikä katsella hakuvideoita, ja small talk on sekin huomattavasti tiiviimpää ja vähäisempää - ei tentata joka kysymyksen välissä kisaajan suunnitelmista ja yksityisasioista. Antti Holmasta suorastaan paistaa, että joutuu tekemään töitä viivyttääkseen kisaa tuotantoyhtiön toiveen mukaan.

Ja voittoasteikkokin on meillä vähän progressiivisempi; esim. 10. kysymys on meillä vain kymppitonni, kun briteissä se on 32000£.

P.S. Briteissä juontajana on muuten Jeremy Clarkson, joka on hommaan ihan pätevä.

Muokattu: , käyttäjä: taski63

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.