Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vein aamupäivällä sadevesimittarin ulos eli herättelin talviteloilta. 12 mm, vaikka sateen piti olla loppumaan päin.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Olis toivonut, että huhtikuun lopussa olis Tallinnassa terassikelit mutta huonolta näyttää ens perjantain sää (+7 ja vesikuuroja).
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Tallinnan kelistä niin väliä mut Klaukkalassa... Pakkasta oli taas yöllä ja kylmää ku Siperiassa. Ja katselin vähän keliä vapun tienoille jos taas pitempää siivua ajelisi niin LUMISADETTA lupas yölle ainakin sinne asti mitä näytti säätiedot vielä. VMP nyt oikeesti!
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Ei ole minua työmatkapyöräilykään vielä oikein innostanut näillä säillä. Olisko ens viikolla parempaa. Syytä olisi. Mulla on se viikko lomaa. Toki perinteisesti vappusää on toki perseestä.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Maanantaista alkaen etelään luvassa 15 astetta. Se jo kelpaa mulle mainiosti. Mutta seuraavat nää lähipäivät on kyllä onnettomia 6-8 asteellaan.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Niin on kylmää ja kosteaa, ettei katiskaakaan viitsinyt viedä.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi 30 minuuttia sitten, Densen kirjoitti: Maanantaista alkaen etelään luvassa 15 astetta. Se jo kelpaa mulle mainiosti. Mutta seuraavat nää lähipäivät on kyllä onnettomia 6-8 asteellaan. Klaukkala on etelässä ja tänne +10 max maanantaina sanoo Foreca. Tiistaiksi +11 max. Keskiviikkona kylmenee taas ettei ihan kesäkeliksi luule, +10 taas. Yöt näyttää ensiviikolla pysyvän just ja just plussan puolella. Joo, ei kelpaa mutta minkäs teet kun asuu tämmösessä perslävessä. 🙂
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi 30 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Niin on kylmää ja kosteaa, ettei katiskaakaan viitsinyt viedä. Mombasan Suomi-versio "kylmän kostean, minä tunsin Konalan..."
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Koko Aurinkota, mutta vitun hyytävä itätuuli +5º. Tuntuu kuin -5º
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kylmää on kuin petolinnun pyllyssä. Hyi helvata. Ja kattellut nyt vapun tienoon kelejä pyörälenkkiä silmälläpitäen niin jokapaikassa joko sataa kaatamalla tai tuulee kuin tuulitunnelissa tai niiden yhdistelmä. Äärettömän vaikea löytää suuntaa mistä voisi ajaa järkikeliin >400K kastumatta tai vääntämättä suoraan vastatuuleen. Prkle. Ja kelit muuttuu ennusteissa niin tiuhaan tahtiin että lopullista päätöstä mistään ei voi tehdä kuin max pari päivää ennen h-hetkeä. Ja silti keli kerkiää muuttua aivan toiseksi vielä.
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Mulla tuntui aamuinen 20 km työmatkakin ihan pitkältä, kun lämpöä oli 3 astetta ja tuuli oli vastainen.
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Menny kans nämät lomapätkän fillarointihaaveet ihan pärseelleen kun kelit on tämmöset. Eniten viluttaa tuulisuus joka hapottaa tämmösen ukon. Piti käydä jossain reissussakin mut taitaa jäädä kesemmälle. Surkea kermaperseinen marjanpoimija mut minkäs teet.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään